eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Dostawa nabiału niezbędnego do przygotowania posiłków dla pensjonariuszy Dziennych Domów Pomocy Społecznej, kuchni i Środowiskowego Domu Samopomocy - jednostek MOPS w Dąbrowie Górniczej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Dąbrowa Górnicza: Dostawa nabiału niezbędnego do przygotowania posiłków dla pensjonariuszy Dziennych Domów Pomocy Społecznej, kuchni i Środowiskowego Domu Samopomocy - jednostek MOPS w Dąbrowie Górniczej.
Numer ogłoszenia: 209662 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Skibińskiego 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2622528, fax 032 2613694.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nabiału niezbędnego do przygotowania posiłków dla pensjonariuszy Dziennych Domów Pomocy Społecznej, kuchni i Środowiskowego Domu Samopomocy - jednostek MOPS w Dąbrowie Górniczej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę nabiału niezbędnego do przygotowania posiłków dla pensjonariuszy Dziennych Domów Pomocy Społecznej, kuchni i Środowiskowego Domu Samopomocy - jednostek MOPS w Dąbrowie Górniczej. Usytuowanie punktów dostawy: - DDPS 1 - mieszczący się przy ul. Korczaka 9 a w Dąbrowie Górniczej - DDPS 2 - mieszczący się przy ul. Morcinka 15 w Dąbrowie Górniczej - DDPS 3 - mieszczący się przy ul. Chemicznej 2 w Dąbrowie Górniczej - DDPS 4 - mieszczący się przy ul. Jaworowej 4 a w Dąbrowie Górniczej - ŚDS + kuchnia mieszczące się przy ul. Morcinka 15 w Dąbrowie Górniczej Ilość i rodzaj asortymentu została określona w kalkulacji cenowej zamówienia publicznego tj. załączniku Nr 2 do SIWZ. Wykonawca zagwarantuje dostawy towaru własnym transportem , terminowo, zachowując ceny ofertowe zgodnie z zamówieniem w dniu i godzinie uprzednio uzgodnionym z właściwym pracownikiem MOPS. Dostarczony towar niezgodny z zapotrzebowaniem , wadliwy lub przeterminowany będzie zwracany. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar własnym środkiem transportu zachowując warunki sanitarne i wymagania w zakresie przestrzegania zasad higieny i przewozu żywności zgodnie z wymogami Sanepid -u. Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie zasad systemu HACCP oraz za zapewnienie właściwej jakości zdrowej żywności i materiałów , wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Wymagane jest , by Wykonawca wraz z dostawą towaru załączał wymagane prawem dokumenty identyfikujące dostawę w zakresie jakości zdrowotnych żywności i żywienia oraz terminu przydatności do spożycia. Terminy , rodzaje i ilości dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego z tygodniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub pisemnie .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana Oryginalny kod CPV: 15.54.00.00 - Produkty serowarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.00.00 - Produkty serowarskie Oryginalny kod CPV: 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne Kod CPV wg słownika 2008: 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm) 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm) Ocena spełnienia warunków - udziału w postępowaniu ( formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia ( merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców dokonywana będzie w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony formularz kalkulacji cenowej - wskazana aktualna data podpisania dokumentu. 5/ Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. . W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie winno być podpisane łącznie przez wszystkich z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na jednym druku - wskazana aktualna data podpisania dokumentu. 6/ Druk oferty wykonany według wzoru Zamawiającego. Wymagana jest oferta wykonana na lub wg ścisłego wzoru Zamawiającego. - wskazana aktualna data podpisania dokumentu. 7/. Zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy, potwierdzający przyjęcie warunków załączonego wzoru umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej ul. Skibińskiego 1 pok. nr 16 - II piętro 41-300 Dąbrowa Górnicza.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej ul. Skibińskiego 1 pok. nr 16 - II piętro 41-300 Dąbrowa Górnicza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.12.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.