eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Odnawianie oznakowania poziomego oraz bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlnej w pasach drogowych ulic, dla których funkcje zarządcy pełni Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-07

Słupsk: Odnawianie oznakowania poziomego oraz bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlnej w pasach drogowych ulic, dla których funkcje zarządcy pełni Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku
Numer ogłoszenia: 2114 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353658 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73/110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, faks 059 8410093.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnawianie oznakowania poziomego oraz bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlnej w pasach drogowych ulic, dla których funkcje zarządcy pełni Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. ODNAWIANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie oznakowania poziomego jest wykonywanie raz w roku oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, obejmującego znaki drogowe poziome umieszczone na nawierzchni w postaci: 1) linii segregacyjnych lub krawędziowych, ciągłych lub przerywanych, pojedynczych lub podwójnych; 2) strzałek kierunkowych, naprowadzających i innych; 3) znaków poprzecznych wyznaczających miejsca do ruchu pieszych i rowerzystów w poprzek jezdni oraz miejsca zatrzymania pojazdów; 4) znaków uzupełniających w postaci napisów, symboli oraz innych linii związanych z oznakowaniem określonych miejsc na powierzchni; 2. Zakres oznakowania poziomego obejmuje: 1) odnowienie istniejącego oznakowania poziomego, w tym: a) przejścia dla pieszych o powierzchni szacunkowej - 6.630 m2; b) linie segregacyjne ciągłe o powierzchni szacunkowej - 4.720 m2; c) linie segregacyjne przerywane o powierzchni szacunkowej - 3.435 m2; d) inne symbole o powierzchni szacunkowej - 7.330 m2; 2) trwałe i całkowite usunięcie śladów dotychczasowego nieaktualnego oznakowania poziomego oraz oznakowania niewłaściwie wykonanego o powierzchni szacunkowej - 500 m2; 3) uzupełnienie nowymi znakami oznakowania poziomego wg opracowanych projektów organizacji ruchu o powierzchni szacunkowej - 700 m2; 3. Materiałami do znakowania poziomego dróg są materiały cienkowarstwowe charakteryzujące się wysoką adhezją i właściwościami barierowymi nawet po naniesieniu na nieprzygotowaną powierzchnię tj. farby nakładane warstwą grubości od 0,3mm do 0,8mm (na mokro). Powinny zawierać specjalne kompozycje polimerowe odpowiadające szczególnie za trudne warunki eksploatacyjne (działanie soli, zanieczyszczeń ropopochodnych, ścieralność, zmienność temperatury i wibracji, zmienne warunki atmosferyczne). Powinny być nimi ciekłe produkty zawierające ciała stałe rozproszone w organicznym rozpuszczalniku lub wodzie, które mogą występować w układach jedno- lub wieloskładnikowych np. farby jednoskładnikowe rozpuszczalnikowe, farby typu HS - high solid, farby wodorozcieńczalne, farby szybkoschnące, farby dwuskładnikowe chemoutwardzalne itp. Podczas nakładania farb, do znakowania cienkowarstwowego, na nawierzchnię pędzlem, wałkiem lub przez natrysk, powinny one tworzyć warstwę kohezyjną w procesie odparowania i-lub w procesie chemicznym. Farby do znakowania trwałego muszą mieć kolor biały. 4. Każdy materiał używany do znakowania poziomego dróg musi odpowiadać wymaganiom aprobaty technicznej wydanej przez uprawnioną jednostkę. 5. Usunięcie dotychczasowego nieaktualnego oznakowania poziomego oraz oznakowania niewłaściwie wykonanego wykonać metodą frezowania w sposób trwały uniemożliwiający uwidocznienie się tego oznakowania w okresie gwarancyjnym (środki zastosowane do usunięcia oznakowania nie mogą wpływać ujemnie na przyczepność nowego oznakowania do podłoża, na jego szorstkość, trwałość oraz na właściwości podłoża). 