eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Iwonicz - Zdrój - część 1Rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej Iwonicz-Zdrój

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Krosno: Budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Iwonicz - Zdrój - część 1: Rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej Iwonicz-Zdrój
Numer ogłoszenia: 210974 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. , ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368311, faks 013 4368678.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekrosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Iwonicz - Zdrój - część 1: Rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej Iwonicz-Zdrój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie pn. Budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Iwonicz-Zdrój obejmuje rozdzielenie istniejącej kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację sanitarną i deszczową, budowę nowej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, budowę nowych i przebudowę istniejących przepompowni ścieków, budowę przesyłowej magistrali ściekowej wraz z układem pomiarowym - przepływomierzem mierzącym ilość ścieków kierowanych z Gminy Iwonicz-Zdrój do kanalizacji sanitarnej w miejscowości Iwonicz oraz instalację układów pomiarowych w przepompowniach P-22 w Iwoniczu, w Miejscu Piastowym i w Głowience. Wykonanie całości zadania wiąże się z likwidacją mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Iwoniczu-Zdroju i skierowanie ścieków bytowych do oczyszczalni ścieków w Krośnie. Likwidacja oczyszczalni ścieków w Iwoniczu-Zdroju związana jest z jej ograniczoną wydajnością, a przede wszystkim z brakiem redukcji zanieczyszczeń w stopniu wymaganym przez ustawę Prawo Ochrony Środowiska. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Części I dotyczącej Rozdzielenia kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Iwoniczu-Zdroju obejmująca w swym zakresie budowę kanalizacji sanitarnej, przepompowni ścieków sanitarnych finansowanych przez Zamawiającego oraz budowę kanalizacji deszczowej finansowana przez Gminę Iwonicz-Zdrój na podstawie odrębnej umowy w tym zamówieniu. Zakres rzeczowy zamówienia: 1. Rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Iwoniczu-Zdroju. a.Kanalizacja sanitarna - sieć grawitacyjna DN 160 - 2 873,0 mb, b.Kanalizacja sanitarna - sieć grawitacyjna DN 200 - 2 621,0 mb, c.Kanalizacja sanitarna - sieć grawitacyjna DN 250 - 949,5 mb, d.Kanalizacja sanitarna - sieć grawitacyjna DN 315 - 591,5 mb, e.Kanalizacja sanitarna - sieć grawitacyjna DN 500 - 21,0 mb, f.Kanalizacja sanitarna - przyłącza DN 160 - 1181,0 mb, g.Kanalizacja sanitarna - sieć ciśnieniowa DN90-DN110 - 519,0 mb, h.Kanalizacja sanitarna - przepompownie 6 kpl, i.Kanalizacja deszczowa - sieć grawitacyjna DN160 - 178,0 mb, j.Kanalizacja deszczowa - sieć grawitacyjna DN200 - 298,0 mb, k.Kanalizacja deszczowa - sieć grawitacyjna DN250 - 66,0 mb, l.Kanalizacja deszczowa - sieć grawitacyjna DN315 - 31,0 mb, m.Kanalizacja deszczowa - sieć grawitacyjna DN400 - 38,0 mb. II. Wymagania dla Wykonawców przedmiotu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany przygotować projekty organizacji robót oraz harmonogramy rzeczowo - finansowe realizacji zamówienia z podziałem na poszczególne zadania wchodzące w cały kompleks robót kanalizacyjnych objętych dokumentacją projektowo - wykonawczą z uwzględnieniem wymagań Inwestora. Z uwagi na charakter realizowanych zadań zakładający eliminację wód opadowych z kanalizacji sanitarnej oraz konieczność zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania urządzeń kanalizacyjnych związanych z przepływem ścieków Inwestor wymaga przyjęcie następującego toku prowadzenia wykonawstwa poszczególnych zadań: 1. Rozłączenie istniejących kolektorów deszczowych, drenażowych i wpustów deszczowych od kanalizacji sanitarnej ( w pierwszej kolejności wyloty i kolektory oznaczone Jw1, Jw2, Jw3, Jw4, Jw5, Ed1-Ed3, SG1-SG4, Po9-i oraz przełączenia pomiędzy kolektorami deszczowym i sanitarnym), 2. Kontrola szczelności istniejących kolektorów sanitarnych pod kątem eliminacji wód opadowych i drenażowych o łącznej długości 15.29 km. 3. Budowa odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej służących rozdzieleniu kanalizacji ogólnospławnej i odprowadzeniu wód opadowych. 