eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Utrzymanie w sprawności technicznej nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach w zakresie wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia t

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Tychy: Utrzymanie w sprawności technicznej nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach w zakresie wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego
Numer ogłoszenia: 182219 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, fax 032 2273145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl/mzbm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w sprawności technicznej nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach w zakresie wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: Utrzymanie w sprawności technicznej nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I w Tychach w zakresie wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych szczegółowo określonych w załączniku Nr 1 do Umowy, o łącznej powierzchni użytkowej 111 829,53 m2 1. WEWNĘTRZNA INSTALACJA WODOCIĄGOWA Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji wodociągowej zapewniając stały dopływ wody poprzez m.in. : 1/ dokonywanie napraw awaryjnych przecieków na instalacji licząc od wodomierza głównego w budynku do odbiornika 2/ plombowanie wodomierzy w lokalach mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeniach wspólnego użytku 3/ dokonywanie dwa razy w roku odczytów wodomierzy we wszystkich lokalach mieszkalnych i użytkowych z odnotowaniem wskazań zużycia wody 4/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia 5/ zabezpieczenie awarii poprzez zamknięcie zaworu wodociągowego, celem uniknięcia nadmiernych szkód w nieruchomości, powiadomienie administratora najpóźniej do godziny 9:00 dnia następnego) o zaistniałej awarii, celem jej usunięcia w ramach napraw bieżących 6/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii , datę jej usunięcia, itp. 7/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 8/ roboty wykraczające poza ww. zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym. 2. WEWNĘTRZNA INSTALACJA KANALIZACYJNA Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej poprzez m.in.: 1/ dokonywanie napraw awaryjnych przecieków na instalacji licząc od pierwszej studni rewizyjnej na sieci głównej do odbiornika 2/ usuwanie niedrożności instalacji poziomej do pierwszej studni rewizyjnej na sieci głównej : - usuwanie niedrożności przykanalików - usuwanie niedrożności pionów, poziomów z wyjątkiem syfonów i kratek ściekowych w lokalach mieszkalnych i użytkowych (nie dotyczy wolnostanów) - czyszczenie kratek ściekowych w pomieszczeniach wspólnego użytku - czyszczenie rury deszczowej z osadnikiem i syfonem - czyszczenie i udrażnianie czyszczaka żeliwnego ulicznego kanalizacyjnego 3/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia 4/ usunięcie zanieczyszczeń powstałych w wyniku awarii kanalizacyjnej (w pomieszczeniach wspólnego użytku) 5/ udrożnienie rur zsypowych w komorach zsypowych 6/ powiadomienie administratora (najpóźniej do godziny 9:00 dnia następnego) o zaistniałej awarii, celem jej usunięcia w ramach napraw bieżących 7/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii , datę jej usunięcia, itp.) 8/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 9/ roboty wykraczające poza ww. zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym. 3. WEWNĘTRZNA INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji c.o. wraz z urządzeniami poprzez, m.in.: 1/ usunięcie przecieków na instalacji 2/ likwidację zapowietrzeń instalacji w okresie sezonu grzewczego 3/ regulację instalacji z wymianą pojedynczych kryz 4/ czyszczenie grzejników 5/ przeprowadzenie przeglądów instalacji c.o. i urządzeń przed rozpoczęciem sezonu grzewczego 6/ przeprowadzenie przeglądów instalacji c.o. i urządzeń po zakończeniu sezonu grzewczego wraz z zawieszeniem czynnika grzewczego 7/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia 8/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii , datę jej usunięcia, itp.) 9/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 10/ dokonywanie przeglądów szczelności naprawa zaworów występujących w węźle (zawory bezpieczeństwa, czerpalne, spustowe, zaporowe) 11/ wymiana uszczelek w połączeniach kołnierzowych i zaworach z gwintem 12/ okresowe kontrolowanie wskazań przyrządów pomiarowych (manometry, termometry, liczniki poboru ciepła i urządzenia kontrolni-pomiarowe) 13/ w trakcie sezonu grzewczego w przypadku wyłączenia budynku / lokalu na czas ponad 48 godzin spowodowanego awarią, z wynagrodzenia Zleceniobiorcy potrącona będzie kwota wyliczona wg wzoru określonego w SIWZ 14/ roboty wykraczające poza ww. zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym 4. WEWNĘTRZNA INSTALACJA GAZOWA Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji gazowej w budynku od zaworu głównego poprzez , m.in.: 1/ likwidację przecieku gazu na instalacji do zaworu odcinającego przed urządzeniem gazowym w lokalu 2/ przeprowadzanie prób szczelności po każdej naprawie 3/ przeprowadzenie jeden raz w roku kontroli stanu technicznego sprawności instalacji gazowej i urządzeń, wraz z przeprowadzaniem prób szczelności zakończonego spisaniem protokołu. 4/ zgłaszanie Zamawiającemu o dokonanych samowolnych przeróbkach instalacji gazowej w lokalach 5/ konserwację i naprawy szafek gazowych 6/ likwidację nieprawidłowości podłączeń gazowych (na wąż) 7/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia 8/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii , datę jej usunięcia, itp.) 9/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 10/ roboty wykraczające poza ww. zakres należy realizować wyłącznie na podstawie odrębnych zleceń i rozliczać kosztorysem powykonawczym. 