eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rewitalizacja Pałacu Tyszkiewiczów-Potockich na terenie kampusu uniwersyteckiego przy Krakowskim Przedmieściu 32 w Warszawie w celu rozwoju funkcji edukacyjnych i kulturalnych obiektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Warszawa: Rewitalizacja Pałacu Tyszkiewiczów-Potockich na terenie kampusu uniwersyteckiego przy Krakowskim Przedmieściu 32 w Warszawie w celu rozwoju funkcji edukacyjnych i kulturalnych obiektu
Numer ogłoszenia: 102828 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Pałacu Tyszkiewiczów-Potockich na terenie kampusu uniwersyteckiego przy Krakowskim Przedmieściu 32 w Warszawie w celu rozwoju funkcji edukacyjnych i kulturalnych obiektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Pałacu Tyszkiewiczów-Potockich na terenie kampusu uniwersyteckiego przy ul. Krakowskie Przedmieście 32 w Warszawie w celu rozwoju funkcji edukacyjnych i kulturalnych obiektu, zwana dalej również robotami. 2. Budynek, o którym mowa w ust. 1, jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-245 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 1.07.1965r. 3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach inicjatywy Jessica wdrażanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. Projekt Miejski współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część (2 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. 6. Zamawiający podzielił zamówienia na dwie części: Część 1 - dotyczy robót wewnętrznych, w skład których wchodzi renowacja i prace konserwatorskie Sali Bilardowej, Sali Gościnnej, holu i klatki schodowej, zwaną dalej również częścią 1 oraz Część 2 - dotyczy robót zewnętrznych, w skład których wchodzi wymiana pokrycia dachu, stolarki, remont elewacji, kolorystyki, osuszenie ścian fundamentowych, remont przejazdu bramnego wraz z bramą i oświetleniem, konserwacja bramy wraz z elementami metalowymi, konserwacji elementów kamiennych i stolarki drzwiowej, remont opaski z płyt chodnikowych, montaż instalacji odgromowej i przeciwoblodzeniowej - zwaną dalej również częścią 2. 7. Zakres robót w części 1 obejmuje renowację i konserwację Sali Bilardowej, Sali Gościnnej i klatki schodowej wraz z instalacją p.poż., wymianę grzejników wraz z zasilającą instalacją c. o. w Sali Bilardowej, Gościnnej i Holu. 8. Zakres robót w części 2 obejmuje między innymi: 1) Osuszenie ścian fundamentowych, wykonanie izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych metodami iniekcji krystalicznej i tradycyjną; 2) Wymianę pokrycia dachu, remont więźby dachowej, wymianę obróbek blacharskich; 3) Remont konserwatorski elewacji wraz z kolorystyką; 4) Wymianę odtworzeniową stolarki okiennej; 5) Konserwację przejazdu bramowego wraz z oświetleniem; 6) Konserwację bramy metalowej i innych elementów metalowych; 7) Ułożenie opaski z płyt chodnikowych; 8) Prace konserwatorskie elementów kamiennych i drewnianych; 9) Wykonanie instalacji odgromowej i instalacji przeciwoblodzeniowej. 9. Roboty w części 1 będą wykonywane na podstawie prawomocnych decyzji: a) Pozwolenie na wykonanie robót budowlanych nr 568/Ś/2013 z dnia 16.09.2013 r. b) Decyzji nr 85 R/13 z dnia 11.07.2013, Stołecznego Konserwatora Zabytków, 10. Roboty w części 2 będą wykonywane na podstawie prawomocnych decyzji: a) Pozwolenie na wykonanie robót budowlanych nr 739/Ś/2013 z dnia 05.12.2013 r; b) Decyzji nr 2385 N/13 z dnia 14.11.2013, Stołecznego Konserwatora Zabytków. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 - stanowi Dokumentacja - Załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ, dostępna na stronie internetowej zamawiającego. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - stanowi Dokumentacja - Załącznik Nr 2 do SIWZ, - dostępna na stronie internetowej zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji (zał. Nr 1 i 2 do SIWZ). Wprowadzanie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 14. W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Dokumentacji, będącej załącznikiem do SIWZ (Załącznik Nr 1 i 2 do SIWZ) przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 15. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00- 14.00 z nw. osobami: Panem Wojciechem Miksa tel. 606-288-043 lub Panią Danutą Balcerzak tel. (22) 55-22-512..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. Zamówienia uzupełniające w części 1 będą dotyczyły zakresu zamówienia określonego w dokumentacji (Załącznik Nr 1 do SIWZ), w szczególności modernizacji instalacji centralnego ogrzewania, elektrycznej, prac renowacyjnych i konserwatorskich Sali Bilardowej, Sali Gościnnej, holu i klatki schodowej oraz Sali Stołowej. Zamówienia uzupełniające w części 2 będą dotyczyły zakresu zamówienia określonego w dokumentacji (Załącznik Nr 2 do SIWZ), w szczególności: (1) prac budowlanych związanych z wymianą i renowacją stolarki, prac renowacyjnych tynkarsko - malarskich elewacji budynku wraz z uzupełniającymi robotami wewnętrznymi, prac blacharskich związanych z remontem dachu, (2) prac związanych z wymianą nawierzchni drogowych i chodników, (3) uzupełnień zieleni, (4) prac budowlanych związanych z osuszaniem ścian, (5) prac elektrycznych związanych z instalacją oświetleniową i instalacją niskoprądową.