eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Udzielenie wsparcia w czynnościach wdrożeniowych Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr (ZSRK) w obszarach FI, FM i PSCD dla pracowników jednostek sądownictwa obszaru apelacji szczecińskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-03

Szczecin: Udzielenie wsparcia w czynnościach wdrożeniowych Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr (ZSRK) w obszarach FI, FM i PSCD dla pracowników jednostek sądownictwa obszaru apelacji szczecińskiej
Numer ogłoszenia: 2117 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Szczecinie , ul. Mickiewicza 163, 71-165 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4849409, faks 091 4849408.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie wsparcia w czynnościach wdrożeniowych Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr (ZSRK) w obszarach FI, FM i PSCD dla pracowników jednostek sądownictwa obszaru apelacji szczecińskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług wsparcia adresowanych dla pracowników jednostek sądownictwa powszechnego - zwanych dalej użytkownikami, we wdrożeniu w obszarach FI, FM i PSCD ZSRK - Zintegrowany System Rachunkowości i Kadr wykonywany na rzecz Ministerstwa Sprawiedliwości, zgodnie z Umową nr 10 z dnia 1 sierpnia 2011 r., z którego korzysta Zamawiający. Usługi wsparcia we wdrożeniu ZSRK będą polegały w szczególności na udzielaniu użytkownikom systemu ZSRK profesjonalnej pomocy w korzystaniu z systemu ZSRK; w oparciu o funkcjonalności jakie posiada system ZSRK, z uwzględnieniem zadań jakie należy wykonać na indywidualnych danych posiadanych i wykorzystywanych przez użytkowników w obszarach FI, FM i PSCD, opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w lokalizacjach wskazanych przez zamawiającego dla grup użytkowników. 2. Wsparcie będzie świadczone przez Wykonawcę w wymiarze 128 dni roboczych konsultantów łącznie w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2014 r., zgodnie z harmonogramem, uzgodnionym obustronnie najpóźniej do 3 dni po podpisaniu umowy. 3. Zamówienie dotyczy wsparcia w zakresie następujących modułów SAP : -FI - rachunkowość finansowa, -FM- zarządzanie budżetem, -PSCD - inaczej RUP tj. rozrachunki z uczestnikami postępowań, 4. Wsparcie będzie świadczone przez 4 - osobowy zespół Konsultantów Wsparcia (1 konsultant PSCD, 2 konsultantów FI i 1 konsultant FM). Realizacja wsparcia będzie się odbywać w oparciu o plan wsparcia (plan prac podczas sesji wsparcia). Liczebność grupy uczestniczącej we wsparciu nie przekroczy 10 osób na jednego konsultanta. Wsparcie jest realizowane według harmonogramu w formule (Sesji wsparcia). Każda Sesja wsparcia liczy 4 dni robocze i realizowana będzie u Zamawiającego lub innym w sądzie w Szczecinie. Plan wsparcia obejmuje wszystkie istotne działania w systemie ZSRK w obszarze modułów FI, FM i PSCD. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie planu wsparcia obejmującego w szczególności: -opis organizacji procesu wsparcia, -cele i zasady prowadzenia wsparcia m.in. opis podejścia Wykonawcy do świadczenia wsparcia oraz zadania do realizacji przez Zamawiającego w poszczególnych obszarach wsparcia, -wsparcie użytkowników w korzystaniu z modułu ZSRK FI, FM i PSCD. Wskazanie procesów wymagających wsparcia znajduje się w załączniku nr 2. 6. Zamawiający, zapewni konsultantom Wykonawcy pomieszczenie (z możliwością zalogowania do systemu ZSRK, Aplikacji lokalnej) i dostęp do Internetu, w celu umożliwienia wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia. 7. Wykonawca musi posiadać aktualne certyfikaty producenta oprogramowania SAP, potwierdzające kompetencje, w zakresie co najmniej: a) status Partnera SAP - Channel Partner, b) certyfikacja SAP dla organizacji Wykonawcy w obszarze usług i wsparcia (Partner Center of Expertise). Do oferty należy załączyć oryginały lub kopie dokumentów o których mowa w ust.7 pkt a) i b)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp do wartości 50 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje: a) co najmniej 1 projekt w zakresie usług wsparcia podczas eksploatacji systemu SAP ERP, dla klienta o strukturze rozproszonej obejmującej co najmniej 10 jednostek oraz rozwiązywania bieżących problemów w co najmniej 2 z 3 różnych obszarach wsparcia (FM, FI, PSCD) oraz dodatkowo b) w sumie co najmniej 100 dni usług dla jednego klienta, na podstawie jednego lub wielu zamówień, obejmujących zakresem warsztaty (asystę) wsparcie w trakcie eksploatacji produkcyjnej oprogramowania SAP w co najmniej jednym obszarze wsparcia (FM, FI, PSCD). (na załączniku nr 4 do SIWZ);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej czterema (4) różnymi osobami, które będą osobiście wykonywały przedmiot zamówienia, w tym: a) co najmniej jedną osobą która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemu SAP w module FM oraz doświadczenie we wdrożeniu systemu SAP w przynajmniej jednej jednostce budżetowej. b) co najmniej dwoma osobami z których każda posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemu SAP w module FI oraz doświadczenie w we wdrożeniu systemu SAP w przynajmniej jednej jednostce budżetowej lub posiada certyfikat potwierdzający zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjengo SAP dotyczącego modułu SAP FI oraz doświadczenie we wdrożeniu systemu SAP w przynajmniej jednej jednostce budżetowej. c) co najmniej jedną osobą która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemu SAP w module PSCD lub FICA (Contract Accounting).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej czterema (4) różnymi osobami, które będą osobiście wykonywały przedmiot zamówienia, w tym: a) co najmniej jedną osobą która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemu SAP w module FM oraz doświadczenie we wdrożeniu systemu SAP w przynajmniej jednej jednostce budżetowej. b) co najmniej dwoma osobami z których każda posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemu SAP w module FI oraz doświadczenie w we wdrożeniu systemu SAP w przynajmniej jednej jednostce budżetowej lub posiada certyfikat potwierdzający zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjengo SAP dotyczącego modułu SAP FI oraz doświadczenie we wdrożeniu systemu SAP w przynajmniej jednej jednostce budżetowej. c) co najmniej jedną osobą która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemu SAP w module PSCD lub FICA (Contract Accounting).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Certyfikaty: a) status Partnera SAP - Channel Partner, b) certyfikacja SAP dla organizacji Wykonawcy w obszarze usług i wsparcia (Partner Center of Expertise). Do oferty należy załączyć oryginały lub kopie dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.sa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Apelacyjny w Szczecinie, ul. Mickiewicza 163 pok. 316, 71-165 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Sąd Apelacyjny w Szczecinie, Oddział Administracyjny, ul Mickiewicza 163 pok. nr 206, 71-165 Szczecin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.