eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalwaria Zebrzydowska › Termomodernizacja ścian zewnętrznych trzech budynków szkół Gminy Kalwaria Zebrzydowska-etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Kalwaria Zebrzydowska: Termomodernizacja ścian zewnętrznych trzech budynków szkół Gminy Kalwaria Zebrzydowska-etap I
Numer ogłoszenia: 209792 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Administracyjny Szkół Samorządowych , ul. Batalionów Chłopskich 8, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie, tel. 033 8766331, faks 033 8766331.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja ścian zewnętrznych trzech budynków szkół Gminy Kalwaria Zebrzydowska-etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem w technologii bezspoinowej metodą lekko-mokrą Przedsięwzięcie składa się z trzech zadań przypisanych osobno do każdego z trzech budynków szkół Gminy Kalwaria Zebrzydowska Budynek Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół nr 1 w Kalwarii Zebrzydowskiej- Zadanie 1-458,23 m2 termomodernizacji ścian zewnętrznych Budynek Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Zespole Szkół nr 6 w Leńczach -Zadanie 2 -471,79 m2 termomodernizacji ścian zewnętrznych Budynek Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stanisławiu Dolnym- Dolanach- Zadanie 3- 405,48 m2 termomodernizacji ścian zewnętrznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1).złożą ważną i nie podlegającą odrzuceniu ofertę sporządzoną na załączonym formularzu ofertowym 2).spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 i art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych -posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. W oparciu o art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców i dołączonym do oferty, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, ubiegających wspólnie o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wyklucza się: 1)Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie , jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. 2)Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. 3)Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową ,przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową ,przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 10)Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. . 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia oparciu o art. 24 ust.2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych wyklucza się również Wykonawców, którzy: 1)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji 2)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 3)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4)nie wnieśli wadium jeżeli Zamawiający wymaga wniesienia w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 5. W przypadku wykluczenia Zamawiający w oparciu o art. 24 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W oparciu o art. 24 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą. 7. Warunkami udziału w postępowaniu są również : 1)Wykonanie przez Wykonawcę przynajmniej jednego zadania dotyczącego termomodernizacji ścian zewnętrznych budynków o powierzchni równej minimum powierzchni docieplenia ścian w składanej ofercie, z podaniem daty, wartości robót i miejsca wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane należycie( referencje, protokół odbioru robót, itp.). 2)Dysponowanie przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia ( uprawnienia konstrukcyjno-budowlane dla obiektów o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych oraz wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego) . 3)Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4)Udzielenie 60 miesięcznej rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia ( Umowa -załącznik nr 6 SIWZ) 5)Podwykonawstwo-Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Wykonawca winien wskazać w ofercie przewidywany do powierzenia Podwykonawcom zakres i wartość prac wg załącznika nr 2 SIWZ W przypadku nie załączenia przez Wykonawcę ww załącznika Zamawiający uzna , że Wykonawca wykona w całości przedmiot zamówienia siłami własnymi .Ponadto Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest najpóźniej na 14 dni przed rozpoczęciem prac przez Podwykonawców zgłosić ten fakt Zamawiającemu . Niedopuszczalne jest podzlecanie prac przez Podwykonawców kolejnym Podwykonawcom. 6)Kosztorys ofertowy-Wykonawca winien przedstawić cenę przedmiotu zamówienia w kosztorysie ofertowym opracowanym wg indywidualnej kalkulacji na podstawie : Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, wymagań SIWZ oraz pomocniczo przedmiaru robót i sugerowanych oględzin placu budowy-robót. Wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za przedmiot zamówienia , a kosztorys będzie pełnił rolę pomocniczą. Kosztorys ofertowy powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót to jest zakres prac, który po wykonaniu jest możliwy do odebrania pod względem ilości i jakości .W określeniu wartości wyżej wymienionych robót należy zatem również uwzględnić wykonanie robót towarzyszących, to jest prac niezbędnych do wykonania robót podstawowych, a nie zaliczonych do robót tymczasowych , zabezpieczenia ludzi i mienia . Należy przewidzieć demontaż i ponowny montaż: krat, opraw oświetleniowych, uchwytów, zwisów instalacji odgromowej-a jeżeli zajdzie taka potrzeba łącznie z wymianą przewodów i schowaniem ich pod ociepleniem oraz pomiarami i badaniem. