eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Warsztaty aktywizacji społecznej przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych oraz ich otoczenia w Powiecie Gorzowskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-31

Gorzów Wielkopolski: Warsztaty aktywizacji społecznej przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych oraz ich otoczenia w Powiecie Gorzowskim
Numer ogłoszenia: 210692 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wlkp. , ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7330-458, faks 0-95 7330-459.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatgorzowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Warsztaty aktywizacji społecznej przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych oraz ich otoczenia w Powiecie Gorzowskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są warsztaty aktywizacji społecznej przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla osób niepełnosprawnych i ich otoczenia w Powiecie Gorzowskim. Projekt Nowe umiejętności - nowe możliwości, w ramach którego realizowane będzie zadanie Aktywna integracja ma na celu zmniejszenie ryzyka wystąpienia lub redukcji istniejącego już zjawiska wykluczenia społecznego u osób korzystających z pomocy społecznej z terenu Powiatu Gorzowskiego w wieku 15 - 64 lat. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca musi zapewnić przeprowadzenie usług w następującym zakresie: 1. Dla Beneficjentów Ostatecznych: (6 osób, w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim) oraz otoczenia Beneficjentów Ostatecznych (5 osób) oraz 1 opiekuna (pracownik PCPR): a) zorganizowanie i przeprowadzenie pięciodniowego (w tym weekend) społecznego warsztatu wyjazdowego z otoczeniem. W czasie wyjazdu muszą odbyć się zajęcia zarówno dla osób niepełnosprawnych jak i dla ich otoczenia. Podstawowe informacje o uczestnikach : a) Beneficjenci Ostateczni Projektu - osoby niepełnosprawne, b) Osoby z otoczenia Beneficjentów Ostatecznych - (np.: rodzice, rodzeństwo, dziadkowie, współmałżonkowie i/lub inni). Wymagania minimalne dotyczące czasu trwania : a) zorganizowanie i przeprowadzenie pięciodniowego (w tym weekend) społecznego warsztatu wyjazdowego z otoczeniem. W czasie wyjazdu powinny odbyć się zajęcia zarówno dla osób niepełnosprawnych jak i dla ich otoczenia. Dla obu grup powinny zostać przeprowadzone zajęcia w tym samym czasie ale w oddzielnych podgrupach: 1) Beneficjenci Ostateczni Projektu (6 osób niepełnosprawnych), a) w ramach treningów kompetencji i umiejętności społecznych zajęcia grupowe z psychologiem 7 godzin lekcyjnych po 45 minut każda, przez 2 dni pobytu, łącznie 14 godzin lekcyjnych b) w ramach poradnictwa specjalistycznego, służącego przywróceniu samodzielności życiowej poradnictwo grupowe z zakresu nauki czynności samoobsługowych 7 godzin lekcyjnych po 45 minut każda, przez 2 dni pobytu, łącznie 14 godzin lekcyjnych 2) Otoczenie Beneficjentów Ostatecznych (5 osób). a) w ramach treningów kompetencji i umiejętności społecznych grupowe zajęcia z zakresu znajomości praw osób niepełnosprawnych 7 godzin lekcyjnych po 45 minut każda, przez 2 dni pobytu, łącznie 14 godzin lekcyjnych, zajęcia relaksacyjne, zajęcia z gimnastyki lub jogi 7 godzin lekcyjnych po 45 minut każda, przez 2 dni pobytu, łącznie 14 godzin lekcyjnych Dla obu podgrup zajęcia muszą odbywać się na osobnych salach szkoleniowych, muszą być prowadzone niezależnie od siebie, ale w tym samym czasie. Osoby niepełnosprawne muszą mieć zapewnione opiekę w tym czasie kiedy ich otoczenie będzie na zajęciach. Zatem oprócz kadry prowadzącej zajęcia dla osób niepełnosprawnych przed zajęciami, w czasie zajęć i po zajęciach przez cały okres wyjazdu, Wykonawca musi zapewnić obecność co najmniej dwóch osób wspomagających. Wykonawca zapewni dla wszystkich uczestników co najmniej dwie oferty turystyczne każda poza miejscowością zakwaterowania w granicach Rzeczpospolitej Polskiej oraz każda wraz z opieką przewodnika