4. Budowa nowej kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami i deszczowej nie związanej bezpośrednio z rozdziałem. Z uwagi na konieczność realizacji zadań na pracujących kolektorach i przepompowniach ścieków i związanych z tym zakłóceń pracy systemu odprowadzania ścieków z terenu objętego inwestycją wymagane będzie szczegółowe zaplanowanie i dotrzymywanie terminów realizacji prac objętych zamówieniem. Wyłączenia kolektorów mogą nastąpić tylko w wyjątkowych sytuacjach po uprzednim uzgodnieniu z operatorem systemu kanalizacji sanitarnej. Wykonawca w ofercie winien przewidzieć koszty sprawdzenia kanalizacji ogólnospławnej i sanitarnej przepompowywania ścieków podczas przebudowy obiektów i wyłączeń kolektorów. III. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z przygotowaną specyfikacją techniczną, dokumentacją projektową - projektami budowlanymi i budowlano wykonawczymi przygotowanymi dla poszczególnych elementów zadania ujętego w zamówieniu. Wszelkie zmiany i odstępstwa od dokumentacji projektowej muszą uzyskać akceptację autora dokumentacji i Zamawiającego. 2. W zakres zamówienia wchodzi przygotowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej w formie elektronicznej w formacie uzgodnionym z Inwestorem oraz aktualizacja mapy zasadniczej o elementy powstałe po wykonaniu rozdziału na obiekty kanalizacyjne tj. kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową, przyłącza kanalizacyjne, przewody ciśnieniowe, uzbrojenie sieci itp. Ponadto aktualizacja oznaczeń przewodów kanalizacyjnych i obiektów nieczynnych wg pozwoleń i pozostałych (4 kpl) 3. Przygotowanie powykonawczej inspekcji CCTV w formie elektronicznej w formacie ogólnie dostępnym ilustrującej i umożliwiającej przegląd wszystkich nowych kolektorów kanalizacji sanitarnej wykonanej przed odbiorem końcowym. Oznaczenie kolektorów i uzbrojenia w dokumentacji inspekcyjnej TV zgodne z oznaczeniem zastosowanym w dokumentacji projektowej. 4. W zakresie prac dotyczących rozdziału kanalizacji ogólnospławnej i wykonania nowej kanalizacji sanitarnej po stronie Wykonawcy leży obowiązek zapewnienia prawidłowości przełączeń odbiorców usług jeśli chodzi o odprowadzanie ścieków bytowych. Po stronie Wykonawcy leży również obowiązek odpięcia ścieków opadowych od kanalizacji sanitarnej na posesjach do niej przyłączanych. Ww. operacje Wykonawca udokumentuje stosownym protokołem i oświadczeniem użytkownika. 5. Wykonawca w pierwszej kolejności w ramach prowadzenia rozdziału kanalizacji przeprowadzi inspekcję CCTV kolektorów głównych kanalizacji sanitarnej na terenie Iwonicza-Zdroju pod kątem skutecznej eliminacji dopływu wód obcych (opadowych, drenażowych i infiltracyjnych) do istniejącej kanalizacji sanitarnej. Zakres przeglądu jest następujący: DN800 - 0.27 km, DN600 - 1.30 km, DN500 - 0.58 km, DN400 - 3,50 km, DN300 - 2,88 km, DN200 - 4,86 km, DN160 - 1,90 km, Razem: 15,29 km. Z przeglądu należy sporządzić dokumentacje w sposób przewidziany w pkt.7.4 OST. Dodatkowo prace należy podsumować w postaci wniosków i zaleceń dla właściciela i operatora tych urządzeń w zakresie koniecznych napraw i remontów. 6. Projektowane na terenie Iwonicza-Zdroju przepompownie ścieków (6 szt.) należy wyposażyć w monitoring pracy przepompowni umożliwiający zintegrowanie z systemem monitoringu urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych już funkcjonujący w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji MPGK Krosno. Zastosowane rozwiązania powinny odpowiadać już funkcjonującym modułom w tym systemie. Wytyczne szczegółowe dotyczące wyposażenia przepompowni ścieków i systemu monitoringu zawierają szczegółowe specyfikacje techniczne SST - Monitoring obiektów. W zakres monitoringu wchodzi również koszt przygotowania i udostępnienia łącza VPN na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Iwoniczu-Zdroju. 7. W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić zmianę dotyczącą rurociągów tłocznych kanalizacji ciśnieniowej wynikającą z protokołu uzgodnienia dokumentacji projektowej z dn. 12.08.2008r. w zakresie zastosowania pomp z wolnym wlotem. W poz. 2.2.12 i 2.2.13 kosztorysu przewidzieć średnice przewodów tłocznych dla zaproponowanych układów pompowych. Długości przewodów tłocznych wskazano w SST - Przepompownie ścieków. 8. Zamawiający dopuszcza opracowanie kosztorysu ofertowego w oparciu o inną podstawę niż podano w przedmiarach robót, ale z zachowaniem wszystkich pozycji kosztorysowych i ilości robót wymaganych i podanych w STWiOR. 