Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-25
Cekcyn: rozbudowa drogi gminnej nr 010347C między jeziorami Wielkie i Małe Skąpe wraz z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, gmina Cekcyn - Etap I
Numer ogłoszenia: 212134 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cekcyn , ul. Szkolna 2, 89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3347550, 3347564, faks 052 3364087.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cekcyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa drogi gminnej nr 010347C między jeziorami Wielkie i Małe Skąpe wraz z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, gmina Cekcyn - Etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 010347C między jeziorami Wielkie i Małe Skąpe wraz z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, gmina Cekcyn - Etap I. Elementy zagospodarowania drogi: Branża drogowa ETAP 1: Proj. jezdnia F= 134,4m2 Proj. utrwalenie F= 2387,57m2 Proj. pobocze F= 429,43m2 Proj. chodnik F= 70,77m2 Ogółem powierzchnia zagospodarowania wynosi F= 3022,17m2 Długość proj. jezdni wynosi L= 534mb. Branża sanitarna: Proj. wodociąg z rur PVC o średnicy 110mm L= 590,85 mb Hydranty pożarowe nadziemne o średnicy 80mm- sztuk 5 Kolektor sanitarny z rur PVC o średnicy 200mm L=454,38mb Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000mm- sztuk 19. Konstrukcja nawierzchni dróg: Konstrukcje nawierzchni zaprojektowano na podstawie oceny warunków geotechnicznych podłoża gruntowego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Jezdnia będzie obramowana krawężnikiem wtopionym 12x25cm na ławie betonowej z oporem zewnętrznym (przy połączeniu ze zjazdami) oraz krawężnikiem wystającym 15x30cm (przy połączeniu z chodnikiem). Na przejściach dla pieszych krawężnik będzie obniżony do +2cm ponad krawędź jezdni. Od strony ścieku przykrawężnikowego nie projektuje się krawężnika (rolę obramowania jezdni pełnić będzie ściek). Proj. chodnik od strony trawnika należy obramować obrzeżem betonowym o wym. 8x30cm na ławie z oporem zewnętrznym. Szczegóły konstrukcyjne ław przedstawiono na przekrojach normalnych - rys. 3. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: PROJ. UTRWALENIE POWIERZCHNIOWE - podwójne powierzchniowe utrwalenie typu sandwich z użyciem kationowej emulsji asfaltowej C65BP3 PU - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20cm - warstwa odcinająca z piasku - gr. 20cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 40cm. PROJ. JEZDNIA BITUMICZNA - warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20cm - warstwa odcinająca z piasku - gr. 20cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 49cm. PROJ. CHODNIK Z KOSTKI BETONOWEJ - kostka betonowa bezfazowa koloru grafitowego gr. 6cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr.5cm - warstwa odcinająca gr. 10cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni 21cm: Odwodnienie Odwodnienie proj. zagospodarowania drogowego zapewniono poprzez ściek przydrożny włączony za pomocą ścieków skarpowych do istn. rowu melioracyjnego łączącego 2 jeziora, przy skrzyżowaniu z droga powiatowa poprzez wpust deszczowy włączony kanalizacją do proj. studni z przelewem burzowym do istn. rowu przydrożnego . Droga na dz. nr 106/6 będzie odwodniona powierzchniowo do projektowanych zbiorników retencyjnych na końcu odcinka drogi . Branża sanitarna: Ścieki sanitarne z terenu opracowania odprowadzane będą do istniejącej sieci gminnej poprzez włączenie do kanału da działce nr 103/5 na terenie przepompowni ścieków. Sieć kanalizacji sanitarnej budować z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC-U SN8 o średnicy 200 mm, o połączeniach kielichowych z uszczelką pierścieniową. Na kanałach stosować studnie rewizyjne przelotowe i połączeniowe z kręgów betonowych f 1000 i 1200 mm z betonową fabryczną komorą połączeniową i kinetą oraz kręgami betonowymi powyżej. Studnie przykryć płytami żelbetowymi. Na płytach ułożyć na pierścieniach wyrównawczych włazy żeliwne f 640 mm typu ciężkiego wg PN-EN 124:2000 klasy D400 (w jezdniach) i C250 (w chodnikach). Studnie izolować dwukrotnie (zewnętrznie 1 x abizolem R + 1 x abizolem P). Rurociągi kanalizacyjne należy układać na podsypce piaskowej grub. min. 15 cm, na głębokości i ze spadkami zgodnymi z projektem wykonawczym. Wybudowane