6. W przypadku różnicy pomiędzy stanem faktycznym oznakowania a istniejącą ewidencją należy rodzaj wprowadzonego oznakowania oraz ewentualne zmiany uzgodnić z Zamawiającym. 7. W czasie wykonywania odnowienia oznakowania temperatura nawierzchni i powietrza powinna wynosić co najmniej 5 stopni C, a wilgotność względna podłoża powinna być zgodna z zaleceniami producenta lub wynosić, co najwyżej 85 %. 8. Przed wykonaniem znakowania poziomego należy oczyścić ręcznie lub mechanicznie powierzchnie nawierzchni w obrębie pasa przewidzianego do malowania z pyłu, kurzu, piasku, smarów, olejów i innych zanieczyszczeń. Powierzchnia nawierzchni przygotowana do odnowienia oznakowania poziomego powinna być czysta i sucha. 9. Plany z ewidencją oznakowania poziomego ulic oraz istniejące projekty organizacji ruchu przedłoży Zamawiający. Ewidencja i projekty oznakowania są do wglądu w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 104) od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00. 10. Roboty prowadzone będą bez zamykania całej szerokości jezdni przy normalnym ruchu na drogach. 11. W przypadku rozjechania przez pojazdy mokrego oznakowania Wykonawca ma obowiązek je poprawić. 12. Roboty związane z oznakowaniem poziomym należy wykonać w oparciu o Ogólne Specyfikacje Techniczne, a w szczególności o D-07.01.02 - Remont oznakowania poziomego, D-07.01.01 - Oznakowanie poziome, oraz D-M-00.00.00 - Wymagania ogólne opracowane na zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych w Warszawie. II. BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA OZNAKOWANIA PIONOWEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO I SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie bieżącego utrzymania i konserwacji oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlnej jest: 1) zapewnienie utrzymania w pełnej sprawności elektrycznej, technicznej, estetycznej urządzeń, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej utrzymywanych urządzeń sygnalizacji świetlnych, wykonywanie robót poza utrzymaniowych wynikających z aktualnych potrzeb Zamawiającego, interwencji lub awarii; 2) w wypadku zaistniałych awarii stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ruchu dotyczących przedmiotu zamówienia, Wykonawca : a) usunie awarie: - na drogach krajowych w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia, - na drogach pozostałej kategorii w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia; b) obowiązany jest niezwłocznie (nie później niż w ciągu 1 godziny) po otrzymaniu informacji (telefon, fax od Straży Miejskiej, Policji, Zamawiającego lub firm zajmujących się bieżącym utrzymaniem pasów drogowych, na podstawie innych umów zawartych z Zamawiającym) zabezpieczyć i oznakować miejsca stwarzające zagrożenie bezpieczeństwa ruchu, do czasu usunięcia zagrożenia przez odpowiedzialne firmy, c) w przypadku wystąpienia konieczności zmiany organizacji ruchu na skutek zamknięcia odcinka drogi; do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i oznakowanie tymczasowej organizacji ruchu drogowego oraz po usunięciu awarii stwarzającej zagrożenie bezpieczeństwa ruchu, przywrócenie oznakowania do stanu pierwotnego; 3) Wykonawca ma obowiązek zapewnić wyposażenie stanowiska dyspozytorskiego, czynnego całą dobę w bezpośrednią łączność telefoniczną; 4) Urządzenia sygnalizacji świetlnej: a) urządzenia sygnalizacji świetlnej składają się z zestawu urządzeń optyczno - elektrycznych (komór sygnałowych) służących do wyświetlania sygnałów przeznaczonych dla uczestników ruchu, konstrukcji wsporczych, masztów sygnałowych, fundamentów, kabla sterowniczego, sterownika, szafy zasilająco - pomiarowej; b) w ramach