To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-02
Opole: Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych do jednostek
Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu
Numer ogłoszenia: 210125 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199181 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu, ul. Armii Krajowej 36, 45-071 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4005950, faks 077 4005952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych do jednostek Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych mytych do Domów Dziennego Pobytu prowadzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu: - Dom Dziennego Pobytu Złota Jesień ul. Hubala 4 w Opolu wydaje ok. 250 obiadów dziennie - Dom Dziennego Pobytu Magda-Maria ul. Barlickiego 1-3 w Opolu wydaje ok. 140 obiadów dziennie. Wykaz oraz ilość zamawianych towarów jest zamieszczona w Formularzu Cenowym, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostarczane ziemniaki, warzywa i owoce powinny być umyte, średniej wielkości i spełniać obowiązujące normy handlowe. Sprzedaż ziemniaków, warzyw i owoców świeżych mytych odbywać się będzie zgodnie z zamówieniami częściowymi na telefoniczne zamówienie złożone z wyprzedzeniem 2 dni. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru własnym transportem na własny koszt do siedziby Zamawiającego. Realizacja przedmiotu umowy będzie następować sukcesywnie, w okresie trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i należytą staranność oferowanych dostaw oraz za zapewnienie ciągłości dostaw w okresie trwania umowy, w ilościach wynikających z zamówień częściowych., a także zapewnia środek transportu przystosowany do przewozu artykułów stanowiących przedmiot zamówienia. W przypadku braku asortymentu umieszczonego w Formularzu Cenowym, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednika, w cenach przetargowych, po uprzednim uzgodnieniu dostawy odpowiednika z Zamawiającym. W przypadku braku możliwości dostawy przedmiotu zamówienia objętego umową, Zamawiający będzie uprawniony do zrealizowania zamówienia u innego Wykonawcy (tzw. nabycie zastępcze) bez konieczności wyznaczania Wykonawcy dodatkowego terminu do wykonania niezrealizowanej części zamówienia, bez obowiązku nabycia od Wykonawcy przedmiotu zamówienia dostarczonego po terminie. W takim przypadku Wykonawca pokryje różnicę w cenie - przekraczającą wartość przedmiotu zamówienia określoną w umowie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.20.00 - Owoce i orzechy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jacek Molka Handel Hurtowy i Detaliczny Owocami, Warzywami i Artykułami Spożywczymi, ul. Ogrodowa 3, 63-405 Sieroszewice, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75767,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17847,60
Oferta z najniższą ceną: 17847,60 / Oferta z najwyższą ceną: 28677,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa przeglądów sprzętu i aparatury medycznej
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2023/2024
- Usługa doradcza obejmująca analizę w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala.
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- TP.D.LN NŻ.30.24_Zakup wraz z dostawą przetworów oraz artykułów spożywczych
- Dostawa konsolety do sterowania oświetleniem scenicznym na potrzeby Narodowego Centrum Polskiej Piosenki w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kowarach 2024
- Sukcesywne dostawy warzyw do Zakładu Karnego w Płocku
- Dostawy jabłek, ziemniaków, warzyw
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Dostawa warzyw
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.