kanały grawitacyjne poddać próbie szczelności zgodnie z PN-EN 1610. Szczelność przewodów powinna gwarantować utrzymanie przez 30 minut ciśnienia słupa wody po napełnieniu wybudowanych kanałów i studni do poziomu terenu. Ilość wody, zużytą do uzupełnienia do poprzedniego stanu nie powinna przekraczać 0,2 l/m2 kanałów i studni. Zasypkę wykopów prowadzić zgodnie z PN-B-10736. Dla zaopatrzenia w wodę zaprojektowano sieć wodociągową włączoną do wodociągu gminnego przebiegającego w poboczu drogi powiatowej relacji Tuchola-Cekcyn. Włączenie wykonać poprzez wbudowanie trójnika z zasuwą. Na sieci montować hydranty ppoż. DN80, a w węzłach zasuwy umożliwiające wyłączenie odcinka sieci. Do budowy wodociągu użyć rur z PVC-U średnicy dn 110 mm. Dopuszczalne nominalne przykrycie rur winno wynosić 1,60m (w przypadku konieczności uniknięcia kolizji) nie może być mniejsze niż 1,40 m. Próbę szczelności należy przeprowadzić zgodnie z PN-B-10725:1997 Wodociągi - Przewody zewnętrzne -- Wymagania i badania. Po próbie nad wodociągiem w odległości 0,3-0,4 m od wierzchu rury ułożyć taśmę sygnalizacyjno - ostrzegawczą w kolorze niebieskim z wkładem metalicznym. Wkład wyprowadzić do skrzynek ulicznych zasuw. Po próbie szczelności i zasypaniu wykopów należy wykonać dezynfekcję i płukanie przewodów. Po dezynfekcji przeprowadzić płukanie przewodu czystą wodą, przy szybkości przepływu dostatecznej dla wypłukania wszystkich zanieczyszczeń mechanicznych. Po dalszych 24 godzinach należy z odcinka przyłącza pobrać wodę do badania bakteriologicznego. Kolizje z istniejącym uzbrojeniem podziemnym. Projektowany układ komunikacyjny nie koliduje z istniejącym uzbrojeniem podziemnym. Organizacja ruchu Przewidziano wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. Projekt docelowej organizacji ruchu stanowi odrębne opracowanie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną budowę, rozbudowę lub przebudowę drogi o nawierzchni utwardzonej i wartości co najmniej 500.000,- złotych brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi, tj. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy (zgodny z zał. nr 1 do SIWZ), 2. podwykonawcy zgodnie z zał. nr 7 (Zamawiający żąda wskazania, jaki zakres przedmiotu zamówienia zostanie powierzony podwykonawcom), 3. harmonogram rzeczowo- finansowy zgodnie z załącznikiem nr 8
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy na warunkach określonych poniżej: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej, b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, c) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt. 3; 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: a) warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac w wymaganych temperaturach zewnętrznych, b) uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron; 3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy ewentualnych zamówień dodatkowych (w tym dotyczących zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej lub zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i dla których ustalenie wysokości i sposobu zapłaty wynagrodzenia odbędzie się na zasadach określonych w § 21 ust.2; 4) nastąpi zmiana podwykonawcy po uprzednim wykazaniu że spełnia on warunki określone w SIWZ i zaakceptowaniu go przez Zamawiającego. 5) nastąpi zmiana kierownika budowy po uprzednim wykazaniu, że spełnia on warunki określone w SIWZ i zaakceptowaniu go przez Zamawiającego, 6) nastąpi zmiana inspektora nadzoru inwestorskiego, 7) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cekcyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 19 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.cekcyn.pl zakładka Przetargi ogłoszone.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Cekcyn, 89-511 Cekcyn ul. Szkolna 2, sekretariat- pokój nr 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CEKCYN
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Cekcyn do obiektów będących własnością gminy
- "Zakup aparatu USG do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Cekcynie"
więcej: przetargi CEKCYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105542 L w m. Mełgiew
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Raszyn
- Budowa ulicy Krótkiej w Sobolewie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.