eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Utrzymanie w sprawności technicznej nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach w zakresie wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-05

Tychy: Utrzymanie w sprawności technicznej nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach w zakresie wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności
Numer ogłoszenia: 211761 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 182219 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Filaretów, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, fax 032 2273145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w sprawności technicznej nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach w zakresie wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: Utrzymanie w sprawności technicznej nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach w zakresie wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych szczegółowo określonych w załączniku Nr 1 do Umowy, o łącznej powierzchni użytkowej 111 829,53m2 I. WEWNĘTRZNA INSTALACJA WODOCIĄGOWA Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji wodociągowej zapewniając stały dopływ wody poprzez m.in. : 1. Dokonywanie napraw awaryjnych przecieków na instalacji licząc od wodomierza głównego w budynku do odbiornika 2. Plombowanie wodomierzy w lokalach mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeniach wspólnego użytku 3. Dokonywanie dwa razy w roku odczytów wodomierzy we wszystkich lokalach mieszkalnych i użytkowych z odnotowaniem wskazań zużycia wody 4. Reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia 5. Zabezpieczenie awarii poprzez zamknięcie zaworu wodociągowego, celem uniknięcia nadmiernych szkód w nieruchomości, powiadomienie administratora najpóźniej do godziny 9:00 dnia następnego) o zaistniałej awarii, celem jej usunięcia w ramach napraw bieżących 6. Informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii , datę jej usunięcia, itp. 7. W przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 8. Roboty wykraczające poza ww. zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym. II. WEWNĘTRZNA INSTALACJA KANALIZACYJNA Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej poprzez m.in.: 1. Dokonywanie napraw awaryjnych przecieków na instalacji licząc od pierwszej studni rewizyjnej na sieci głównej do odbiornika 2. Usuwanie niedrożności instalacji poziomej do pierwszej studni rewizyjnej na sieci głównej : - usuwanie niedrożności przykanalików - usuwanie niedrożności pionów, poziomów z wyjątkiem syfonów i kratek ściekowych w lokalach mieszkalnych i użytkowych (nie dotyczy wolnostanów) - czyszczenie kratek ściekowych w pomieszczeniach wspólnego użytku - czyszczenie rury deszczowej z osadnikiem i syfonem - czyszczenie i udrażnianie czyszczaka żeliwnego ulicznego kanalizacyjnego 3. Reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia 4. Usunięcie zanieczyszczeń powstałych w wyniku awarii kanalizacyjnej (w pomieszczeniach wspólnego użytku) 5. Udrożnienie rur zsypowych w komorach zsypowych 6. Powiadomienie administratora (najpóźniej do godziny 9:00 dnia następnego) o zaistniałej awarii, celem jej usunięcia w ramach napraw bieżących 7. Informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii , datę jej usunięcia, itp.) 8. W przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 9. Roboty wykraczające poza ww. zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym. III. WEWNĘTRZNA INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji c.o. wraz z urządzeniami poprzez, m.in.: 1. Usunięcie przecieków na instalacji 2. Likwidację zapowietrzeń instalacji w okresie sezonu grzewczego 3. Regulację instalacji z wymianą pojedynczych kryz 4. Czyszczenie grzejników 5. Przeprowadzenie przeglądów instalacji c.o. i urządzeń przed rozpoczęciem sezonu grzewczego 6. Przeprowadzenie przeglądów instalacji c.o. i urządzeń po zakończeniu sezonu grzewczego wraz z zawieszeniem czynnika grzewczego 7. Reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia 8. Informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii , datę jej usunięcia, itp.) 9. W przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 10. Dokonywanie przeglądów szczelności naprawa zaworów występujących w węźle (zawory bezpieczeństwa, czerpalne, spustowe, zaporowe) 