eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DIZ 6-2010 Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do wykonania 5500 rozdziałów elektroforetycznych i 500 imunofiksacji , wraz z dzierżawa automatycznego systemu do ich wykonania przez okres 48 miesiecy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Włocławek: DIZ 6-2010 Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do wykonania 5500 rozdziałów elektroforetycznych i 500 imunofiksacji , wraz z dzierżawa automatycznego systemu do ich wykonania przez okres 48 miesiecy.
Numer ogłoszenia: 21170 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.szpitalwloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ 6-2010 Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do wykonania 5500 rozdziałów elektroforetycznych i 500 imunofiksacji , wraz z dzierżawa automatycznego systemu do ich wykonania przez okres 48 miesiecy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do wykonania około 5500 rozdziałów elektroforetycznych i 500 immunofiksacji ,wraz z dzierżawa automatycznego systemu do ich wykonania przez okres 48 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie ( jeśli występują ), c. informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat podobnych dostaw lub usług z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. g. dowodu wniesienia wadium, h.polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubez-pieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej, z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dostarczane artykuły muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 20.04.2004 o wy-robach medycznych ( Dz.U. z 2004r., Nr 93, poz.896 ), tzn. Wykonawca winien przedstawić jeden z dokumentów dotyczących wyrobu: - deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE , - świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości, świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym i. przedstawienia kart charakterystyki odczynników zgodnie z wymogami : 1. ustawy z dnia 05 lipca 2002 o zmianie ustawy o substancjach i preparatach chemicz-nych ( Dz.U. Nr 142, poz.1187 ), 2. rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 14 sierpnia 2002 w sprawie obowiązku dostarczania karty charakterystyki niektórych preparatów niezaklasyfikowanych jako niebezpieczne ( Dz.U. Nr 142, poz. 1194 ), 3. rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 03 lipca 2002 w sprawie kart charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego ( Dz. U. Nr 140, poz. 1171 ), 4. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 lipca 2002 w sprawie kryteriów i sposobu klasyfikowania substancji i preparatów chemicznych ( Dz.U. Nr 140,poz. 1172 ), 5. Rozporzadzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 lipca 2003 w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych ( Dz.U. Nr 173, poz. 1679, 6. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 15 lipca 2002 w sprawie substancji niebez-piecznych i preparatów niebezpiecznych, których opakowania należy zaopatrywać w za-mknięcie utrudniające otwarcie przez dzieci i wyczuwalne dotykiem ostrzeżenie o nie-bezpieczeństwie ( Dz.U. Nr 140, poz.1174 )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki Dział Inwestycji i Zaopatrzenia ul. Wieniecka 49 , pokój 303 (biurowiec) 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki ul. Wieniecka 49 87-800 Włocławek pokój 301 , biurowiec , III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.