eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cekcyn › rozbudowa drogi gminnej nr 010347C między jeziorami Wielkie i Małe Skąpe wraz z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, gmina Cekcyn - Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-25

Cekcyn: rozbudowa drogi gminnej nr 010347C między jeziorami Wielkie i Małe Skąpe wraz z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, gmina Cekcyn - Etap I
Numer ogłoszenia: 212134 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cekcyn , ul. Szkolna 2, 89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3347550, 3347564, faks 052 3364087.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cekcyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa drogi gminnej nr 010347C między jeziorami Wielkie i Małe Skąpe wraz z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, gmina Cekcyn - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 010347C między jeziorami Wielkie i Małe Skąpe wraz z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, gmina Cekcyn - Etap I. Elementy zagospodarowania drogi: Branża drogowa ETAP 1: Proj. jezdnia F= 134,4m2 Proj. utrwalenie F= 2387,57m2 Proj. pobocze F= 429,43m2 Proj. chodnik F= 70,77m2 Ogółem powierzchnia zagospodarowania wynosi F= 3022,17m2 Długość proj. jezdni wynosi L= 534mb. Branża sanitarna: Proj. wodociąg z rur PVC o średnicy 110mm L= 590,85 mb Hydranty pożarowe nadziemne o średnicy 80mm- sztuk 5 Kolektor sanitarny z rur PVC o średnicy 200mm L=454,38mb Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000mm- sztuk 19. Konstrukcja nawierzchni dróg: Konstrukcje nawierzchni zaprojektowano na podstawie oceny warunków geotechnicznych podłoża gruntowego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Jezdnia będzie obramowana krawężnikiem wtopionym 12x25cm na ławie betonowej z oporem zewnętrznym (przy połączeniu ze zjazdami) oraz krawężnikiem wystającym 15x30cm (przy połączeniu z chodnikiem). Na przejściach dla pieszych krawężnik będzie obniżony do +2cm ponad krawędź jezdni. Od strony ścieku przykrawężnikowego nie projektuje się krawężnika (rolę obramowania jezdni pełnić będzie ściek). Proj. chodnik od strony trawnika należy obramować obrzeżem betonowym o wym. 8x30cm na ławie z oporem zewnętrznym. Szczegóły konstrukcyjne ław przedstawiono na przekrojach normalnych - rys. 3. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: PROJ. UTRWALENIE POWIERZCHNIOWE - podwójne powierzchniowe utrwalenie typu sandwich z użyciem kationowej emulsji asfaltowej C65BP3 PU - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20cm - warstwa odcinająca z piasku - gr. 20cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 40cm. PROJ. JEZDNIA BITUMICZNA - warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20cm - warstwa odcinająca z piasku - gr. 20cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 49cm. PROJ. CHODNIK Z KOSTKI BETONOWEJ - kostka betonowa bezfazowa koloru grafitowego gr. 6cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr.5cm - warstwa odcinająca gr. 10cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni 21cm: Odwodnienie Odwodnienie proj. zagospodarowania drogowego zapewniono poprzez ściek przydrożny włączony za pomocą ścieków skarpowych do istn. rowu melioracyjnego łączącego 2 jeziora, przy skrzyżowaniu z droga powiatowa poprzez wpust deszczowy włączony kanalizacją do proj. studni z przelewem burzowym do istn. rowu przydrożnego . Droga na dz. nr 106/6 będzie odwodniona powierzchniowo do projektowanych zbiorników retencyjnych na końcu odcinka drogi . Branża sanitarna: Ścieki sanitarne z terenu opracowania odprowadzane będą do istniejącej sieci gminnej poprzez włączenie do kanału da działce nr 103/5 na terenie przepompowni ścieków. Sieć kanalizacji sanitarnej budować z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC-U SN8 o średnicy 200 mm, o połączeniach kielichowych z uszczelką pierścieniową. Na kanałach stosować studnie rewizyjne przelotowe i połączeniowe z kręgów betonowych f 1000 i 1200 mm z betonową fabryczną komorą połączeniową i kinetą oraz kręgami betonowymi powyżej. Studnie przykryć płytami żelbetowymi. Na płytach ułożyć na pierścieniach wyrównawczych