eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › ZDP-7-343/7/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-05

Braniewo: ZDP-7-343/7/2010
Numer ogłoszenia: 211133 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46473 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 644 22 32, faks 055 644 22 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDP-7-343/7/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa ciągu drogowego Nowa Pasłęka - Braniewo - Pieniężno - Jesionowo na odcinku drogi powiatowej nr 1377N ulice: Morska, Sądowa, Świętojańska w Braniewie - zaprojektuj i wybuduj Droga powiatowa: Nr 1377N Nowa Pasłęka - Braniewo na odcinku ul. Morska, Sądowa i Świętojańska w Braniewie, cała klasa L, w tym poszczególne długości ulic wynoszą: - ul. Morska - 693 m, - ul. Sądowa - 149 m, - ul. Świętojańska - 148 m. Przebudowywana droga przebiega przez teren zabudowany, miasto Braniewo. Długość przebudowywanego odcinka wynosi 990 m. W ciągu drogi nr 1377N występują napowietrzne linie energetyczne. Droga posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości średnio 5,5 m, ilość skrzyżowań 5 sztuk. Prędkość projektowa wynosi 30 km/h. Lokalizację drogi przedstawia plan orientacyjny układu drogowego. Przebudowa i wzmocnienie drogi powiatowej Nr 1377N Nowa Pasłęka - Braniewo - Pieniężno - Jesionowo na odcinku ulic Morskiej, Sądowej i Świętojańskiej w Braniewie będzie polegać na: - rozbiórce istniejących krawężników oraz ław betonowych, - ustawienie nowych krawężników, - regulacji studzienek i wpustów ulicznych, - wykonanie warstwy profilowej z masy mineralno-bitumicznej w ilości średnio 100 kg/m2 na powierzchni 700 m2, - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm na całej powierzchni, 5 940 m2 oraz na zjazdach i skrzyżowaniach, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm na całej powierzchni, 5 940 m2 oraz na zjazdach i skrzyżowaniach, - zmianie ulegnie kategoria ruchu z KR2 na KR3, - w wyniku prac nawierzchnia jezdni zostanie podniesiona o 12 cm, co wiąże się z koniecznością dokonania korekty zjazdów na posesje oraz wyrównania poziomów jezdni z istniejącymi skrzyżowaniami (5 szt.), - częściowym wyremontowaniu kanalizacji deszczowej biegnącej wzdłuż ulic. Zamawiający wymaga, aby okres eksploatacji nawierzchni przebudowywanej drogi wynosił 25 lat. 1.Przebudowa ciągu drogowego Nowa Pasłęka - Braniewo - Pieniężno - Jesionowo na odcinku drogi powiatowej nr 1377N ulice: Morska, Sądowa, Świętojańska w Braniewie - projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013 Oś priorytetowa - 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna Działanie - 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny Poddziałanie - 5.1.6 Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny 2.Beneficjent - Powiat Braniewski 3.Podmiot reprezentujący Beneficjenta - Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie 4.W nawiązaniu do przedstawionych uwarunkowań realizacji przedmiotu umowy Wykonawca aż do dnia ostatecznego odbioru robót zobowiązany do zapewnienia możliwości kontroli przez przedstawicieli beneficjenta i instytucji współfinansujących oraz dostosowania się do wymagań wynikających z zawartych umów i porozumień przekazywanych za pośrednictwem Kierownika Kontraktu. 5.Wykonawca przedstawi i uzgodni z Zamawiającym możliwe warianty realizacji inwestycji, zwłaszcza w zakresie przebudowy i korekt skrzyżowań, zjazdów, miejsc postojowych i innych rozwiązań w ciągu ulic objętych projektem. Przedstawione warianty będą uwzględniać warunki uzyskane przez Wykonawcę w trakcie wstępnych uzgodnień z administratorami urządzeń obcych oraz wynikające z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji geologicznej i mapy do celów projektowych. 