5. WEWNĘTRZNA INSTALACJA ELEKTRYCZNA Utrzymanie w pełnej sprawności wewnętrznej instalacji elektrycznej poprzez m.in. : 1/ usuwanie awarii braku dopływu prądu do mieszkań, lokali użytkowych, pomieszczeń wspólnego użytku tj. klatek schodowych, piwnic, strychów, pralni 2/ usuwanie przerw w dopływie prądu (np. upalone przewody) - do 10 m 3/ naprawę połączeń zatablicowych 4/ wymianę bezpieczników i gniazd bezpiecznikowych w tablicach administracyjnych danego budynku 5/ wymianę listew rozgałęźnych w pomieszczeniach wspólnego użytku 6/ wymianę lub uzupełnienie żarówek w lampach klatek schodowych, piwnicach oraz lampkach orientacyjnych w pomieszczeniach wspólnego użytku 7/ przeprowadzenie jeden raz w roku przeglądu stanu technicznego sprawności instalacji elektrycznych zakończonego spisaniem protokołu 8/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia 9/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, datę usunięcia, miejsce awarii itp.) 10/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 11/ roboty wykraczające poza ww. zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym. 6. BRANŻA BUDOWLANA 1/ roboty ślusarskie m.in.: a/ naprawa zamków i wkładek patentowych w drzwiach wejściowych ( klatki schodowe, piwnice, strychy ) b/ naprawa i regulacja samozamykaczy c/ otwieranie i zabezpieczanie lokalu podczas komisyjnego otwarcia lokalu oraz zdarzeń losowych d/ zabezpieczenie otworów kratek wycieraczkowych , naświetli , balustrad , pochwytów ,itp. w przypadku kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych. 2/ roboty stolarsko - szklarskie m.in.: a/ zabezpieczenie w pomieszczeniach wspólnego użytku stolarki okiennej i drzwiowej, wyłazów dachowych w przypadku dewastacji i innych zdarzeń losowych. 3/ roboty dekarskie m.in.: a/ awaryjne uszczelnienie połaci dachowych i obróbek blacharskich b/ awaryjne miejscowe usuwanie śniegu, nawisów oraz zbijanie sopli z połaci dachowych 4/ roboty murarsko - tynkarskie m.in.: a/ skucie głuchych i spękanych tynków stwarzających zagrożenie dla życia i zdrowia 5/ roboty wykraczające poza w/ w zakres będą realizowane wyłącznie na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym. 6/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania remontów w lokalach właścicieli

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.30.25.00 - 45.30.25.00 Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.44.10.00 - Roboty szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.10.00 - Roboty szklarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 19000zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 , Nr 170 poz.1217 i Nr 227 poz. 1658 oraz z 2007r. Nr 64 poz. 427 i Nr 82 poz.560), tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że : a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo Budowlane ( Dz U. z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych ( wod -kan , c.o. , gaz ) - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych - oraz dysponuje osobami uprawnionymi do wykonywania dozoru i zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji sanitarnych ( wod - kan ,c.o., gaz ) oraz urządzeń, i instalacji elektrycznych do 1 kV b) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - należy wykazać co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym tj. dotyczące wykonywania bieżącej konserwacji oaz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego, realizowane w sposób ciągły przez okres co najmniej 1 roku , w nieruchomościach o powierzchni użytkowej ogółem nie mniejszej niż łączna powierzchnia wykazana w załączniku Nr 1 do umowy i wartości każdej z tych robót nie mniejszych niż 50 % ceny oferty ( brutto) c) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 300 000,00 zł. SPRAWDZENIE I OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZOSTANIE DOKONANA NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH OŚWIADCZEŃ ORAZ DOŁĄCZONYCH DO OFERTY DOKUMENTÓW WYMIENIONYCH PONIŻEJ ,G. ZASADY SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp - druk oświadczenia w załączeniu do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp - druk oświadczenia w załączeniu do niniejszej specyfikacji. 3. Dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń , że: Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ( art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.: 3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - ważność dokumentu winna być potwierdzona przez organ wystawiający taki dokument - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.5 wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania - należy wykazać co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym tj. dotyczące wykonywania bieżącej konserwacji oaz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego, realizowane w sposób ciągły przez okres co najmniej 1 roku , w nieruchomościach o powierzchni użytkowej ogółem nie mniejszej niż łączna powierzchnia wykazana w załączniku Nr 1 do umowy i wartości każdej z tych robót nie mniejszych niż 50 % ceny oferty ( brutto) Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp.) Na potwierdzenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy- Pzp.) 3.6. aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 300.000,00 zł. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy - Pzp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U.Nr 87, poz.605) 5. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl/mzbm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego -pok. 20 - cena 20 zł (brutto).Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31 - SEKRETARIAT - pokój nr 15,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.