turystycznego. Każda z ofert turystycznych musi trwać nie mniej niż cztery godziny zegarowe i każda zorganizowana być musi innego dnia (koszty związane z realizacją oferty turystycznej np. przejazd, bilety wstępu i inne obciążają Wykonawcę). Zajęcia warsztatowe i oferta turystyczna nie mogą odbywać się w tym samym czasie. Oferta turystyczna nie może mieć miejsca w czasie podróży z Gorzowa Wlkp. na miejsce realizacji zamówienia oraz w drodze powrotnej. Oferty turystyczne nie mogą mieć miejsca w dniu przyjazdu na realizację zamówienia i w dniu powrotu. Ponadto nie mogą one odbywać się w czasie jednego dnia tzn. każda z ofert turystycznych musi odbywać się w oddzielnych dniach. Wykonawca pokrywa także koszty związane z zapłatą tzw. opłaty klimatycznej. Minimalny zakres przedmiotowy : 1) Beneficjenci Ostateczni Projektu (6 osób niepełnosprawnych), a) w ramach treningów kompetencji i umiejętności społecznych asertywność i autoprezentacja nauka wyrażania własnych uczuć, egzekwowanie swoich praw oraz szanowanie praw innych, emocjonalne oraz społeczne konsekwencje postawy uległej, agresywnej i bierno-agresywnej, zabawy integracyjne umożliwiające samoocenę asertywności, mapa asertywności b) w ramach poradnictwa specjalistycznego, służące przywróceniu samodzielności życiowej nauka czynności samoobsługowych np.: samodzielne mycie, ubieranie, jedzenie, dbanie o higienę własnego ciała, poranna toaleta, wieczorna toaleta dbanie o higienę osobistą i wygląd zewnętrzny pielęgnacja dłoni, dobór ubrań, pranie przygotowanie posiłków, zachowanie przy stole, używanie pojęć: proszę, dziękuję, przepraszam, itp. dbanie o czystość i porządek we własnym mieszkaniu (domu), dokonywanie zakupów, gospodarowanie pieniędzmi, itp.; 2) Otoczenie Beneficjentów Ostatecznych (5 osób) a) w ramach treningów kompetencji i umiejętności społecznych karta praw osób niepełnosprawnych, programy celowe PFRON, np. Aktywny Samorząd, STUDENT, KOMPUTER DLA HOMERA, PEGAZ i inne jakie wnioski, gdzie składać, kiedy itp.; przekazanie wzorów wniosków; rodzic osoby niepełnosprawnej, praktyczne zajęcia relaksacyjne z wykorzystaniem muzyki, zorganizowanie gimnastyki lub jogi. Wymagania dotyczące kadry: Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia zaplanowanej usługi przez co najmniej następujących specjalistów: 1) dla Beneficjentów Ostatecznych a) w ramach treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla 6 Beneficjentów Ostatecznych psycholog b) w ramach poradnictwa specjalistycznego, służącego przywróceniu samodzielności życiowej dla 6 Beneficjentów Ostatecznych pielęgniarka i psycholog Oprócz kadry prowadzącej zajęcia dla Beneficjentów Ostatecznych (osób niepełnosprawnych) przed zajęciami, w czasie zajęć i po zajęciach w czasie całego wyjazdu, Wykonawca musi zapewnić obecność, co najmniej dwóch osób wspomagających. 2) w ramach treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla Otoczenia Beneficjentów Ostatecznych (5 osób) psycholog i doradca zawodowy i instruktor fitness lub instruktor jogi Na koniec warsztatów każdy uczestnik musi otrzymać zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w warsztatach. Wykonawca musi zapewnić stały pobyt swojego przedstawiciela (począwszy od chwili wyjazdu do chwili powrotu) przez cały czas trwania wyjazdu z elementami rehabilitacji. Przedstawicielem Wykonawcy nie może być jednocześnie osoba wspomagająca. Przedstawiciel ten będzie zobowiązany m.in. do sprawdzania list obecności na zajęciach, do zbierania podpisów na listach obecności, do pilnowania wypełnienia ankiet przez BO i zebrania wszystkich wypełnionych ankiet, załatwiania formalności w trakcie trwania wyjazdu, do dbania o to aby wszystkie realizowane zadania określone w SIWZ i umowie były realizowane zgodnie z opisem. Przedstawiciel ten będzie również pomagał przy wsiadaniu i wysiadaniu wszystkim uczestnikom, będzie pomagał w zapakowaniu bagażu. W czasie przejazdu przedstawicielem tym nie może być kierowca prowadzący pojazd wiozący uczestników. Wymagania