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.26.90-4, 45.42.11.32-8, 45.41.00.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.11.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 1) w przypadku Wykonawców składających ofertę na część 1: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium (jeżeli dzień wniesienia wadium wypada dla Zamawiającego w dniu ustawowo wolnym od pracy - stosuje się kurs z pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, obowiązujących w Polsce). 2) w przypadku Wykonawców składających ofertę na część 2: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium (jeżeli dzień wniesienia wadium wypada dla Zamawiającego w dniu ustawowo wolnym od pracy - stosuje się kurs z pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, obowiązujących w Polsce). 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z opisem tytułu przelewu: wadium i numer postępowania (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 6. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca składający ofertę na część 1 wykaże co najmniej 3 roboty budowlane, zrealizowane w obiektach zabytkowych, w zakres których wchodziły roboty polegające na renowacji i konserwacji pomieszczeń o wystroju sztukatorskim, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wśród ww. wykazanych robót budowlanych: a) co najmniej jedna robota budowlana z wykazanych trzech robót musi być o wartości brutto nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł; b) dwie pozostałe roboty budowlane z wykazanych trzech robót muszą być o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł. 2. Wykonawca składający ofertę na część 2 wykaże co najmniej 3 roboty budowlane, zrealizowane w obiektach zabytkowych, mające w swym zakresie łącznie: roboty związane z wymianą stolarki drewnianej okiennej, roboty elewacyjne, roboty związane z remontem lub wymianą dachu, roboty związane z osuszaniem fundamentów (Zamawiający dopuszcza aby wymieniony powyżej zakres spełniały łącznie /wspólnie/ trzy wykazane roboty), wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wśród ww. wykazanych robót budowlanych: a) co najmniej jedna robota budowlana z wykazanych trzech robót musi być o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł; b) dwie pozostałe roboty budowlane z wykazanych trzech robót muszą być o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca składający ofertę na część 1 i/lub 2 wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2. Wykonawca składający ofertę na część 1 i/lub 2 oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca oświadczy, że: 1) kierownik budowy (1 osoba): - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz - odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, Zgodnie z art. 104 ustawy - Prawo budowlane, osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. 2) w niniejszym zamówieniu prace konserwatorskie, prace restauratorskie oraz badania konserwatorskie będzie/będą prowadzić w zakresie specjalności określonej w dyplomie ukończenia studiów, osoba/osoby, która/które posiada/posiadają co najmniej tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych: a) na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub b) w specjalności w zakresie konserwacji zabytków - oraz odbyła/odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12- miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków. W dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa powyżej, Wykonawca oświadczy, że w niniejszym zamówieniu prace konserwatorskie, prace restauratorskie oraz badania konserwatorskie będzie/będą prowadzić osoba/osoby, która/które posiada/posiadają co najmniej: a) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub b) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie - oraz odbyła/odbyły co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili jej zawarcia lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji powodujących konieczność: 1) zmiany terminu realizacji umowy wywołaną: a) udzieleniem zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, b) wstrzymaniem realizacji przez Nadzór Budowlany, c) przerwami w realizacji robót przez Zamawiającego - niezależnych od Wykonawcy, d) przerwami w realizacji robót spowodowanymi czynnikami atmosferycznymi odnotowanymi w dzienniku budowy, 2) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) ograniczenia zakresu robót, 4) zmiany kierownika budowy i inspektora nadzoru, 5) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy), 6) zlecenia wykonania robót zamiennych po uprzednim przeprowadzeniu negocjacji, 7) zmiany podwykonawcy - w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby, 8) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę, 9) gdy zajdzie konieczność zmiany podwykonawców robót, którym Wykonawca powierzył wykonanie zamówienia, w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych, Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, Oficyna Pałacu Tyszkiewiczów Potockich, klatka E, parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych, Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, Oficyna Pałacu Tyszkiewiczów Potockich, klatka E, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach inicjatywy Jessica wdrażanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. Projekt Miejski współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. Forma porozumiewania się 2. W tym postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie. 3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 4. