eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Bieżące utrzymanie, konserwację, naprawy oraz remonty ulicznej sygnalizacji świetnej na terenie miasta Skierniewice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-01

Skierniewice: Bieżące utrzymanie, konserwację, naprawy oraz remonty ulicznej sygnalizacji świetnej na terenie miasta Skierniewice
Numer ogłoszenia: 21222 - 2016; data zamieszczenia: 01.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13170 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie, konserwację, naprawy oraz remonty ulicznej sygnalizacji świetnej na terenie miasta Skierniewice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przetarg nieograniczony pn: Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy oraz remonty ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice 2.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z utrzymaniem, konserwacją, naprawami oraz remontami ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice. 2.2. Usługami, o których mowa wyżej objętych będzie 13 skrzyżowań na których zlokalizowano urządzenia ulicznej sygnalizacji świetlnej, wg poniższego wykazu: 1. Skrzyżowanie ulic: Wyszyńskiego - Wiadukt - Widok, 2. Skrzyżowanie ulic: Wiadukt - Sobieskiego - Aleja Rataja, 3. Skrzyżowanie ulic: Aleja Niepodległości - Kopernika, 4. Skrzyżowanie ulic: Aleja Niepodległości - Rawska, 5. Skrzyżowanie ulic: Aleja Niepodległości - Batorego - 1-go Maja, 6. Skrzyżowanie ulic: Sobieskiego - Reymonta - Lelewela, 7. Skrzyżowanie ulic: Sobieskiego - Sienkiewicza, 8. Skrzyżowanie ulic: Mszczonowska - Kopernika - Pomologiczna, 9. Skrzyżowanie ulic: Mszczonowska - Reymonta - Ogrodowa, 10. Skrzyżowanie ulic: Widok - Nowobielańska, 11. Skrzyżowanie ulic: Łowicka - Armii Krajowej - ulica bez nazwy (prowadząca do ulicy Waryńskiego), 12. Sygnalizacja na przejściu dla pieszych w ulicy 1-go Maja (przy skrzyżowaniu z ul. Czystą), 13. Sygnalizacja na przejściu dla pieszych w ulicy Zadębie (przy skrzyżowaniu z Św. Faustyny Kowalskiej). 2.3. Wykonawca zobowiązany jest na koszt własny w ramach przedmiotu umowy m.in. do: 1. Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu prac i jego otoczeniu, 2. Zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami zamawiającego oraz ustawy Prawo budowlane, 3. Realizacji zamówienia zgodnie z Załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181); 4. Wykonania prac będących przedmiotem umowy należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, jakościowo zgodnie z obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, a także zgodnie z zakresem i w trybie określonym w szczegółowej specyfikacji technicznej oraz SIWZ. Dokumenty te stanowią integralną część Umowy. 5. Wykonywania prac konserwacyjnych i serwisowych bez zatrzymań pracy sygnalizacji, o ile warunki techniczne i względy bezpieczeństwa na to pozwalają. 6. Wykonywanie napraw powypadkowych, wymiany uszkodzonych lub zniszczonych elementów sygnalizacji, powstałych w wyniku zdarzeń drogowych lub innych. 7. Natychmiastowego usuwania awarii powodujących wstrzymanie działania sygnalizacji w terminach, o których mowa w § 3 niniejszej umowy. 8. Należytego zabezpieczenia i oznakowania miejsca wykonywanych prac. 9. Zabezpieczenia mienia oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa. 10. Gromadzenia, rozliczania i utylizacji elementów z demontażu. 11. Naprawy i renowacji terenów zieleni, infrastruktury drogowej i innych zniszczeń wynikłych z prowadzenia prac (napraw) jak i z przyczyn zależnych od Wykonawcy na jego koszt. 12. Ponoszenia odpowiedzialności, za prawidłowe i zgodne z przepisami wykonanie prac związanych z realizacją zamówienia, spoczywa na Wykonawcy. 13. Odpowiedzialność, za prawidłowe i zgodne z przepisami wykonanie prac związanych z realizacją zamówienia, spoczywa na Wykonawcy. 