dotyczące budynków, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia: Miejscem zakwaterowania ma być ośrodek rehabilitacyjny lub hotel w miejscowości nad morzem położonej w odległości ok. 250 kilometrów od miasta Gorzowa Wlkp., dysponujący pokojami 1, 2, 3 osobowymi (każdy z łazienką wyposażoną w ciepłą i zimną wodę, wannę lub natrysk, wc, oddzielnymi łóżkami, szafą na odzież), dwiema salami warsztatowymi wyposażonymi, każda z nich, w sprzęt multimedialny tj.: co najmniej w rzutnik, ekran, telewizor, DVD lub video i jadalnię lub stołówkę (przygotowaną do spożywania posiłków, wyposażoną w stoły i krzesła), salką do ćwiczeń. Pokoje muszą znajdować się w miejscu dostępnym dla osób niepełnosprawnych ruchowo (w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) i być dostosowane do ich potrzeb. Miejsce zakwaterowanie musi być dostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych w tym osób na wózkach. Wszyscy uczestnicy (12 osób) mają być zakwaterowani w pokojach znajdujących się w jednym budynku, w tym samym budynku musi znajdować się jadalnia lub stołówka, sale warsztatowe i salka do ćwiczeń. Zakwaterowanie osób w pokojach musi uwzględniać następujący podział: 4 Beneficjentów Ostatecznych w pokojach dwuosobowych z otoczeniem (4 osoby) każdy z łazienką wyposażoną w ciepłą i zimną wodę, wannę lub natrysk, wc, oddzielnymi łóżkami, szafą na odzież. 2 Beneficjentów Ostatecznych w pokoju trzyosobowym z jedną osobą z otoczenia -pokój z łazienką wyposażoną w ciepłą i zimną wodę, wannę lub natrysk, wc, oddzielnymi łóżkami, szafą na odzież. Jedna osoba tj. opiekun (pracownik PCPR) ma być zakwaterowany w pokoju jednoosobowym - pokój z łazienką wyposażoną w ciepłą i zimną wodę, wannę lub natrysk, wc, oddzielnymi łóżkami, szafą na odzież. Zamawiający nie dopuszcza, aby którykolwiek z uczestników zakwaterowany został w pokoju, w którym będzie musiał spać na dostawce. Wykonawca uiści tzw. opłatę klimatyczną za wszystkich uczestników wyjazdu tj. za 12 osób. Wymagania minimalne dotyczące wyżywienia uczestników : w przypadku zorganizowania i przeprowadzenia pięciodniowego (w tym weekend) społecznego warsztatu wyjazdowego z otoczeniem Wykonawca musi zapewnić dla każdego Beneficjenta Ostatecznego i dla każdej osoby z otoczenia oraz dla opiekuna (pracownika PCPR), całodzienne wyżywienie - minimum 4 posiłki dziennie, które będą składały się dla każdego uczestnika z: 1)Śniadanie: podawane na talerzach składa się z: minimum 1 ciepłego dania, pieczywa pszennego i pełnoziarnistego, dla każdego co najmniej po 4 świeże bułki, 5 plasterków wędliny (dwa rodzaje), 5 plasterków sera żółtego, masło, serek topiony, warzywa: 5 plasterków świeżego ogórka, 5 plasterków świeżego pomidora, jogurt owocowy, ciepła kawa lub ciepła herbata i kakao, soki (pomarańczowy i jabłkowy), woda butelkowana 0,33 l, cukier, mleczko lub śmietankę do kawy, cytryna; dla osób chętnych Wykonawca musi zapewnić ciepłe mleko i płatki owsiane. 2)Dwudaniowy ciepły obiad, podawany na talerzach ciepła zupa (Wykonawca musi zapewnić każdego dnia możliwość wyboru jednego z dwóch rodzajów zup), drugie danie: ziemniaki lub ryż lub kasza, sos, mięso lub ryba, surówka i gotowane warzywa lub dwa rodzaje surówek deser soki (pomarańczowy i jabłkowy) i woda butelkowana 0,33 l 3)Podwieczorek składa się ze słodkiej bułki lub ciasta i owocu (banan lub jabłko) i budyniu lub naleśnika lub kisielu i soku (pomarańczowy i jabłkowy) i woda butelkowana 0,33 l 4)Kolacja podawana na talerzach, składa się z minimum 1 ciepłego dania (nie mniej niż 250 g na osobę), sałatki, dla każdego co najmniej po 4 świeże bułki lub 5 kromek świeżego chleba, 5 plasterków wędliny (dwa rodzaje), 5 plasterków sera żółtego, masło, warzywa: 5 plasterków świeżego ogórka, 5 plasterków świeżego pomidora, ciepła kawa lub ciepła herbata i kakao, soki (pomarańczowy i jabłkowy), woda butelkowana 0,33 l, cukier, mleczko lub śmietankę do kawy, cytryna. Posiłek w dniu przyjazdu na miejsce realizacji zamówienia