eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa dozowników oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego Św. Wojciecha Adalberta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Gdańsk: Dostawa dozowników oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego Św. Wojciecha Adalberta
Numer ogłoszenia: 210687 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax (058) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dozowników oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego Św. Wojciecha Adalberta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 Alkoholowy produkt leczniczy do odkażania skóry przed wkłuciem. Minimalne parametry: - Spektrum B, F,V (HBV,HCV,HIV) - Czas - iniekcje max 30 s - punkcje max 1 min bez jodu i pochodnych, bez środków zapachowych, opakowanie z atomizerem W opakowaniach o pojemności max. 0,5 L - 1000L W opakowaniach 250 ml - 100 op. Należy podać ilość opakowań wchodzących na podaną ilość preparatów, różnica wynikająca z przeliczenia litrów na opakowania powinna być zaokrąglona do pełnych opakowań i nie powinna być mniejsza niż w zamówieniu. Pakiet nr 2 Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni z plexi i tworzyw sztucznych, gotowy do użycia, w postaci roztworu lub pianki, opakowania maks. 1 L ze spryskiwaczem, wymagane minimalne parametry: bakterie, grzyby, wirusy (HBV, HIV), czas maks. 10 min. - 250 szt.a 1 L lub przeliczyć. Należy podać ilość opakowań wchodzących na podaną ilość preparatów, różnica wynikająca z przeliczenia litrów na opakowania powinna być zaokrąglona do pełnych opakowań i nie powinna być mniejsza niż w zamówieniu. Pakiet nr 3 STERISOL SOAP w woreczkach 0,7 L do systemu STERISOL będącego w posiadaniu Zamawiającego - 800 szt. Pakiet nr 4 Propano AF* - alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni, w op. 1 L ze spryskiwaczem. - 180 op. Użycie nazwy własnej jest spowodowane tym, ze Zamawiający posiada urządzenia, których powierzchnia pod wpływem innych preparatów ulega uszkodzeniu Pakiet nr 5 Dozownik łokciowy: Pojemność 0,5 L, dostosowany do typowych, wymiennych, opakowań minimum 4 firm (Ecolab, Lysoform, BODE, Antyseptyka) pompka wyjmowana do mycia i dezynfekcji, nie ulegająca uszkodzeniu w kontakcie ze środkami dezynfekcyjnymi, regulacja dozowania w zakresie od 0,5 ml do 1,5 ml, możliwość dozowania środków dezynfekcyjnych do rąk, mydeł, kremów, obudowa trwała, odporna na uszkodzenia, ramię dozownika zamontowane w górnej części, wygodne w obsłudze, o dł. min. 18 cm, możliwość dokupienia pompek jako części zamiennych, łatwy do utrzymania w czystości, montażu i demontażu - 370 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy; Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, (zgodnie z drukiem ZP-17) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdz. IV pkt. 10 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki zostały spełnione przez Wykonawcę. Uzupełnienie dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie terminu składania ofert, zgodnie z art. 26 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Rozdziałem III SIWZ, do Oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i odpowiada profilowi usług objętych postępowaniem przetargowym, ze wskazaniem osoby lub osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, b) pełnomocnictwo do podpisania Oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis. c) wypełnione Formularz Cenowy- Załącznik nr 1 d) wypełniony Formularz Oferty - Załącznik nr 2, e) zaakceptowany przez Wykonawcę Projekt Umowy- Załącznik nr 3, f) oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych /wzór-Załącznik 4, g) wykaz ważniejszych wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (składanie ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających (referencje), że dostawy zostały wykonane należycie, h) informacja banku lub spółdzielni kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) dodatkowo do poszczególnych Pakietów należy załączyć następujące dokumenty: Pakiet nr 1 - wpis do rejestru produktów leczniczych wraz z załącznikami: deklaracja zgodności ze znakiem CE, udokumentowanie parametrów w postaci badań mikrobiologicznych wykonanych wg. metodyki opisanej w normach europejskich, a jeśli ich brak - innymi metodami, odpowiednimi dla produktów leczniczych , skład ilościowy i jakościowy, instrukcje użycia , karta charakterystyki. Pakiet nr 2 i 4 - wpis do rejestru produktów biobójczych lub wyrobów medycznych, deklaracja zgodności, udokumentowanie parametrów w postaci badań mikrobiologicznych, skład ilościowy i jakościowy, instrukcje użycia , karta charakterystyki. Pakiet nr 3 - zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach. Pakiet nr 5 - materiały informacyjne - opis dozownika zawierający informacje dot. własności pompki, rodzaju tworzywa, instrukcja montażu i instrukcja obsługi. Do Oferty należy dołączyć partię próbną/wzory: Pakiet nr 1 - po 3 op. z każdej wielkości zgodnej z ofertą; Pakiet nr 2 - 2 op. o wielkości zgodnej z ofertą; Pakiet nr 3 - 1 op. Pakiet nr 4 - 2 op. Pakiet nr 5 - 1 dozownik (może być odebrany na pisemny wniosek Wykonawcy, koszt przesyłki pokrywa Wykonawca, w terminie 7 dni od uprawomocnienia się rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania). Wzory te zostaną wykorzystane w celu sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami określonymi w SIWZ. Partia próbna/wzory winna posiadać wykaz załączonych wzorów. Partia próbna/wzór Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, będzie służyła jako materiał porównawczy przy każdorazowym realizowaniu dostawy częściowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny Św. Wojciecha SPZOZ Al. Jana Pawła II 50, Gdańsk, - pok. 091.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 11:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny Św. Wojciecha SPZOZ Al. Jana Pawła II 50, Gdańsk, - pok. 44 Sekretariat Dyrektora..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alkoholowy produkt leczniczy do odkażania skóry przed wkłuciem. Minimalne parametry: - Spektrum B, F,V (HBV,HCV,HIV) - Czas - iniekcje max 30 s - punkcje max 1 min bez jodu i pochodnych, bez środków zapachowych, opakowanie z atomizerem W opakowaniach o pojemności max. 0,5 L - 1 000* L W opakowaniach 250 ml - 100 op. * należy podać ilość opakowań wchodzących na podaną ilość preparatów, różnica wynikająca z przeliczenia litrów na opakowania powinna być zaokrąglona do pełnych opakowań i nie powinna być mniejsza niż w zamówieniu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni z plexi i tworzyw sztucznych, gotowy do użycia, w postaci roztworu lub pianki, opakowania maks. 1 L ze spryskiwaczem, wymagane minimalne parametry: bakterie, grzyby, wirusy (HBV, HIV), czas maks. 10 min. - 250* szt. a 1 L lub przeliczyć * należy podać ilość opakowań wchodzących na podaną ilość preparatów, różnica wynikająca z przeliczenia litrów na opakowania powinna być zaokrąglona do pełnych opakowań i nie powinna być mniejsza niż w zamówieniu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STERISOL SOAP w woreczkach 0,7 L do systemu STERISOL będącego w posiadaniu Zamawiającego - 800 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Propano AF* - alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni, w op. 1 L ze spryskiwaczem. - 180op. * użycie nazwy własnej jest spowodowane tym, ze Zamawiający posiada urządzenia, których powierzchnia pod wpływem innych preparatów ulega uszkodzeniu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozownik łokciowy: Pojemność 0,5 L, dostosowany do typowych, wymiennych, opakowań minimum 4 firm (Ecolab, Lysoform, BODE, Antyseptyka) pompka wyjmowana do mycia i dezynfekcji, nie ulegająca uszkodzeniu w kontakcie ze środkami dezynfekcyjnymi, regulacja dozowania w zakresie od 0,5 ml do 1,5 ml, możliwość dozowania środków dezynfekcyjnych do rąk, mydeł, kremów, obudowa trwała, odporna na uszkodzenia, ramię dozownika zamontowane w górnej części, wygodne w obsłudze, o dł. min. 18 cm, możliwość dokupienia pompek jako części zamiennych, łatwy do utrzymania w czystości, montażu i demontażu - 370 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.