eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › Przebudowa i odbudowa mostu drogowego na rzece Kamienna w ciągu ul. Mickiewicza uszkodzonego w czasie powodzi na terenie Szklarskiej Porębie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Szklarska Poręba: Przebudowa i odbudowa mostu drogowego na rzece Kamienna w ciągu ul. Mickiewicza uszkodzonego w czasie powodzi na terenie Szklarskiej Porębie
Numer ogłoszenia: 211412 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60307 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, faks 075 7547724.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i odbudowa mostu drogowego na rzece Kamienna w ciągu ul. Mickiewicza uszkodzonego w czasie powodzi na terenie Szklarskiej Porębie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i odbudowa mostu drogowego na rzece Kamienna w ciągu ul. Mickiewicza, uszkodzonego w trakcie powodzi na terenie Szklarskiej Poręby. Wyciąg z PW: Podstawową funkcją mostu jest zapewnienie komunikacji pieszej i kołowej między ul. Jedności Narodowej (Drogą Krajową nr 3), a częścią miasta położoną na południe od cieku. Budowla pochodzi z drugiej połowy XX w. Kąt skrzyżowania osi mostu z osią przeszkody wynosi 77. Długość całkowita przęsła wynosi 12,5 m, a rozpiętość to 12,0 m. Szerokość mostu wynosi 6,15 m. Ustrój nośny obiektu stanowi jedno przęsło wolnopodparte o konstrukcji dwudźwigarowej zespolonej. Wprowadzono ograniczenia użytkowania mostu. Nośność użytkowa mostu została ograniczona do 80 kN (8 ton), a prędkość do 20 km/h. Na obiekcie obowiązuje ruch wahadłowy pojazdów z pierwszeństwem przejazdu dla nadjeżdżających z kierunku północnego (od strony DK nr 3).Ogólny stan techniczny mostu jest zły i wymaga natychmiastowej przebudowy. W stanie przed awaryjnym są podstawowe elementy mostu, tj. przyczółek wschodni oraz oba dźwigary główne. Obecne zagospodarowanie pomostu naraża pieszych korzystających z obiektu na niebezpieczeństwo potrącenia przez samochód. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:(a)rozbiórki: całkowitą przęsła, korpusów oraz skrzydeł obu przyczółków kamiennych do poziomu posadowienia, łuk kamienny muru oporowego po stronie wschodniej oraz część muru oporowego po stronie zachodniej, części palisady drewnianej, balustrady stalowa, istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni i chodników w granicach opracowania, rur osłonowych podwieszonych do obiektu, nieczynne instalacje uzbrojenia przymocowane do mostu; (b wykonania mostu drogowego o dwóch pasach ruchu z wydzielonym ciągiem pieszym, o podstawowych danych charakterystyki :ustrój nośny: zespolony (beton-beton); klasa obciążenia: B (wg PN-85/S-10030); rozpiętość teoretyczna przęsła: 11,2 m; wysokość konstrukcyjna: 0,77 m; światło poziome: 9,6 m; światło pionowe: 3,9 m; szerokość jezdni: 0,5 m + 2 x 2,25 m + 0,5 m; spadek poprzeczny jezdni: 2% (daszkowy); szerokość użytkowa chodnika: 2,0 m; spadek porzeczny chodnika 3%; wysokość obiektu nad terenem: ~4,7 m; kąt ukosu przęsła: 77; kąt ukosu podpór: 77; nawierzchnia jezdni: bitumiczna; nawierzchnia chodnika: żywica epoksyd.-poliuretan; bariery ochronne: drewniane, h= 1,1m. (c) odtworzenie- wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na dojazdach i moście, chodników dla pieszych oraz balustrad; wykonanie odwodnienia mostu i dojazdów; wykonaniu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,(f) wykonanie stałej organizacji ruchu (docelowej) ,(g) budowa przyłącza systemów oświetlenia mostu na rzece Kamienna w Szklarskiej, w tym budowa szafki oświetleniowej, ułożenie kabla pomiędzy szafka oświetleniową a złączem kablowo-pomiarowym, budowa trzech obwodów oświetlenia mostu. wyciąg z PW: Ustrój nośny mostu- w postaci jednego przęsła wolnopodpartego z belek prefabrykowanych strunobetonowych zespolonych z monolityczną płytą żelbetową. Podpory- przęsło