eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prabuty › Remont ulicy Kuracyjnej w Prabutach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-24

Prabuty: Remont ulicy Kuracyjnej w Prabutach
Numer ogłoszenia: 210810 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167826 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Prabuty, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2782001lub 02, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Kuracyjnej w Prabutach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Kuracyjnej w Prabutach. 2. Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności następujące elementy: 2.1. wymianę istniejącej nawierzchni jezdni ul. Kuracyjnej na nawierzchnię asfaltową, 2.2. wymianę istniejącej nawierzchni jezdni ul. Kuracyjnej, Chodkiewicza, Westerplatte, Brzozowej związane z przebudową skrzyżowania w/w ulic na nawierzchnię asfaltową, 2.3. budowę nowego łącznika pomiędzy ul. Kuracyjną a Chodkiewicza, 2.4. budowę nowego łącznika pomiędzy ul. Chodkiewicza a Brzozową, 2.5. budowę nowych wysepek segregacji ruchu, 2.6. budowę nowego chodnika przy projektowanych łącznikach, 2.7. przebudowę i wymianę nawierzchni istniejących zjazdów, 2.8. przebudowa istniejącej zatoki autobusowej, 2.9. budowę nowego chodnika stanowiącego połączenie ul. Westerplatte z ul. Brzozową, 2.10. wymianę nawierzchni chodników wzdłuż ulicy Kuracyjnej, 2.11. wymianę nawierzchni chodników związaną z przebudową skrzyżowania, 2.12. założenie nowego trawnika w pasie prowadzenia robót drogowych, 2.13. usunięcie karp. 2.14. likwidację kolizji związanych z inwestycją (uzgodnienia ENERGA-OPERATOR, Telekomunikacja Polska S.A., PEWiK i PGNiG), w szczególności: a) ułożenie rury Arot na kablu energetycznym i teletechnicznym, b) regulację studni kanalizacyjnych, c) wymianę wodociągu (po istniejącej trasie), d) wymianę hydrantu e) wymianę przyłącza wodociągowego (po istniejącej trasie), f) wymianę zasuwy, g) ułożenie rury osłonowej na rurociągu gazowym. 2.15. wykonanie elementów BRD (oznakowanie pionowe, poziome i sygnalizacja ostrzegawcza), 2.16. wykonanie odwodnienia: a) wymiana przykanalików kanalizacji deszczowej b) wymiana wpustów ulicznych, c) wymiana studni kanalizacji deszczowej, d) oczyszczenie rowu odwadniającego nieumocnionego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, w tym: 3.1. Projekt wykonawczy - Remont ul. Kuracyjnej, 3.2. Projekt wykonawczy - Budowa łącznika pomiędzy ulicami Chodkiewicza i Kuracyjnej; Przebudowa skrzyżowania ulic Kuracyjnej - Chodkiewicza - Brzozowej - Westerplatte z typu prostego na typ ruchem okrężnym, 3.3. Projekt wykonawczy - Przebudowa zjazdów w ramach remontu ul. Kuracyjnej, 3.4. Projekt wykonawczy - usunięcie kolizji sieci uzbrojenia podziemnego wod.- kan. w ramach remontu i przebudowy skrzyżowania ulicy Kuracyjnej, Chodkiewicza, Westerplatte i Brzozowej w Prabutach, 3.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Dodatkowe wymagania: 4.1. Wykonawca winien opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu i uzyskać jego akceptację, 4.2. Wykonawca winien przestrzegać warunków uzgodnień, 4.3. Wykonawca winien zapewnić pełną obsługę geodezyjną, 4.4. Materiały z rozbiórki są własnością Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie je oczyści, złożyć na palety i przewieść na bazę ZGM Prabuty, ul. Koszarowa, w tym: płytki chodnikowe, krawężniki, kamień i frez. 5. Warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik A do SIWZ. 6. Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót należy traktować pomocniczo i informacyjnie, wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana ze względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. 7. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 8. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 9. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji, przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów, jakości i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. 10. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Wielobranżowych Krzysztof strzelczyk, ul. Rypińska 66, 82-550 Prabuty, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2437695,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2384500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2384500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2563202,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.