eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomin › Zakup koparko-ładowarki dla Gminy Radomin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Radomin: Zakup koparko-ładowarki dla Gminy Radomin
Numer ogłoszenia: 211384 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179280 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko-ładowarki dla Gminy Radomin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu: Koparko-ładowarka kołowa wraz z osprzętem roboczym. 1) Minimalne wymagania dla zamawianego sprzętu: 1.1 rok produkcji - 2001 1.2 typ: JCB lub równoważny spełniający wymagania zamawiającego 1.3 moc: min. 96 KM 1.4. przebieg- nie więcej niż 4000 mth 1.5 napęd na 4 koła ( 4x 4) 1.7 koła równe lub standardowe, 1.8 skrzynia biegów- Power Shift ( możliwość przełączania biegów pod obciążeniem ) 1.9 instalacja hydrauliczna do zamontowania młota, 1.10 przystosowanie do zamontowania pługa odśnieżnego, 1.11 ramię koparki teleskopowe z możliwością wykonywania obrotu, 1.12 most tylny- blokada mechanizmu różnicowego, 1.13 przekładnia czterobiegowa, 1.14 łyżka kopiąca pływająca z widłami do palet 1.15 łyżka skarpowa koparkowa o szerokości kopania 40cm i 80 cm. 1.16 pojemność łyżki kopiącej - 1,2 m3 1.17 głębokość kopania - min 4,2 m, po wysunięciu ramienia-min 5,4 m 1.18 wysokość wysypywania - min. 3,2 m 1.19 oświetlenie miejsca pracy ( przednie i tylne) 1.20 koparko-ładowarka musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, 1.21 kabina musi posiadać sprawne światła drogowe, kierunkowskazy, światło ostrzegawcze wskazujące na pracę lub poruszanie się sprzętu w ruchu drogowym ( t.zw. kogut). 1.22 pojazd musi posiadać osłony i elementy nadwozia, 2) Sprzęt musi być dostarczony do miejsca wskazanego przez zamawiającego, przez wykonawcę zamówienia i na jego koszt. 3) Koparko-ładowarka musi być sprawna technicznie ( stan bardzo dobry), gotowa do pracy wraz ze sprawnymi składnikami sprzętu. Każda oferowana koparko-ładowarka, przed wyborem oferty będzie sprawdzona przez Zamawiającego, pod względem stanu technicznego ( ocena wizualna, ocena sprawności technicznej wszystkich urządzeń koparko-ładowarki wraz z pokazem jej działania), które potwierdzą spełnienie warunków technicznych określonych w SIWZ. W przypadku wątpliwości, Zamawiający zleci przeprowadzenie oceny stanu technicznego autoryzowanej stacji obsługi lub uprawnionemu rzeczoznawcy, według własnego wyboru. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, udostępniona będzie na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl BIP Radomin przetargi zamówień publicznych, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego -Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku. Podana nazwa własna- typ, ma charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech przedmiotu zamówienia. Jakość i parametry oferowanego sprzętu nie może być gorsza, od jakości określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe STAN Janina Stankowska, Mały Rudnik 66, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 92000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.