eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla OKAiITna okres 13 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-31

Bydgoszcz: dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla OKAiITna okres 13 miesięcy
Numer ogłoszenia: 210594 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla OKAiITna okres 13 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla OKAiITna okres 13 miesięcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2, 33.17.11.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 915.10 zł (słownie: dziewięćset piętnaście 10/100) Zadanie nr 2 - 60.00 zł (słownie: sześćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 3 - 207.10 zł (słownie: dwieście siedem 10/100) Zadanie nr 4 - 14.60 zł (słownie: czternaście 60/100) Zadanie nr 5 - 36.00 zł (słownie: trzydzieści sześć 00/100) Zadanie nr 6 - 36.00 zł (słownie: trzydzieści sześć 00/100) Zadanie nr 7 - 69.00 zł (słownie: sześćdziesiąt dziewięć 00/100) Zadanie nr 8 - 30.03 zł (słownie: trzydzieści 03/100) Zadanie nr 9 - 62.00 zł (słownie: sześćdziesiąt dwa 00/100) Zadanie nr 10 - 3.18 zł (słownie: trzy 18/100) Zadanie nr 11 - 260.00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 12 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 13 - 37.50 zł (słownie: trzydzieści siedem 50/100) Zadanie nr 14 - 18.00 zł (słownie: osiemnaście 00/100) Zadanie nr 15 - 81.90 zł (słownie: osiemdziesiąt jeden 90/100) Zadanie nr 16 - 10.00 zł (słownie: dziesięć 00/100) Zadanie nr 17 - 20.70 zł (słownie: dwadzieścia 70/100) Zadanie nr 18 - 280.00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt 00/100) Zadanie nr 19 - 8.40 zł (słownie: osiem 40/100) Zadanie nr 20 - 222.50 zł (słownie: dwieście dwadzieścia dwa 50/100) Zadanie nr 21 - 220.00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia 00/100) Zadanie nr 22 - 15.00 zł (słownie: piętnaście 00/100) Zadanie nr 23 - 120.00 zł (słownie: sto dwadzieścia 00/100) Zadanie nr 24 - 16.90 zł (słownie: szesnaście 90/100) Zadanie nr 25 - 205.80 zł (słownie: dwieście pięć 80/100) Zadanie nr 26 - 6.57 zł (słownie: sześć 57/100) Zadanie nr 27 - 682.80 zł (słownie: sześćset osiemdziesiąt dwa 80/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz wykonanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 dostaw odpowiadających rodzajem oferowanemu asortymentowi, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, nz rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane nalezycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    do oferty należy dołączyć dopuszczenie do obrotu zgodne z ustawa o wyrobach medycznych zdnia 20 maja 2010 (Dz.U.10.107.679); w celu potwierdzenia i weryfikacji informacji zawartych w ofercie do oferty należy dołączyć katalogi/foldery; do oferty nalezy dołączyć oświadczenie o gotowości złożenia wskazanej próbki do wglądu na wezwanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca zaproponuje zastąpienie go nowym produktem o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, b) w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zdoła zakupić przewidzianej ilości asortymentu będącego przedmiotem umowy, c) ze względów organizacyjnych oraz gdy wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie ilości poszczególnego asortymentu w danej pozycji z tym zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą spowodować zmiany cen poszczególnych pozycji asortymentowych ani też zwiększenia wartości brutto na jaką opiewa umowa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/133.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: rurki intubacyjne, maski krtaniowe, rurki ustno-gardłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki z mankietem muszą posiadać niskociśnieniowy mankiet, oczko Murphy, wykonane z PVC nie zawierającego ftalanów DEHP, bez lateksu, muszą posiadać opakowanie zapamiętujące kształt, rurki bez mankietu wykonane z PVC nie zawierającego ftalanów DEHP, bez lateksu, rurka zbrojona z mankietem w komplecie z prowadnicą muszą posiadać min. 2 oznaczenia głębokości oraz zbrojenie na całej długości rurki, wykonane z PVC nie zawierającego ftalanów DEHP, bez lateksu rurka z możliwością odsysania - dreny muszą kończyć się w min. 1/3 długości rurki od łącznika, wykonane z PVC nie zawierającego ftalanów DEHP, bez lateksu, maski krtaniowe: z samoczynnie pompującym się mankietem, przezroczysty materiał z możliwością obserwacji rurki, maski z dodatkowym otworem poprawiającym efektywność wentylacji oraz szkieletem zapobiegającym efektowi wywijania podczas zakładania, z możliwością wprowadzenia standardowej rurki intubacyjnej przez maskę, wykonane z PVC nie zawierającego ftalanów DEHP, bez lateksu,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rurki dooskrzelowe prawe i lewe z ostrogą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurka prawa musi posiadać mankiet dooskrzelowy w kształcie litery s, lewe i prawe znacznik RTG na dystalnym końcu rurki nad mankietem oskrzelowym, rurki z kompletem akcesoriów, mankietem niskociśnieniowym, możliwość oceny głębokości, balonik uszczelniający niskociśnieniowy. 