eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Kanalizacja - ul. Orzeszkowej, Łęczycka i Piątkowska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-03

Łowicz: Kanalizacja - ul. Orzeszkowej, Łęczycka i Piątkowska
Numer ogłoszenia: 211132 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu , ul. Armii Krajowej 2b, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8373662, fax. 046 8373846.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.zuk.bip.lowicz.eu.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy powołany uchwałą Rady Miejskiej w Łowiczu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kanalizacja - ul. Orzeszkowej, Łęczycka i Piątkowska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów przeznaczonych na realizację zadań inwestycyjnych powierzonych przez Urząd Miejski w Łowiczu, polegających na budowie : kanalizacji deszczowej w ul. Orzeszkowej, Łęczyckiej i Piątkowskiej Szczegółowy wykaz materiałów objętych zamówieniem asortyment wyszczególniony jest w załacznikach do SIWZ, w tym : - zadanie nr 1 ( 114 kg abizolu, 1461 sztuk cegły, 3250 ton cementu) - zadanie nr 2 (710 mb rur, , włazy,nasuwki itp.) - zadanie nr 3 (łacznie 148 sztuk kręgów i pokryw betonowych i żelbetowych ) - zadanie 4 - separator.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.10.00.00 - Chemikalia Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 25.21.20.00 - Rury, przewody rurowe i węże Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.14.00 - Zawory i lampy elektronowe Oryginalny kod CPV: 28.50.00.00 - Różne gotowe wyroby metalowe i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane Oryginalny kod CPV: 28.81.00.00 - Materiały konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.00.00 - Materiały konstrukcyjne Oryginalny kod CPV: 28.80.00.00 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne Kod CPV wg słownika 2008: 44.10.00.00 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne Oryginalny kod CPV: 29.56.60.00 - Maszyny do uzdatniania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.60.00 - Maszyny do uzdatniania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wysokości wadium : zadanie 1 - 200,00 zł( słownie :dwieście złotych ) zadanie 2 - 800,00 zł ( słownie : osiemset złotych ) zadanie 3 - 600,00 zł ( słownie : sześćset złotych) zadanie 4 - 300,00 zł ( słownie : trzysta złotych ) 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Kredyt Bank S.A. O/Skierniewice nr 59 1500 1689 1216 8005 2942 0000 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał musi być złożony w kasie Zamawiającego z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy którzy: a) spełniają warunki określone art.22 ust.1 ustawy b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy c) złożą oświadczenia o akceptacji SIWZ wraz załącznikami d) przedłożą wszystkie wymagane dokumenty wymienione w SIWZ f) wniosą wadium g) złożą w wymaganym terminie pisemna ofertę Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy 2. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy : a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga : Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w : p.pkt. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że : a1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3. w celu poświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia a/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców b/ dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie ( przynajmniej 2 referencje); c) wykaz sprzętu , jakim dysponuje wykonawca , niezbędnego do realizacji zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że oferowany towar odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego: a/ zaświadczenie właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości, potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie produkt będący przedmiotem dostawy odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym 5.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 6.Upoważnienie lub pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela 7.Wszystkie dokumenty, poza wymienionymi w pkt. 6, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.zuk.bip.lowicz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu, ul. Armii Krajowej 2b, 99-400 Łowicz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zakładu Usług Komunalnych w Łowiczu, ul. Armii Krajowej 2b.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa : 114 kg abizolu, 1461 sztul cegły , 3250 kg cementu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.11.00-1, 28.81.12.00-2, 24.10.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 710 mbrur kanalizacyjnych kielichowych z uszczelkami, 41 sztuk włazów i wpustów, trójniki, nasuwki i stopnie włazowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.20.00-0, 28.50.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kręgów, pierscieni, podstawe, pokryw żelbetowych i betonowych w łacznej ilosci 148 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.80.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 1 separatora z osaddnikiem żelbetowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.60.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.