11. wymiana uszczelek w połączeniach kołnierzowych i zaworach z gwintem 12. Okresowe kontrolowanie wskazań przyrządów pomiarowych (manometry, termometry, liczniki poboru ciepła i urządzenia kontrolni-pomiarowe) 13. W trakcie sezonu grzewczego w przypadku wyłączenia budynku / lokalu na czas ponad 48 godzin spowodowanego awarią, z wynagrodzenia Zleceniobiorcy potrącona będzie kwota wyliczona wg wzoru określonego w SIWZ 14. Roboty wykraczające poza ww. zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym IV. WEWNĘTRZNA INSTALACJA GAZOWA Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji gazowej w budynku od zaworu głównego poprzez , m.in.: 1. Likwidację przecieku gazu na instalacji do zaworu odcinającego przed urządzeniem gazowym w lokalu 2. Przeprowadzanie prób szczelności po każdej naprawie 3. Przeprowadzenie jeden raz w roku kontroli stanu technicznego sprawności instalacji gazowej i urządzeń, wraz z przeprowadzaniem prób szczelności zakończonego spisaniem protokołu. 4. Zgłaszanie Zamawiającemu o dokonanych samowolnych przeróbkach instalacji gazowej w lokalach 5. Konserwację i naprawy szafek gazowych 6. Likwidację nieprawidłowości podłączeń gazowych (na wąż) 7. Reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia 8. Informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii , datę jej usunięcia, itp.) 9. W przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 10. Roboty wykraczające poza ww. zakres należy realizować wyłącznie na podstawie odrębnych zleceń i rozliczać kosztorysem powykonawczym. V. WEWNĘTRZNA INSTALACJA ELEKTRYCZNA Utrzymanie w pełnej sprawności wewnętrznej instalacji elektrycznej poprzez m.in. : 1. Usuwanie awarii braku dopływu prądu do mieszkań, lokali użytkowych, pomieszczeń wspólnego użytku tj. klatek schodowych, piwnic, strychów, pralni 2. Usuwanie przerw w dopływie prądu (np. upalone przewody) - do 10 m 3. Naprawę połączeń zatablicowych 4. Wymianę bezpieczników i gniazd bezpiecznikowych w tablicach administracyjnych danego budynku 5. Wymianę listew rozgałęźnych w pomieszczeniach wspólnego użytku 6. Wymianę lub uzupełnienie żarówek w lampach klatek schodowych, piwnicach oraz lampkach orientacyjnych w pomieszczeniach wspólnego użytku 7. Przeprowadzenie jeden raz w roku przeglądu stanu technicznego sprawności instalacji elektrycznych zakończonego spisaniem protokołu 8. Reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia 9. Informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, datę usunięcia, miejsce awarii itp.) 10. W przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 11. Roboty wykraczające poza ww. zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym. VI. BRANŻA BUDOWLANA 1. Roboty ślusarskie m.in.: - naprawa zamków i wkładek patentowych w drzwiach wejściowych ( klatki schodowe, piwnice, strychy ) - naprawa i regulacja samozamykaczy - otwieranie i zabezpieczanie lokalu podczas komisyjnego otwarcia lokalu oraz zdarzeń losowych - zabezpieczenie otworów kratek wycieraczkowych , naświetli , balustrad , pochwytów ,itp. w przypadku kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych. 2. Roboty stolarsko - szklarskie m.in.: - zabezpieczenie w pomieszczeniach wspólnego użytku stolarki okiennej i drzwiowej, wyłazów dachowych w przypadku dewastacji i innych zdarzeń losowych. 3. Roboty dekarskie m.in.: - awaryjne uszczelnienie połaci dachowych i obróbek blacharskich - awaryjne miejscowe usuwanie śniegu, nawisów oraz zbijanie sopli z połaci dachowych 4. Roboty murarsko - tynkarskie m.in.: - skucie głuchych i spękanych tynków stwarzających zagrożenie dla życia i zdrowia 5. Roboty wykraczające poza w/ w zakres będą realizowane wyłącznie na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania remontów w lokalach właścicieli

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.30.25.00 - 45.30.25.00 Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.44.10.00 - Roboty szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.10.00 - Roboty szklarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 658404 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo Budowlany REMINS A. B. Nawrocki sp. jawna, ulica Złota 2, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 650883,75
  • Oferta z najniższą ceną: 650883,75 / oferta z najwyższą ceną: 650883,75
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.