6.Podstawowym celem Wykonawcy jest realizacja zadań i osiągnięcie następujących wyników: a) rzeczowy i finansowy postęp robót zawartych w kontrakcie na roboty budowlane, b) zakończenie kontraktów na roboty budowlane w określonym w umowie i harmonogramie czasie, z zgodnym z założeniami skutkiem, c) zakończenie robót ze spełnieniem założeń technicznych; d) realizacja inwestycji w ramach oferowanego, zawartego w umowie budżetu; e) inne ustalone przez Zamawiającego w trakcie realizacji. 6. Wykonawca dopilnuje, aby każdy z wynajętych przez niego Podwykonawców otrzymał wszystkie niezbędne części niniejszej SIWZ. 7.Wykonawca jest odpowiedzialny za całościowe zrealizowanie umowy, zgodnie z wszystkimi jej postanowieniami pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym. Do pozostałych zadań Wykonawcy należą w szczególności wszelkie działania wynikające z wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury, które umożliwią Zamawiającemu prawidłową realizację Projektu współfinansowanego ze środków unijnych, w sposób zgodny z umową dofinansowania, instrukcjami, założeniami programowymi i dyrektywami, (w tym m.in. raporty, sprawozdania i rozliczenia konieczne Zamawiającemu do złożenia wniosków o płatność, związanych z obowiązkami nałożonymi na Beneficjenta środków unijnych przy realizacji Projektów dofinansowywanych w ramach RPO W-M). Dofinansowanie Projektu przez Unię Europejską nakłada na beneficjentów końcowych obowiązek monitorowania i składania na każdym etapie sprawozdań z wydatków, wyników i efektów rzeczowych. Monitorowanie jest rozumiane, jako proces systematycznego zbierania, analizowania i raportowania ilościowych i jakościowych informacji na temat realizacji i wdrażanych projektów całego programu w aspekcie finansowym i rzeczowym. Funkcję sprawozdania na poziomie Beneficjenta spełnia, w części dotyczącej przebiegu realizacji projektu, wniosek beneficjenta o płatność. Instytucja Zarządzająca określiła częstotliwość składania przez Beneficjenta harmonogramu rzeczowo - finansowego raz na miesiąc. 8.Wykonawca przedstawi Inspektorowi Nadzoru Budowlanego do weryfikacji dokumentację potwierdzającą wykonanie zakresu robót zgodnego ze świadectwami płatności wraz z ewentualnymi obmiarami, geodezyjnymi i geologicznymi opracowaniami potwierdzającymi wykonanie rozliczonych robót. W raporcie należy uwzględnić roboty zakończone i rozpoczęte w okresie sprawozdawczym, roboty planowane, podwykonawstwo, zasoby ludzkie, sprzęt. Powinny być uwzględnione zagadnienia, które bezpośrednio dotyczą budowy, kontrolowanej przez Inspektora Nadzoru Budowlanego jak problemy BHP, kontrola jakości, analiza zgodności postępu robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym, napotkane trudności i środki zaradcze, zmiany i roszczenia. Zakres prac należy określić także w %. Raporty z postępu prac Wykonawca przedstawi dla Inspektor Nadzoru Budowlanego 1 raz w miesiącu. 9.Raport będący podstawą do wystawienia faktur przez Wykonawcę i dokonania płatności przez Zamawiającego powinien bezwzględnie zawierać: a)syntetyczny opis działań zrealizowanych przez Wykonawcę robót na budowie (krótkie podsumowanie), b)pokazanie stanu zaawansowania zarówno rzeczowego jak i finansowego inwestycji, c)syntetyczny opis zagrożeń powstałych na budowie i propozycje działań podjętych w celu ich wyeliminowania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013 - Oś priorytetowa - 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna Działanie - 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny Poddziałanie - 5.1.6 Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Spółka z o.o. w Braniewie, ul. Wiejska 16, 14-500 Braniewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2640147,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1898360,66

  • Oferta z najniższą ceną: 1898360,66 / Oferta z najwyższą ceną: 5487883,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.