rozpocznie się od obiadu. W dniu powrotu ostatnim posiłkiem będzie podwieczorek. Wykonawca musi zapewnić dla każdego z uczestników suchy prowiant w drodze powrotnej, pakowany oddzielnie dla każdego w papierowe lub foliowe woreczki dla każdego z serwetką. W skład prowiantu dla każdego musi wchodzić co najmniej: bułka typu kajzerka posmarowana masłem z plasterkiem sera, wędliny, liściem sałaty, pomidorem lub ogórkiem - 1 sztuka, drożdżówka - 1 sztuka, owoc (banan lub jabłko) - 1 sztuka, batonik - 1 sztuka, woda niegazowana butelkowana - 0,33 l. Przygotowanie, zapakowanie i rozdanie prowiantu uczestnikom leży po stronie Wykonawcy. Bez ograniczeń w czasie całego wyjazdu ma być zapewniony dostęp do ciepłej kawy, ciepłej herbaty, napojów zimnych tj. soków oraz wody butelkowanej 0,33 l gazowanej i niegazowanej, cukru, mleczka lub śmietanki do kawy, cytryny. Wykonawca musi zapewnić także naczynia do spożycia niniejszych produktów. Ponadto serwis ten i wszystkie produkty muszą być umieszczone w miejscu ogólnie dostępnym dla każdego z uczestników przez cały czas pobytu. Transport uczestników kursu: Wykonawca musi zapewnić uczestnikom przewóz klimatyzowanym autokarem lub busem z Gorzowa Wlkp. ul. Józefa Pankiewicza 5-7, w miejsce realizacji zamówienia i z powrotem (do Gorzowa Wlkp. ul. Pankiewicza 5-7) - maksymalna odległość dojścia 0,5 km. Ponadto zapewni autokar do przewozu uczestników w trakcie ofert turystycznych. Wykonawca zapewni przewóz uczestników autokarem dostosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich. Wyjazd z Gorzowa Wlkp. musi mieć miejsce w godzinach porannych (700-930), powrót do Gorzowa Wlkp. w godzinach popołudniowych (między 1500 a 1900). Wymagania dotyczące ubezpieczenia: Wszyscy Beneficjenci Ostateczni Projektu, ich otoczenie oraz opiekun (pracownik PCPR) muszą być objęci ubezpieczeniem grupowym NNW dostosowanym do specyfiki zaproponowanego przez Wykonawcę sposobu i miejsca realizacji zamówienia. Koszty ubezpieczenia musi zapewnić i pokryć Wykonawca. Pozostałe zobowiązania i postanowienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do uczestników poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu systemowego, w tym materiałach informacyjnych dotyczących usługi oraz informowania uczestników o współfinansowaniu projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy oraz informację: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk ww oznaczeń, 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć stanowiącej: a) dziennik zajęć zawierający listę obecności (podpisaną na każdych zajęciach przez wszystkich kierowanych na zajęcia), wymiar godzin pracy i tematy zajęć, b) rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie zajęć, c) zaświadczenia wydane uczestnikom, d) listę potwierdzającą otrzymanie przez uczestników zaświadczeń, e) listy obecności na ofertach turystycznych, f) ankiety. Listy zajęć muszą być sporządzone według prowadzonych zajęć: a) lista obecności z treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla Beneficjentów Ostatecznych Projektu (6 osób niepełnosprawnych), b) lista obecności z poradnictwa specjalistycznego, służącego przywróceniu samodzielności życiowej dla Beneficjentów Ostatecznych Projektu (6 osób niepełnosprawnych), c) lista obecności z treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla Otoczenia Beneficjentów Ostatecznych (5 osób). 3) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu systemowego do dnia 31.12.2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność, bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszego zamówienia. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31.12.2020 r. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o tym na piśmie. Wykonawca zobligowany jest przekazać oryginały dokumentacji z zajęć Zamawiającemu. 4) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania w formie telefonicznej oraz jednocześnie pisemnej Zamawiającego o problemach w realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia, 5)Wykonawca zobligowany jest do zarejestrowania się w internetowej bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji informacji o każdym etapie organizowanych zajęć w ramach Projektu systemowego nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonym przez Instytucję Pośredniczącą. Wydruk z rejestracji na w/w stronie Wykonawca zobligowany jest przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w chwili podpisania umowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia, 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontrolującym prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu systemowego, przez cały okres ich przechowywania, 8) Udzielanie na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia, w terminie określonym w wezwaniu przez cały okres realizacji zamówienia oraz okres, o którym mowa w pkt.3, 9) Zamawiający ma prawo przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania usługi, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami, trenerami, 10) Na podstawie art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.), Zamawiający zleca Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych w zakresie określonym przez Zamawiającego, 11) Celem przetwarzania danych osobowych jest umożliwienie monitoringu, kontroli i ewaluacji Projektu systemowego, 12) W zakresie, o którym mowa w pkt. 9 Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z ewaluatorami zewnętrznymi, prowadzącymi badania na zlecenie Zamawiającego lub przez inne podmioty posiadające uprawnienia do przeprowadzenia tego typu badań, 13) Ze strony Wykonawcy do przetwarzania danych dopuszczone mogą być jedynie osoby które uzyskały imienne upoważnienie zgodnie z art. 37 ustawy o ochronie danych osobowych, o której mowa pkt. 10, po podpisaniu oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy danych osobowych, do których osoby te uzyskają dostęp w związku z wykonywaniem umowy. Imienne upoważnienia, o których mowa powyżej wydane będą przez Wykonawcę, 14) Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty, 15) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania aktualnych wytycznych w zakresie zasad przygotowania, realizacji rozliczania projektów systemowych powiatowych centrów pomocy rodzinie. 16) Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji umowy w formie pisemnej zadaje pytania dotyczące uczestników wyjazdu. Nie dopuszcza się kontaktowania z uczestnikami wyjazdu przed jego rozpoczęciem z pominięciem Zamawiającego. 17) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych wśród skierowanych uczestników (pierwsza ankieta na początku kursu, druga ankieta po zakończeniu kursu) i przekazaniu wszystkich oryginalnych ankiet Zamawiającemu. Wzór ankiety Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. 18) Wykonawca przedstawi w formie pisemnej Zamawiającemu szczegółowe menu, na każdy dzień pobytu, co najmniej na 14 dni przed planowanym rozpoczęciem wyjazdu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) haromonogram zajęć i ofert turystycznych sporządzony według załącznika nr 8 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo dla osoby - osób podpisujących ofertę, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów sporządzone według załącznika nr 4 do SIWZ lub inny dokumentu, z którego takie zobowiązanie będzie wynikać, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP polega na zasobach innych podmiotów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgorzowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp. woj. lubuskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 13:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - sekretariat pok. 204 ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp. woj. lubuskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Nowe umiejętności - nowe możliwości, w ramach którego realizowane jest zadanie Aktywna integracja, współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.