eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Szycie i dostawa składników umundurowania - ubioru służbowego, dla 250 funkcjonariuszy celnych Izby Celnej we Wrocławiu, wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Wrocław: Szycie i dostawa składników umundurowania - ubioru służbowego, dla 250 funkcjonariuszy celnych Izby Celnej we Wrocławiu, wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521).
Numer ogłoszenia: 211088 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113227 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu, ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3705328, faks 071 3435439.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szycie i dostawa składników umundurowania - ubioru służbowego, dla 250 funkcjonariuszy celnych Izby Celnej we Wrocławiu, wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szycie i dostawa składników umundurowania - ubioru służbowego, dla 250 funkcjonariuszy celnych Izby Celnej we Wrocławiu, wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521). ZADANIE nr 1 Szycie składników umundurowania służbowego w następujących ilościach: Marynarki męskie szt. 134; Marynarki damskie szt. 116; Spodnie damskie szt. 116; Spodnie męskie szt. 268; Spódnice damskie szt. 116; Kamizelki dla funkcjonariusza kobiety szt. 116; Zamawiający w celu realizacji zamówienia powierzy Wykonawcy materiał - gabardynę. Pozostałe dodatki krawieckie konieczne do uszycia zapewni Wykonawca. Wraz z umową na szycie, Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób, dla których zostanie uszyte umundurowanie. Pobieranie miary niezbędnej do uszycia poszczególnych składników umundurowania, odbywać się będzie w punktach wskazanych przez Zamawiającego, zlokalizowanych we Wrocławiu, Legnicy, Wałbrzychu, Jeleniej Górze, Żarskiej Wsi oraz Polkowicach. Wykonawca zobowiązuje się do min. dwóch przymiarek w miejscach i terminach uzgodnionych z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Osoby, dla których będzie szyte umundurowanie, będą się zgłaszać, ze Zleceniem szycia do pobrania miary w terminach i miejscach uzgodnionych z Wykonawcą. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30.08.2010r. Odbiór sortów mundurowych następować będzie osobiście przez użytkownika poprzez podpisanie protokołu odbioru, po stwierdzeniu przez użytkownika, iż sort jest dopasowany do sylwetki. Zamówienie musi być wykonane zgodnie ze sztuką krawiecką, z należytą starannością, przez co należy rozumieć: trwałość, estetykę, odpowiednie dopasowanie ubioru do sylwetki. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na uszyte składniki umundurowania liczonej od dnia protokolarnego odbioru sortu przez użytkownika. W okresie gwarancji, wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych wad fizycznych na własny koszt, w terminie nie przekraczającym 21 dni od dnia zgłoszenia. ZADANIE nr 2 Dostawa koszul służbowych oraz krawatów zamiennie krawatek. Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszul służbowych z długim i krótkim rękawem, w kolorze białym i miętowym oraz krawatów/krawatek w następujących ilościach: Koszule w kolorze białym z krótkim rękawem damskie szt. 116; Koszule w kolorze białym z długim rękawem damskie szt. 116; Koszule w kolorze miętowym z krótkim rękawem damskie szt. 183; Koszule w kolorze miętowym z długim rękawem damskie szt. 183; Koszule w kolorze białym z krótkim rękawem męskie szt. 134; Koszule w kolorze białym z długim rękawem męskie szt. 134; Koszule w kolorze miętowym z krótkim rękawem męskie szt. 204; Koszule w kolorze miętowym z długim rękawem męskie szt. 204; Krawaty szt. 134; Krawatki szt. 116. Wykonawca do wykonania zamówienia użyje własnych materiałów zgodnie z charakterystyką materiałową: Krawat -zamiennie krawatka Kolor tkaniny ciemnozielony, określony metodą CIE L*a*b: L*29.37;a*-4,66; b*-7,75, E 1 Poliester 100 %, gładki Koszula w kolorze miętowym z długim i krótkim rękawem Kolor tkaniny miętowy, określony metodą CIE L*a*b: L*60.91;a*-8,35; b*-3,45, E 1 bawełna: min. 55 % gramatura 120 g/m2 +/- 6 g/m2 kolor guzików: miętowy Koszula w kolorze białym z długim i krótkim rękawem Bawełna: min. 55 % Gramatura 120 g/m2 +/- 6 g/m2 Wraz z umową na dostawę koszul Zamawiający przekaże Wykonawcy rozmiary niezbędne do uszycia koszul. Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, po jednej koszuli z każdego rodzaju dla wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika oraz krawata i krawatki, celem oceny zgodności ich wykonania. Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczone koszule oraz krawaty i krawatki zostały wykonane zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521) Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiotowe koszule oraz krawaty/krawatki w terminie do 30.08.2010r. Dostawa koszul oraz krawatów/krawatek obejmować będzie ich przywóz oraz wniesienie do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Karmelkowej 31 we Wrocławiu. ZADANIE nr 3 Dostawa emblematów Służba Celna, sznurów galowych, czarnych dystynkcji do ubioru specjalnego, dystynkcji - do ubioru służbowego oraz dystynkcji. przedmiotem zamówienia jest dostawa emblematów Służba Celna, sznurów galowych, czarnych dystynkcji do ubioru specjalnego, dystynkcji - do ubioru służbowego w następujących ilościach: Emblemat Służba Celna szt. 500; Sznur galowy szt. 250; Dystynkcje czarne do ubioru specjalnego kpl. 162; Dystynkcje - do ubioru służbowego kpl. 1100 wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521) oraz Dystynkcje (patki) kpl. 944 wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 maja 2000r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2000r. nr 41 poz. 479). Wykonawca do wykonania zamówienia użyje własnych materiałów zgodnie z charakterystyką materiałową: Sznur galowy W kolorze srebrnym, wykonany w 100 % z przędzy poliestrowej Dystynkcje ubioru służbowego Kolor tkaniny szarozielony, gabardyna: 45% wełna, 55% PE Dystynkcje ubioru specjalnego Kolor tkaniny czarny, gabardyna: 45 % wełna, 55 % PE Dystynkcje* Kolor tkaniny szarozielony, gabardyna: 45% wełna, 55% PE Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, jednego emblematu Służba Celna, sznura galowego, czarnej dystynkcji do ubioru specjalnego, dystynkcji - do ubioru służbowego oraz dystynkcji (patek) celem oceny zgodności ich wykonania z wymogami zamówienia. Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczony asortyment został wykonany zgodnie z w/w Rozporządzeniami. Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiotowy asortyment w terminie do 30.08.2010r. Dostawa obejmować będzie przywóz oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Karmelkowej 31 we Wrocławiu. ZADANIE nr 4 Dostawa kurtek damskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, kurtek męskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, swetrów typu polar z obszyciami oraz szalów polarowych w następujących ilościach: Kurtka z odpinaną podpinką oraz bezrękawnikiem damska szt. 116; Kurtka z odpinaną podpinką oraz bezrękawnikiem męska szt. 134; Sweter typu polar z obszyciami szt. 250; Szal polarowy szt. 250; Wykonawca do wykonania zamówienia użyje własnych materiałów zgodnie z charakterystyką materiałową: Kurtka Kurtka z odpinaną podpinką oraz bezrękawnikiem. Wraz z umową na dostawę kurtek damskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, kurtek męskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, swetrów typu polar z obszyciami Zamawiający przekaże Wykonawcy rozmiary niezbędne do wykonania zamówienia. Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, jedną: kurtkę damską z podpinką oraz bezrękawnikiem, kurtkę męską z podpinką oraz bezrękawnikiem, sweter typu polar z obszyciami oraz szal polarowy, celem oceny zgodności wykonania zamówienia. Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczony asortyment został wykonany zgodnie z Rozporządzeniem. Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 30.08.2010r. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmować będzie przywóz oraz wniesienie do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Karmelkowej 31 we Wrocławiu. ZADANIEnr 5 Dostawa kapelusików oraz czapek służbowych w następujących ilościach: Kapelusik szt. 116; Czapka służbowa szt. 134. Wykonawca do wykonania kapelusików użyje własnych materiałów, natomiast na wykonanie czapek służbowych materiał - gabardynę powierzy Zamawiający. Pozostałe dodatki krawieckie konieczne do uszycia zapewni Wykonawca. Wraz z umową na dostawę kapelusików oraz czapek służbowych Zamawiający przekaże Wykonawcy rozmiary niezbędne do wykonania kapelusików oraz czapek służbowych. Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, jeden kapelusik oraz jedną czapkę służbową, celem oceny zgodności wykonania zmówienia. Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczony asortyment został wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiotowe kapelusiki oraz czapki służbowe w terminie do 30.08.2010r. Dostawa czapek służbowych oraz kapelusików obejmować będzie ich przywóz oraz wniesienie do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Karmelkowej 31 we Wrocławiu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00 - Usługi krawieckie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Szycie składników umundurowania służbowego: marynarki, spodnie, spódnice, kamizelki..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Pracy Chronionej NOWA RUDA, Pl. Grunwaldzki 2, 57-400 Nowa Ruda, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102960,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89756,00

  • Oferta z najniższą ceną: 82396,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149730,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa koszul służbowych oraz krawatów zamiennie krawatek..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Odzieżowy KREATOR, Mazurska, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44924,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37983,80

  • Oferta z najniższą ceną: 37983,80 / Oferta z najwyższą ceną: 104631,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa emblematów Służba Celna, sznurów galowych, czarnych dystynkcji do ubioru specjalnego, dystynkcji - do ubioru służbowego..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno Usługowy GALEX, ul. Pelikanowa 15, 85-449 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31898,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15118,44

  • Oferta z najniższą ceną: 15118,44 / Oferta z najwyższą ceną: 18007,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa kurtek damskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, kurtek męskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, swetrów typu polar z obszyciami oraz szalów polarowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Pracy Chronionej DRWAL, ul. Lipowa 6, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 66250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa kapelusików oraz czapek służbowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe MITCHELL, ul. Gałeckiego 2B, 96-100 Skierniewice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16613,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12464,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12464,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14026,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.