włazy żeliwne f 640 mm typu ciężkiego wg PN-EN 124:2000 klasy D400 (w jezdniach) i C250 (w chodnikach). Studnie izolować dwukrotnie (zewnętrznie 1 x abizolem R + 1 x abizolem P). Rurociągi kanalizacyjne należy układać na podsypce piaskowej grub. min. 15 cm, na głębokości i ze spadkami zgodnymi z projektem wykonawczym. Wybudowane kanały grawitacyjne poddać próbie szczelności zgodnie z PN-EN 1610. Szczelność przewodów powinna gwarantować utrzymanie przez 30 minut ciśnienia słupa wody po napełnieniu wybudowanych kanałów i studni do poziomu terenu. Ilość wody, zużytą do uzupełnienia do poprzedniego stanu nie powinna przekraczać 0,2 l/m2 kanałów i studni. Zasypkę wykopów prowadzić zgodnie z PN-B-10736. Dla zaopatrzenia w wodę zaprojektowano sieć wodociągową włączoną do wodociągu gminnego przebiegającego w poboczu drogi powiatowej relacji Tuchola-Cekcyn. Włączenie wykonać poprzez wbudowanie trójnika z zasuwą. Na sieci montować hydranty ppoż. DN80, a w węzłach zasuwy umożliwiające wyłączenie odcinka sieci. Do budowy wodociągu użyć rur z PVC-U średnicy dn 110 mm. Dopuszczalne nominalne przykrycie rur winno wynosić 1,60m (w przypadku konieczności uniknięcia kolizji) nie może być mniejsze niż 1,40 m. Próbę szczelności należy przeprowadzić zgodnie z PN-B-10725:1997 Wodociągi - Przewody zewnętrzne -- Wymagania i badania. Po próbie nad wodociągiem w odległości 0,3-0,4 m od wierzchu rury ułożyć taśmę sygnalizacyjno - ostrzegawczą w kolorze niebieskim z wkładem metalicznym. Wkład wyprowadzić do skrzynek ulicznych zasuw. Po próbie szczelności i zasypaniu wykopów należy wykonać dezynfekcję i płukanie przewodów. Po dezynfekcji przeprowadzić płukanie przewodu czystą wodą, przy szybkości przepływu dostatecznej dla wypłukania wszystkich zanieczyszczeń mechanicznych. Po dalszych 24 godzinach należy z odcinka przyłącza pobrać wodę do badania bakteriologicznego. Kolizje z istniejącym uzbrojeniem podziemnym. Projektowany układ komunikacyjny nie koliduje z istniejącym uzbrojeniem podziemnym. Organizacja ruchu Przewidziano wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. Projekt docelowej organizacji ruchu stanowi odrębne opracowanie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną budowę, rozbudowę lub przebudowę drogi o nawierzchni utwardzonej i wartości co najmniej 500.000,- złotych brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi, tj. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy (zgodny z zał. nr 1 do SIWZ), 2. podwykonawcy zgodnie z zał. nr 7 (Zamawiający żąda wskazania, jaki zakres przedmiotu zamówienia zostanie powierzony podwykonawcom), 3. harmonogram rzeczowo- finansowy zgodnie z załącznikiem nr 8

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy na warunkach określonych poniżej: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej, b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, c) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt. 3; 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: a) warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac w wymaganych temperaturach zewnętrznych, b) uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron; 3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy ewentualnych zamówień dodatkowych (w tym dotyczących zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej lub zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i dla których ustalenie wysokości i sposobu zapłaty wynagrodzenia odbędzie się na zasadach określonych w § 21 ust.2; 4) nastąpi zmiana podwykonawcy po uprzednim wykazaniu że spełnia on warunki określone w SIWZ i zaakceptowaniu go przez Zamawiającego. 5) nastąpi zmiana kierownika budowy po uprzednim wykazaniu, że spełnia on warunki określone w SIWZ i zaakceptowaniu go przez Zamawiającego, 6) nastąpi zmiana inspektora nadzoru inwestorskiego, 7) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cekcyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 19 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.cekcyn.pl zakładka Przetargi ogłoszone.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Cekcyn, 89-511 Cekcyn ul. Szkolna 2, sekretariat- pokój nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.