eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › rzedmiotem przetargu jest ustawianie pojemników, ich opróżnianie i wywóz nieczystości na wysypisko miejskie z terenów cmentarzy komunalnych w Słupsku w latach 2008-2011.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Słupsk: rzedmiotem przetargu jest ustawianie pojemników, ich opróżnianie i wywóz nieczystości na wysypisko miejskie z terenów cmentarzy komunalnych w Słupsku w latach 2008-2011.
Numer ogłoszenia: 130606 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku, ul. Kaszubska 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, 059 8481451, fax 059 8413723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rzedmiotem przetargu jest ustawianie pojemników, ich opróżnianie i wywóz nieczystości na wysypisko miejskie z terenów cmentarzy komunalnych w Słupsku w latach 2008-2011..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest usługa w polegająca na : ustawianiu pojemników, ich opróżnianiu oraz wywozie nieczystości na wysypisko miejskie z terenów cmentarzy komunalnych przy ul. Kaszubskiej i ul. Zachodniej w Słupsku. 1) Wykonawca zapewni ustawianie pojemników następującego typu ( lub o porównywalnej pojemności) : a) cmentarz ul. Kaszubska: o pojemności 6 mp 11 szt., o pojemności 1,1 mp 68 szt., o pojemności 0,24 mp 32 szt., b) cmentarz ul Zachodnia: o pojemności 10 mp 1 szt., o pojemności 6 mp 1 szt., o pojemności 1,1 mp 13 szt. c) miejsca do segregacji - cmentarz ul. Kaszubska 9 szt d) miejsca do segregacji - cmentarz ul. Zachodnia 2 szt e) mapka sytuacyjna -załączniki nr 2 i 3. 2) Wykonawca zapewni ustawienie pojemników dodatkowych w okresie od 01 października do 31 listopada w danym roku kalendarzowym, następującego typu ( lub o porównywalnej pojemności) : a) cmentarz - ul. Kaszubska: o pojemności 1,1 mp - 20 szt., o pojemności 0,24 mp - 20 szt., b) cmentarz - ul. Kaszubska o pojemności od 15 do 20 mp - 2 szt., c) cmentarz- ul. Zachodnia: o pojemności 6 mp - 1 szt. 3) do obowiązku Wykonawcy należy ubezpieczenie pojemników od kradzieży lub dewastacji, 4) Wykonawca odpowiada za prawidłowe i bezpieczne usytuowanie pojemników po ich opróżnieniu, 5) dezynfekcja pojemników będzie odbywała się na koszt Wykonawcy i zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi, 6) pojemniki powinny być estetyczne i w dobrym stanie technicznym, 7) liczba i pojemność pojemników musi odpowiadać potrzebom; miejsca na usytuowanie pojemników są wyraźnie oznakowane i nie może być ich mniej niż sugeruje to Zamawiający (vide: miejsce zaznaczone na mapkach, które stanowią załączniki do SIWZ)/ pojemniki SP-10 i KP -6 kolor pomarańczowym na nowym cmentarzu i kolor czarny na Starym cmentarzu , pojemniki 1100 - kolor jasno zielony nowy cmentarz i kolor pomarańczowy stary cmentarz, pojemniki 240 -kolor czarny , segregacja odpadów -kolor różowy / . 8) segregacja odpadów: a) wyznacza się 9 miejsc segregacji odpadów na cmentarzu przy ul. Kaszubskiej,kolor różowo-czarny b) wyznacza się 2 miejsca na cmentarzu przy ul. Zachodniej ,- kolor czarny c) punkty powinny być wyposażone w pojemniki na odpady nieorganiczne: szkło,plastik , d) pojemniki muszą mieć wyraźne oznakowanie określające ich przeznaczenie. 9) w zakresie wywozu odpadów: a) wywóz odpadów odbywał się będzie z własnej inicjatywy lub na podstawie telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego, jednakże nie później niż 24 godziny od momentu zgłoszenia, b)obowiązkiem Wykonawcy będzie uprzątnięcie odpadów wokół pojemników na odległość 1 m w momencie opróżnienia i ustawianie ich w stałym miejscu, c) obowiązkiem Wykonawcy będzie przestawianie pojemników z miejsc niedostępnych, opróżnianie ich, a następnie ustawianie ich powtórnie w miejscu przeznaczenia, d) obowiązkiem Wykonawcy jest ochrona drzewostanu, nagrobków oraz innych elementów małej architektury w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, e) Wykonawca zobowiązany jest do używania takiego sprzętu, który nie niszczy nawierzchni dróg, f)szacunkowa ilość nieczystości, jaką można przyjąć do kalkulacji w skali jednego roku to 700 ton oraz około 400 ton segregowanych odpadów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł. w terminie do 23 czerwca 2008 r. do godz. 9.00 2. Wadium może być wniesione w formie i na zasadach określonych w art. 45 ust.6 ustawy. 