60 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: rurki tracheostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki tracheostomijne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: system przeznaczony do mocowania cewników zewnątrzoponowych, zbudowany z poduszki piankowej oraz warstwę adhezyjną, produkt hypoalergiczny, przepuszczający powietrze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zestaw do ZOP ciągły w składzie igła cewnik, filtr, koreczek, łącznik do cewnika, strzykawka niskooporowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 100 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zestaw do tracheostomii przezskórnej metodą Griggsa z wielorazowy peanem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zestaw do znieczulania połączonego ZOP+PP, igła G17x89mm, G25x110mm, cewnik G19, strzykawka i filtr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kpl 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pojemnik z drenem do pobierania próbek z oskrzeli, sterylny, pojemność max. 20 ml, łącznik do BAL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: worek do godzinowej zbiórki moczu, z pomiarem ciśnienia śródbrzusznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: igły Tuohy, G-17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, zmrożony, sterylny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 65 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dren do kapnografii, min. 300cm, (do Datex 73319) 10 Ft.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: przyrząd do treningu oddechu TRI Ball.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do treningu oddechu Tri Ball do ćwiczeń oddechu - trójkomorowy do treningu powolnego, głębokiego i maksymalnego wydechu składający się z stopniujących, trzech całkowicie przezroczystych cylindrów z 3 kulkami (w czytelnych odcieniach szarości) do podnoszenia wskazujących szybkość przepływu w zakresie 600, 900 i 1200 ml/s. W zestawie rurka karbowana z ustnikiem podłączana do zintegrowanego w zestawie dodatkowo. filtru cząstkowego oraz jednoczęściowy uchwyt Clip Fix składający się z rzepu oraz metalowego klipsu umożliwiającego umocowanie drenów, kabli do pościeli bądź piżamy pacjenta 2,5 x 17 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dren Thorax z trokarem (24-32).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zamknięty system dostepu naczyniowego z silikonową membraną, do stosowania w liniach tętniczych, kompatybilny z końcówkami luer-lock, łatwy do utrzymania w czystości i odkażania, aktywacja 450-500x, 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: przyrząd do treningu oddechu Voldyne 5000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: elektrody do czasowej stymulacji serca z introducerem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: czujniki do monitorowania ciśnienia śródczaszkowego, kompatybilne z urządzeniem SMP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czujniki do monitorowania ciśnienia śródczaszkowego, kompatybilne z urządzeniem SMP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: maska krtaniowa typu Fast-Trach, do trudnych intubacji, z popychaczem (od 50-100kg).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: prowadnica do intubacji, długość stosownie do rozmiaru rurki do wszystkich rozmiarów rurek dla dzieci i dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4-5mm, 2500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: zestaw do pomiaru rzutu serca PiCCO składający się z: czujnika RR z czujnikiem temperatury PV2015L 20N 08/Fr18, 2 czujników PV 8215, linii PiCCO PV2022-33.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do pomiaru rzutu serca PiCCO składający się z: czujnika RR z czujnikiem temperatury PV2015L 20N 08/Fr18, 2 czujników PV 8215, linii PiCCO PV2022-33.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: cewnik do tonometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fr 14-16, 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: elektrody BIS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 120 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: zamknięty system do pobierania leków z fiolki, bezigłowy, automatycznie wyrównujący ciśnienie wewnątrz fiolki, redukujący powstawanie oparów i wycieków CH62/5ml.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: zestaw do toalety jamy ustnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczotka do mycia zębów, z odsysaniem, z zastawką do regulacji siły ssania oraz z gąbką na górnej powierzchni, bezalkoholowy płyn do płukania jamy ustnej (0,05% roztwór chlorku cetylopirydyny) gąbka - aplikator, preparat nawilżający do ust na bazie wody.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: zestaw do znieczulania ZOP: igła Tuochy z metalowym mandrynem, cewnik zewnątrzoponowy, nieprzezierny dla promini RTG, z trzema otworami bocznymi, dystalnie zamknięty, przyrząd wprowadzający, łącznik z.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: przyrząd do pompy infuzyjnej typu Infusomat 8700036SP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.