14. Zapewnienia zaplecza o powierzchni niezbędnej dla przechowania elementów i materiałów stanowiących składniki urządzeń sygnalizacji, będących własnością Zamawiającego. 15. Dokonywania korekt programu działania sygnalizacji na podstawie pisemnego wystąpienia Zamawiającego. 16. Transportu materiałów Zamawiającego przechowywanych u konserwatora sygnalizacji świetlnej realizującego zamówienie w roku 2015. Transport wykonać nie później niż 7 dni od daty podpisania umowy. Dla przekazywanych materiałów sporządzony zostanie protokół z udziałem Wykonawcy i Zamawiającego. 17. Wyłączenia działania sygnalizacji na żądanie Zamawiającego. 18. Wykonanie przez uprawnione osoby, co najmniej raz w roku (w terminie uzgodnionym z Zamawiającym) pomiarów skuteczności ochrony przeciw porażeniowej, rezystancji, uziemienia oraz stanu izolacji kabli zasilających i sygnalizacyjnych wszystkich sygnalizacji, oraz usunięcie stwierdzonych wad i sporządzenie protokołów z wynikami pomiarów. 19. Naprawy aparatu sterowniczego, wymiany uszkodzonych elementów latarń, prostowanie masztów sygnalizacji świetlnych. 20. Czyszczenie soczewek sygnalizatorów drogowych, kloszy, masztów, wysięgników i szaf sterowniczych oraz innych elementów sygnalizacji (np. z brudu, ulotek, ogłoszeń, graffiti) 21. Kontrola prawidłowości i skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami, 22. Wykonywania remontów na sygnalizacjach świetlnych wymienionych w pkt. 2.2. SIWZ wg potrzeb Zamawiającego. 23. Prowadzenie całodobowego dyżuru (również w dni wolne od pracy, niedziele i święta), polegającego na: a) przyjmowaniu zgłoszeń o awariach i uszkodzeniach sygnalizacji, b) zabezpieczeniu miejsca i urządzeń do czasu naprawy, c) usuwaniu awarii i uszkodzeń. 24. Zakładanie i prowadzenie dziennika eksploatacji sygnalizacji dla każdej sygnalizacji osobno, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r., Nr 220 poz. 2181 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach; dziennik eksploatacji powinien zawierać między innymi zapisy, co do terminów, rodzajów oraz wyników przeprowadzonych badań i pomiarów, awarii oraz zmian w pracy sygnalizacji (przełączeniu jej na sygnał żółty migający, wyłączeniu - z podaniem przyczyny, rodzaju zmian, czasu), 25. Prowadzenie dziennika zgłoszeń awarii zawierającego datę i godzinę przyjęcia zgłoszenia, bądź stwierdzenia awarii, dane zgłaszającego, przedmiot zgłoszenia, sposób zabezpieczenia miejsca awarii, datę i godzinę usunięcia awarii, sposób usunięcia awarii, uwagi, 26. Wykonanie dokumentacji pisemnej i fotograficznej w przypadku uszkodzenia sygnalizacji w wyniku zdarzeń losowych (wypadek, kolizja lub dewastacja), 27. Modernizacja drogowych sygnalizacji świetlnych z materiału powierzono (przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego na podstawie protokołu, o którym mowa w pkt. 16) lub nowego. 28. Pozostałe wymagania oraz ich opisy znajdują się w SST oraz opisie przedmiotu zamówienia 2.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 11 (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna). Uwaga! 1. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej wg. powyższego wykazu przed złożeniem oferty, celem zapoznania się z urządzeniami, które będą podlegały zamówieniu. 2. Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów koniecznych dla wykonywania usług, będących przedmiotem zamówienia pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi, po akceptacji Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 39.94.20.00 - 39.94.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SWARCO TRAFFIC POLSKA Sp. z o.o., ul. Mineralna 46B, 02-274 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52272,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55675,95

  • Oferta z najniższą ceną: 55675,95 / Oferta z najwyższą ceną: 68228,41

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.