eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rewitalizacja Pałacu Tyszkiewiczów-Potockich na terenie kampusu uniwersyteckiego przy Krakowskim Przedmieściu 32 w Warszawie w celu rozwoju funkcji edukacyjnych i kulturalnych obiektu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-23

Warszawa: Rewitalizacja Pałacu Tyszkiewiczów-Potockich na terenie kampusu uniwersyteckiego przy Krakowskim Przedmieściu 32 w Warszawie w celu rozwoju funkcji edukacyjnych i kulturalnych obiektu
Numer ogłoszenia: 209728 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102828 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Pałacu Tyszkiewiczów-Potockich na terenie kampusu uniwersyteckiego przy Krakowskim Przedmieściu 32 w Warszawie w celu rozwoju funkcji edukacyjnych i kulturalnych obiektu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Pałacu Tyszkiewiczów-Potockich na terenie kampusu uniwersyteckiego przy ul. Krakowskie Przedmieście 32 w Warszawie w celu rozwoju funkcji edukacyjnych i kulturalnych obiektu, zwana dalej również robotami. 2. Budynek, o którym mowa w ust. 1, jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-245 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 1.07.1965r. 3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach inicjatywy Jessica wdrażanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. Projekt Miejski współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część (2 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. 6. Zamawiający podzielił zamówienia na dwie części: Część 1 - dotyczy robót wewnętrznych, w skład których wchodzi renowacja i prace konserwatorskie Sali Bilardowej, Sali Gościnnej, holu i klatki schodowej, zwaną dalej również częścią 1 oraz Część 2 - dotyczy robót zewnętrznych, w skład których wchodzi wymiana pokrycia dachu, stolarki, remont elewacji, kolorystyki, osuszenie ścian fundamentowych, remont przejazdu bramnego wraz z bramą i oświetleniem, konserwacja bramy wraz z elementami metalowymi, konserwacji elementów kamiennych i stolarki drzwiowej, remont opaski z płyt chodnikowych, montaż instalacji odgromowej i przeciwoblodzeniowej - zwaną dalej również częścią 2. 7. Zakres robót w części 1 obejmuje renowację i konserwację Sali Bilardowej, Sali Gościnnej i klatki schodowej wraz z instalacją p.poż., wymianę grzejników wraz z zasilającą instalacją c. o. w Sali Bilardowej, Gościnnej i Holu. 8. Zakres robót w części 2 obejmuje między innymi: 1) Osuszenie ścian fundamentowych, wykonanie izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych metodami iniekcji krystalicznej i tradycyjną; 2) Wymianę pokrycia dachu, remont więźby dachowej, wymianę obróbek blacharskich; 3) Remont konserwatorski elewacji wraz z kolorystyką; 4) Wymianę odtworzeniową stolarki okiennej; 5) Konserwację przejazdu bramowego wraz z oświetleniem; 6) Konserwację bramy metalowej i innych elementów metalowych; 7) Ułożenie opaski z płyt chodnikowych; 8) Prace konserwatorskie elementów kamiennych i drewnianych; 9) Wykonanie instalacji odgromowej i instalacji przeciwoblodzeniowej. 9. Roboty w części 1 będą wykonywane na podstawie prawomocnych decyzji: a) Pozwolenie na wykonanie robót budowlanych nr 568/Ś/2013 z dnia 16.09.2013 r. b) Decyzji nr 85 R/13 z dnia 11.07.2013, Stołecznego Konserwatora Zabytków, 10. Roboty w części 2 będą wykonywane na podstawie prawomocnych decyzji: a) Pozwolenie na wykonanie robót budowlanych nr 739/Ś/2013 z dnia 05.12.2013 r; b) Decyzji nr 2385 N/13 z dnia 14.11.2013, Stołecznego Konserwatora Zabytków. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa). 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 - stanowi Dokumentacja - Załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ). 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - stanowi Dokumentacja - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 14. W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Dokumentacji, będącej załącznikiem do SIWZ (Załącznik Nr 1 i 2 do SIWZ) przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach inicjatywy Jessica wdrażanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. Projekt Miejski współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Roboty wewnętrzne, w skład których wchodzi renowacja i prace konserwatorskie Sali Bilardowej, Sali Gościnnej, holu i klatki schodowej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A., Oddział w Warszawie, Ul. Kazimierza Wóycickiego 15, 01-938 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1351803,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 892991,43

  • Oferta z najniższą ceną: 892991,43 / Oferta z najwyższą ceną: 2422266,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Robót zewnętrzne, w skład których wchodzi wymiana pokrycia dachu, stolarki, remont elewacji, kolorystyki, osuszenie ścian fundamentowych, remont przejazdu bramnego wraz z bramą i oświetleniem, konserwacja bramy wraz z elementami metalowymi, konserwacji elementów kamiennych i stolarki drzwiowej, remont opaski z płyt chodnikowych, montaż instalacji odgromowej i przeciwoblodzeniowej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ART-REKO Sp. z o.o, Ul. Sikorskiego 33d lok. 65, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4585256,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3549298,84

  • Oferta z najniższą ceną: 3549298,84 / Oferta z najwyższą ceną: 5598160,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.