obowiązków w zakresie urządzeń regulacji ruchu należy wykonywać zabiegi polegające na naprawie lub wymianie elementów urządzeń regulacji ruchu (sygnalizacji świetlnej) w celu przywrócenia pełnych funkcji pełnionych przez te urządzenia; c) zakres obejmuje: c1) sterowniki wraz z fundamentami, c2) konstrukcje wsporcze tj. maszty sygnalizacyjne niskie, wysokie wraz z fundamentami i wysięgnikami, c3) przewieszki z lin stalowych, c4) latarnie sygnałowe i konsole, c5) sygnalizatory dźwiękowe, c6) przyciski dla pieszych, c7) kable sterownicze, c8) kable koordynacyjne, c9) kable zasilające, c10)pętle indukcyjne, c11)realizację programów pracy sygnalizacji z planów sygnalizacyjnych zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją (nie wymagająca dodatkowego wyposażenia lub wymiany sterownika sygnalizacji), c12)nadzorowanie prawidłowego działania układów zabezpieczeń kolizyjnych, c13)zapewnienie ochrony przeciwporażeniowej urządzeń sygnalizacyjnych zasilających zgodnie z obowiązującymi przepisami, c14)dbanie o jednoznaczne i czytelne wyświetlanie wszystkich sygnałów świetlnych poprzez bieżące naprawy niepalących się sygnałów świetlnych i dźwiękowych, c15)zapewnienie odpowiedniej stabilności mocowania konstrukcji wsporczych, c16)dbanie o estetyczny wygląd urządzeń, c17)zapewnienie całodobowego dyżuru konserwatora sygnalizacji świetlnej; d) w zakresie sygnalizacji świetlnej wszystkie roboty należy wykonać w oparciu o Ogólne Specyfikacje Techniczne D-07.03.01 - 07.03.02 opracowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych Publicznych Warszawie; 5) Oznakowanie pionowe i inne urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: a) Do oznakowania pionowego zalicza się: znaki ostrzegawcze, znaki nakazu i zakazu, znaki informacyjne, kierunku, miejscowości i znaki uzupełniające zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002r. Nr 170 poz. 1393), b) zakres robót utrzymania oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmuje m.in.: b1) znaki pionowe, b2) słupki i konstrukcje wsporcze znaków, b3) tablice kierunkowe, drogowskazy itp., b4) słupki przeszkodowe U5a, b5) bariery łańcuchowe, b6) słupki zaporowe, b7) bariery ochronne z rur stalowych, b8) bariery (płoty) z siatki w ramkach, b9) progi zwalniające, b10) bariery sprężyste, b11)lustra drogowe, b12)tablice z nazwami ulic; c) w ramach bieżącego utrzymania oznakowania pionowego i urządzeń BRD należy wykonać zabiegi polegające na naprawie lub wymianie elementów w celu przywrócenia pełnych funkcji pełnionych przez te urządzenia, między innymi: c1) ponowne stawianie, mocowanie urządzeń, c2) prostowanie i poprawianie, c3) usuwanie zabrudzeń, c4) naprawa lub wymiana nie nadających się do naprawy słupków, znaków i innych urządzeń po zniszczeniach, kolizjach, aktach wandalizmu itp., c5) coroczne odnawianie barier ochronnych, łańcuchowych, segmentowych i innych oraz słupków blokujących poprzez usuwanie korozji i malowanie, c6) dokręcanie śrub i uchwytów, c7) ponowne mocowanie łańcuchów, c8) mycie lic znaków oraz innych urządzeń co najmniej 2 razy w roku na ciągach głównych i 1 raz w roku na pozostałych ulicach,; d) w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i urządzeń BRD wszystkie roboty należy wykonać w oparciu o Ogólne Specyfikacje Techniczne D-07.02.03; D-07.02.01; D-07.02.02; D-07.04.01; D-07.05.01; D-07.05.02; D-07.06.01; D-07.06.02; D-07.06.03 D-10.01.01; D-08.07.01a.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Inżynierskich TRAFIC Spółka z o.o., ul. Szymanowskiego 15, 76-200 Slupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8886643,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12800266,40

  • Oferta z najniższą ceną: 12800266,40 / Oferta z najwyższą ceną: 12800266,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.