9. Wykonawca będzie współpracował z Zamawiającym oraz PGE Dystrybucja Rzeszów Sp. z o.o., Rejon Dystrybucji Krosno w zakresie terminu wykonawstwa przyłącza energetycznego do przepompowni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 200000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.P.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykazanie się przez Wykonawcę, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) przynajmniej dwa zadania z zakresu budowy sieci kanalizacyjnej o wartości netto nie mniejszej niż 2 500 000,00 PLN każde. - w zakresie dotyczącym wykonania inspekcji CCTV Wykonawca winien udokumentować przynajmniej 3 roboty, których zakres inspekcji odpowiada przedmiotowi Zamówienia. - kierownik budowy - branża sanitarna, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. kserokopią uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) posiadać w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średni roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży w kwocie minimum 3 500.000,00 PLN ; b) posiadać środki finansowe własne lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000.000,00 PLN, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 500.000,00 PLN . 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.P.z.p. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie oraz zakres posiadanych uprawnień): a) Doświadczenie Wykonawcy w postaci wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie tj.: - wykazanie się przez Wykonawcę, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) przynajmniej dwa zadania z zakresu budowy sieci kanalizacyjnej o wartości netto nie mniejszej niż 2 500 000,00 PLN każde. - w zakresie dotyczącym wykonania inspekcji CCTV Wykonawca winien udokumentować przynajmniej 3 roboty, których zakres inspekcji odpowiada przedmiotowi Zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do IDW oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj.: - kierownik budowy - branża sanitarna, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. kserokopią uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do IDW; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym nie jest wymagane złożenie tych dokumentów przez wszystkich Wykonawców a jedynie od tego który spełnia dany warunek): a) posiadać w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średni roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży w kwocie minimum 3 500.000,00 PLN ; w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat (a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat), a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b) posiadać środki finansowe własne lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000.000,00 PLN ; w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie zdolności kredytowej łącznie w wymaganej wysokości; c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 500.000,00 PLN . w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 PLN , ważną(y) na dzień składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 4) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 u.P.z.p. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, powyższe oświadczenie, Wykonawcy składają odrębnie - jeżeli któryś z Wykonawców samodzielnie spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu łącznie - w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu). Wymagane oświadczenie może być też złożone przez ustanowionego przez Wykonawców Pełnomocnika. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.1).a), 9.1.1).b), 9.1.1).c), i 9.1.1).d)IDW, składa odpowiednio: a) dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1-8 u.P.z.p.; d) dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) dokumenty, o których mowa w pkt. 9.2.1).a), 9.2.1).c) i 9.2.1).d) IDW, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokument, o którym mowa w pkt. 9.2.1)b) IDW powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1. IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; pkt. 9.2.2) IDW stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekrosno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. ul. Fredry 12, 38-400 Krosno - pok. nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. ul. Fredry 12, 38-400 Krosno - Sekretariat - pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.