3.Wadium w pieniądzu można wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w PEKAO S.A. I O/Słupsk nr 80124037701111000040698322. 4.Zwrot wadium następuje na podstawie warunków określonych w art. 46 ust.1-5 ustawy. 5. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny zadania w formie i na zasadach określonych w art. 148 ustawy; w przypadku wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu, należy je wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w PEKAO S.A. W Słupsku I O/Słupsk nr 80124037701111000040698322. 6. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy następuje na zasadach określonych w art.151 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Kryteria i ich wagi: Cena oferty - waga 100 % Przy dokonywaniu oceny ofert stosowane będą następujące zasady: 1) najniższa cena 100 pkt 2) punkty przyznawane będą wg wzoru: Pc = Cn/Co x 100 x 100% gdzie: Cn - cena oferty najniższej Co - cena oferty rozpatrywanej / badanej / 100 - przelicznik procentowy 100 % - waga kryterium 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o największej liczbie punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III. DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW WYMAGANYCH OD UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 1. Warunki, które muszą spełnić Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1)doświadczenie i przygotowanie fachowe w realizacji zamówienia, 2) narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia, 3) zatrudnienie pracowników do wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia, 4) sytuacja finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia. Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca dołączy informacje, wykazy i dokumenty określone w załącznikach nr 6-11. 4 2. Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 4, 2) parafowany projekt umowy stanowiący integralną część Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. -załącznik nr 5, 3) oświadczenie o przyjęciu warunków i treści umowy oraz stwierdzeniu zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia - załącznik nr 6, 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - załącznik nr 7, 5) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 8. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów wydanego przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62, poz.628, z poźn. zm.), jeżeli w/w ustawa nakłada obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z podatkami w urzędzie skarbowym oraz zaświadczeniem o nie zaleganiu z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat - załącznik nr 9, 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - załącznik nr 10 ( warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej następującym sprzętem: a) samochód 1 szt. do dezynfekcji i mycia pojemników: o pojemności 1,1 mp, o pojemności 0,24 mp ( lub o porównywalnej pojemności), oraz okazać się dostępem do myjni obsługującej pojemniki 6 i 10 mł). b) samochód bezpylny 3 szt. do wywozu pojemników: o pojemności 1,1 mp o pojemności 0,24 mp ( lub o porównywalnej pojemności), c) samochód bramowy do wywozu pojemników ( 1 szt.): o pojemności 6 mp o pojemności 10 mp o pojemności 15-20 mp ( pojemniki na liście) ( lub o porównywalnej pojemności). 5 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie -załącznik nr 11; oferta zostanie uznana za spełniającą ten warunek, jeżeli Wykonawca doręczy co najmniej 5 referencji o charakterze i złożoności odpowiadających przedmiotowi zamówienia; wartość wykonanych usług w okresie 3 lat nie może być niższa niż 200 tys. zł; jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy, wartość usług nie może być niższa niż 75 tys. w okresie jednego roku. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku, ul. Kaszubska 4, 76-200 SŁUPSK tel. (0-59) 841-37-22 fax (0-59) 841-37-23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku, ul. Kaszubska 4, 76-200 SŁUPSK tel. (0-59) 841-37-22 fax (0-59) 841-37-23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.