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z wyżej wymienionych wytycznych , to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia, obciąży Wykonawcę. Wartość kosztorysowa winna uwzględnić koszty pośrednie, zysk. Ceny jednostkowe, wartość kosztorysowa oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. Wskazane w przedmiarze pozycje katalogowe nie są wiążące dla Wykonawcy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego, określają jedynie poziom agregacji cen. Wszystkie nazwy własne firm, urządzeń, , systemów i innych znaków towarowych mają wyłącznie charakter informacyjny i należy w odniesieniu do nich stosować wyrażenie (lub równoważne). Suma poszczególnych pozycji w kosztorysie ofertowym będzie stanowiła wartość przedmiotu zamówienia , a powiększona o podatek VAT stanowi cenę przedmiotu zamówienia. Wartość i cena przedmiotu zamówienia z kosztorysu ofertowego winna odpowiadać wartości i cenie przedmiotu zamówienia z formularza oferty. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1.tj. spełnia lub niespełna w oparciu o załączniki oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć ofertę, którą stanowi wypełniony formularz będący załącznikiem nr 1 SIWZ, wraz z ewentualnym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą winno być złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotu zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia winno być złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Do oferty winny być załączone następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnianiu wymogów art.22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. ( załącznik nr 3 SIWZ ) 2)Dokument określający pełną nazwę, status prawny, miejsce rejestracji i dokładny adres firmy składającej ofertę, jednoznacznie potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem tj aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Informację o wykonaniu przez Wykonawcę przynajmniej jednego zadania dotyczącego termomodernizacji ścian zewnętrznych budynków o powierzchni równej minimum powierzchni docieplenia ścian w składanej ofercie, z podaniem daty, wartości robót i miejsca wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane należycie( referencje, protokół odbioru robót, itp.). ( załącznik nr 4 SIWZ ) 4)Dane dotyczące Podwykonawców i zamiaru powierzenia im części zamówienia wraz z Oświadczeniem Podwykonawcy o gotowości współpracy( załącznik nr 2 SIWZ ) 5)Informację o osobie, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy-robót ( załącznik nr 5 SIWZ )wraz z dołączeniem dokumentu uprawnień do kierowania robotami w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia ( uprawnienia konstrukcyjno-budowlane dla obiektów o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych oraz wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego) . W przypadku gdyby osoba przewidziana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem, należy dołączyć umowę przedwstępną lub oświadczenie o gotowości do współpracy.( załącznik nr 5a SIWZ ) 6)Dokument polisy lub inny dokument, ważny na dzień składania oferty, potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7)Podpisany wzór umowy (załącznik nr 6 SIWZ) 8)Kosztorys ofertowy-Wykonawca winien przedstawić cenę przedmiotu zamówienia w kosztorysie ofertowym opracowanym wg indywidualnej kalkulacji na podstawie : Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, wymagań SIWZ oraz pomocniczo przedmiaru robót i sugerowanych oględzin placu budowy-robót. Wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za przedmiot zamówienia , a kosztorys będzie pełnił rolę pomocniczą. Kosztorys ofertowy powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót to jest zakres prac, który po wykonaniu jest możliwy do odebrania pod względem ilości i jakości .W określeniu wartości wyżej wymienionych robót należy zatem również uwzględnić wykonanie robót towarzyszących, to jest prac niezbędnych do wykonania robót podstawowych, a nie zaliczonych do robót tymczasowych , zabezpieczenia ludzi i mienia . Należy przewidzieć demontaż i ponowny montaż: krat, opraw oświetleniowych, uchwytów, zwisów instalacji odgromowej-a jeżeli zajdzie taka potrzeba łącznie z wymianą przewodów i schowaniem ich pod ociepleniem oraz pomiarami i badaniem. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z wyżej wymienionych wytycznych , to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia, obciąży Wykonawcę. Wartość kosztorysowa winna uwzględnić koszty pośrednie, zysk. Ceny jednostkowe, wartość kosztorysowa oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. Wskazane w przedmiarze pozycje katalogowe nie są wiążące dla Wykonawcy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego, określają jedynie poziom agregacji cen. Wszystkie nazwy własne firm, urządzeń, , systemów i innych znaków towarowych mają wyłącznie charakter informacyjny i należy w odniesieniu do nich stosować wyrażenie (lub równoważne). Suma poszczególnych pozycji w kosztorysie ofertowym będzie stanowiła wartość przedmiotu zamówienia , a powiększona o podatek VAT stanowi cenę przedmiotu zamówienia. Wartość i cena przedmiotu zamówienia z kosztorysu ofertowego winna odpowiadać wartości i cenie przedmiotu zamówienia z formularza oferty. 9)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu , o którym mowa w podpunkcie 2),składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10) Dokumenty o których mowa w podpunkcie 9) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. 11) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 9) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis podpunktu 10)stosuje się odpowiednio. 12)Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. 13)Dokumenty wymienione w podpunkcie 9) i 11) przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalwaria-zebrzydowska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Administracyjny Szkół Samorządowych w Kalwaii Zebrzydowskiej ul. Batalionów Chłopskich 8 34-130 Kalwaria Zebrzydowska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Administracyjny Szkół Samorządowych w Kalwaii Zebrzydowskiej ul. Batalionów Chłopskich 8 34-130 Kalwaria Zebrzydowska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.