oparte na przyczółkach żelbetowych z betonu B30 (C25/30) oblicowanych okładziną kamienną, przyczółek z korpusu żelbetowego z widocznymi częściami korpusu i skrzydeł oblicowanymi okładziną kamienną. Dojazdy - konstrukcję nawierzchni jak dla drogi o kategorii ruchu KR3: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 7 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. Chodniki przylegające do drogi - warstwa ścieralna z kostki granitowej gr. 8 cm, podsypka z piasku średniego gr. 5 cm, podbudowa z chudego betonu gr. 10 cm. Balustrady - na moście i dojazdach projektuje się nowe drewniane o wys. 1,1m z częściowym odtworzeniem istniejących stalowych. Nawierzchnia na moście - z betonu asfaltowego gr. 4 cm, warstwa ochronna (wiążąca) jezdni stanowi beton asfaltowy o gr. 5cm, na kapach chodnikowych i płycie chodnika zaprojektowano izolację nawierzchni na bazie elastycznych żywic epoksydowo - poliuretanowych o gr. 5mm (kapa użytkowa). Znaki pomiarowe - na moście projektowane są znaki wysokościowe (repery), po 4 sztuki na każdej z podpór mostu i po 2 sztuki nad podporami. Mury oporowe- odtworzenie (w niezbędnym zakresie) murów oporowych kamiennych ograniczających koryto główne rzeki Kamiennej. Płyta chodnika. Ruch pieszy w kierunku ul. Jedności Narodowej za mostem będzie odbywać się po żelbetowej płycie chodnika. Odwodnienie mostu i dojazdów. Woda opadowa z powierzchni mostu odprowadzana grawitacyjnie - do wpustów przy krawężnikowych Odprowadzenie wody z mostu i dojazdu zachodniego (ul. Mickiewicza) - do istniejących wpustów drogowych, natomiast wodę opadową z wpustów odbierać będą dwa kolektory zainstalowane pod mostem. Projektowany system odwodnienia mostu- do istniejącej kanalizacji deszczowej. W celu odprowadzenia wody z poziomu izolacji zaprojektowano sączki. Rozstaw sączków zgodny z rysunkiem schematu odwodnienia. Rury: projektowane przyłącze deszczowe z rur PVC-U, o sztywności obwodowej SN8 kN/m2, średnicy Dz 250/7,3mm, łączonych kielichowo na uszczelkę. Studnie wpustowe: studnie dla wpustów ulicznych - prefabrykowane wraz z dnem o średnicy Dn 500 mm, z osadnikiem o wysokości 1,0m. Wpusty uliczne kołnierzowe z rusztem uchylnym, klasy D 400 kN (wpusty W1, W2, W3, W4). Umocnienie dna i brzegów rzeki Zaprojektowano wykonanie płyty dennej gr. 0,5 m w postaci kamienia łamanego wtopionego w beton. Po stronie płn.-zach. należy odtworzyć istniejące umocnienie skarpy z ciężkiego narzutu kamiennego. Zasilanie szafki oświetleniowej SO i zestawu złączowo-pomiarowego. Zaprojektowano posadowienie zestawu złączowo-pomiarowego i szafki oświetleniowej. Zestaw złączowo-pomiarowy. Zaprojektowano zabezpieczenie typu WTN gG 32A, zabezpieczenie zalicznikowe, rozliczeniowy licznik jednofazowy energii czynnej, bezpośredni, jednostrefowy, zegar sterujący. Oświetlenie. Ustawienie 14 punktów świetlnych: rodzaj światła - ledowe, 2 komplety 70W (oprawy + słup) montowane na słupach o h= 4m; 3 komplety 35W montowane we wnękach w słupkach drewnianych od poręczy mostu, 8 kompletów 4W montowanych w konstrukcji mostu. Powyższy zakres prac jest podany w uproszczeniu, celem zorientowania się w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: dofinansowanie z budżetu państwa, z dotacji celowej na usuwanie skutków powodzi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przebudowa i odbudowa mostu drogowego na rzece Kamienna w ciągu ul. Mickiewicza uszkodzonego w czasie powodzi na terenie Szklarskiej Porębie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BERGER BAU Polska Spółka z o.o., Szczecińska 11, 54-517 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1178555,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1339070,18

  • Oferta z najniższą ceną: 1170000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1647918,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.