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. 5. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Katarzyna Śleszyńska - Uziębło - Dział Zamówień Publicznych - w sprawach proceduralnych - tel. 22 55-20-242..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty wewnętrzne, w skład których wchodzi renowacja i prace konserwatorskie Sali Bilardowej, Sali Gościnnej, holu i klatki schodowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Pałacu Tyszkiewiczów-Potockich na terenie kampusu uniwersyteckiego przy ul. Krakowskie Przedmieście 32 w Warszawie w celu rozwoju funkcji edukacyjnych i kulturalnych obiektu, zwana dalej również robotami. 2. Budynek, o którym mowa w ust. 1, jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-245 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 1.07.1965r. 3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach inicjatywy Jessica wdrażanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. Projekt Miejski współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. 4. Zakres robót w części 1 obejmuje renowację i konserwację Sali Bilardowej, Sali Gościnnej i klatki schodowej wraz z instalacją p.poż., wymianę grzejników wraz z zasilającą instalacją c. o. w Sali Bilardowej, Gościnnej i Holu. 5. Roboty w części 1 będą wykonywane na podstawie prawomocnych decyzji: a) Pozwolenie na wykonanie robót budowlanych nr 568/Ś/2013 z dnia 16.09.2013 r. b) Decyzji nr 85 R/13 z dnia 11.07.2013, Stołecznego Konserwatora Zabytków, 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 - stanowi Dokumentacja - Załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dostępna na stronie internetowej zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji. Wprowadzanie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 9. W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Dokumentacji, będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 10. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00- 14.00 z nw. osobami: Panem Wojciechem Miksa tel. 606-288-043 lub Panią Danutą Balcerzak tel. (22) 55-22-512..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty zewnętrzne, w skład których wchodzi wymiana pokrycia dachu, stolarki, remont elewacji, kolorystyki, osuszenie ścian fundamentowych, remont przejazdu bramnego wraz z bramą i oświetleniem, konserwacja bramy wraz z elementami metalowymi, konserwacji elementów kamiennych i stolarki drzwiowej, remont opaski z płyt chodnikowych, montaż instalacji odgromowej i przeciwoblodzeniowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Pałacu Tyszkiewiczów-Potockich na terenie kampusu uniwersyteckiego przy ul. Krakowskie Przedmieście 32 w Warszawie w celu rozwoju funkcji edukacyjnych i kulturalnych obiektu, zwana dalej również robotami. 2. Budynek, o którym mowa w ust. 1, jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-245 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 1.07.1965r. 3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach inicjatywy Jessica wdrażanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. Projekt Miejski współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. 4. Zakres robót w części 2 obejmuje między innymi: 1) Osuszenie ścian fundamentowych, wykonanie izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych metodami iniekcji krystalicznej i tradycyjną; 2) Wymianę pokrycia dachu, remont więźby dachowej, wymianę obróbek blacharskich; 3) Remont konserwatorski elewacji wraz z kolorystyką; 4) Wymianę odtworzeniową stolarki okiennej; 5) Konserwację przejazdu bramowego wraz z oświetleniem; 6) Konserwację bramy metalowej i innych elementów metalowych; 7) Ułożenie opaski z płyt chodnikowych; 8) Prace konserwatorskie elementów kamiennych i drewnianych; 9) Wykonanie instalacji odgromowej i instalacji przeciwoblodzeniowej. 5. Roboty w części 2 będą wykonywane na podstawie prawomocnych decyzji: a) Pozwolenie na wykonanie robót budowlanych nr 739/Ś/2013 z dnia 05.12.2013 r; b) Decyzji nr 2385 N/13 z dnia 14.11.2013, Stołecznego Konserwatora Zabytków. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - stanowi Dokumentacja - Załącznik Nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dostępna na stronie internetowej zamawiającego 8. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji. Wprowadzanie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 9. W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Dokumentacji, będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 10. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00- 14.00 z nw. osobami: Panem Wojciechem Miksa tel. 606-288-043 lub Panią Danutą Balcerzak tel. (22) 55-22-512..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.26.90-4, 45.42.11.32-8, 45.41.00.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.