eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmek › Dostawa APARATURY MEDYCZNEJ DLA SGZOZ W CHEŁMKU - tj. aparat do magnetoterapii, aparat do elektrostymulacji, osprzęt do UGULa, drobny sprzęt rehabilitacyjny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Chełmek: Dostawa APARATURY MEDYCZNEJ DLA SGZOZ W CHEŁMKU - tj. aparat do magnetoterapii, aparat do elektrostymulacji, osprzęt do UGULa, drobny sprzęt rehabilitacyjny
Numer ogłoszenia: 209642 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Staicha 1, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8461483, faks 033 8461490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.petex.bielsko.pl/~sgzoz/przetargi.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa APARATURY MEDYCZNEJ DLA SGZOZ W CHEŁMKU - tj. aparat do magnetoterapii, aparat do elektrostymulacji, osprzęt do UGULa, drobny sprzęt rehabilitacyjny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup aparatury medycznej dla SGZOZ w Chełmku w tym: Aparat do magnetoterapii sztuk 1 - PAKIET 1 1. Dwa całkowicie niezależne kanały terapeutyczne 2. Tryb programowy: min. 79 programów zabiegowych wbudowanych 3. Tryb programowy: min. 50 programów użytkownika 4. Współpraca z aplikatorami szpulowymi 35 cm i 60 cm 5. Możliwość podłączenia max. 4 aplikatorów szpulowych 6. Aluminiowa leżanka do magnetoterapii 7. Półka pod aparat do magnetoterapii mocowana do leżanki 8. Stolik pod aplikator pola magnetycznego 9. Typy pola: sinus, trójkąt, prostokąt półsinus, półtrójkąt, półprostokąt 10. Tryb mieszany: różne rodzaje pola w jednej sesji zabiegowej 11. Emisja ciągła i modulowana 12. Ciekłokrystaliczny wyświetlacz znakowy 13. Automatyczne rozpoznanie typu aplikatora szpulowego 14. Maksymalna indukcja znamionowa: do 10 mT 15. Parametry trybu impulsowego (impuls/przerwa): impuls 1s/ przerwa 0,5-8s 16. Zakres częstotliwości: 2 - 60 Hz 17. Zegar zabiegowy: do 30 min Aparat do elektrostymulacji sztuk 1 - PAKIET 2 1. Dwa kanały aplikacyjne 2. Programy zabiegowe wbudowane: min. 50 programów 3. Program użytkownika: min. 20 programów 4. Sekwencje zabiegowe wbudowane: min. 10 sekwencji 5. Prądy: interferencyjny (dynamiczny, statyczny, jednokanałowy), TENS (symetryczny, asymetryczny, falujący, burst), Kotza, diadynamiczne (MF, DF, CP, CP-ISO, LP), impulsowy (prostokątny, trójkątny, wg Traberta), galwaniczny 6. Tryb CC/CV 7. Tryb przerywany dla prądów unipolarnych 8. Wyświetlacz graficzny 9. Możliwość współpracy z aparatem do terapii ultradźwiękowej III. Osprzęt do UGULa - zestaw - PAKIET 3 Drobny sprzęt rehabilitacyjny - PAKIET 3 1. Taśmy 22,5 metra: rozciągliwość średnia, średnio-mocna, mocna (trzy rodzaje) - po 1 rolce 2. Trener równowagi - lateksowy, okrągły, z jednej strony z wypustkami masującymi, z drugiej strony gładki - 3 szt 3. Piłki sensoryczne z wypustkami 23 cm - 2 sztuki 4. Piłki gimnastyczne 22 cm - 2 sztuki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, którego wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    Atesty i certyfikaty dopuszczające urządzenie do stosowania w służbie zdrowia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie Dostawcy o zapoznaniu się ze SIWZ i przyjęciu warunków w niej zawartych bez zastrzeżeń; - polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł (ubezpieczenie musi obejmować OC z tytułu produktu); - atesty potwierdzające dopuszczenie urządzenia medycznego do użytkowania;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 6.5
  • 2 - Termin gwarancji - 1
  • 3 - Czas reakcji serwisowej - 1
  • 4 - Ilość wymaganych bezpłatnych przeglądów technicznych w trakcie trwania gwarancji - 0.5
  • 5 - Koszt dojazdu na jeden bezpłatny przegląd gwarancyjny - 0.5
  • 6 - Koszt wymaganych przeglądów pogwarancyjnych min. 2 przeglądy (w tym koszty dojazdu) w okresie 24 mcy od wygaśnięcia gwarancji - 0.5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.petex.bielsko.pl/~sgzoz/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku - 32-660 Chełmek, ul. Staicha 1, pok. 2/1 - Księgowość.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku - 32-660 Chełmek, ul. Staicha 1, pok. 2/1 - Księgowość.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa APARATURY MEDYCZNEJ DLA SGZOZ W CHEŁMKU - tj. aparat do magnetoterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do magnetoterapii sztuk 1 - PAKIET 1 1. Dwa całkowicie niezależne kanały terapeutyczne 2. Tryb programowy: min. 79 programów zabiegowych wbudowanych 3. Tryb programowy: min. 50 programów użytkownika 4. Współpraca z aplikatorami szpulowymi 35 cm i 60 cm 5. Możliwość podłączenia max. 4 aplikatorów szpulowych 6. Aluminiowa leżanka do magnetoterapii 7. Półka pod aparat do magnetoterapii mocowana do leżanki 8. Stolik pod aplikator pola magnetycznego 9. Typy pola: sinus, trójkąt, prostokąt półsinus, półtrójkąt, półprostokąt 10. Tryb mieszany: różne rodzaje pola w jednej sesji zabiegowej 11. Emisja ciągła i modulowana 12. Ciekłokrystaliczny wyświetlacz znakowy 13. Automatyczne rozpoznanie typu aplikatora szpulowego 14. Maksymalna indukcja znamionowa: do 10 mT 15. Parametry trybu impulsowego (impuls/przerwa): impuls 1s/ przerwa 0,5-8s 16. Zakres częstotliwości: 2 - 60 Hz 17. Zegar zabiegowy: do 30 min.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 6.5
    • 2. Termin gwarancji - 1
    • 3. Czas reakcji serwisowej - 1
    • 4. Ilość wymaganych bezpłatnych przeglądów technicznych w trakcie trwania gwarancji - 0.5
    • 5. Koszt dojazdu na jeden bezpłatny przegląd gwarancyjny - 0.5
    • 6. Koszt wymaganych przeglądów pogwarancyjnych min. 2 przeglądy (w tym koszty dojazdu) w okresie 24 mcy od wygaśnięcia gwarancji - 0.5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa APARATURY MEDYCZNEJ DLA SGZOZ W CHEŁMKU - tj. aparat do elektrostymulacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektrostymulacji sztuk 1 - PAKIET 2 1. Dwa kanały aplikacyjne 2. Programy zabiegowe wbudowane: min. 50 programów 3. Program użytkownika: min. 20 programów 4. Sekwencje zabiegowe wbudowane: min. 10 sekwencji 5. Prądy: interferencyjny (dynamiczny, statyczny, jednokanałowy), TENS (symetryczny, asymetryczny, falujący, burst), Kotza, diadynamiczne (MF, DF, CP, CP-ISO, LP), impulsowy (prostokątny, trójkątny, wg Traberta), galwaniczny 6. Tryb CC/CV 7. Tryb przerywany dla prądów unipolarnych 8. Wyświetlacz graficzny 9. Możliwość współpracy z aparatem do terapii ultradźwiękowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 6.5
    • 2. Termin gwarancji - 1
    • 3. Czas reakcji serwisowej - 1
    • 4. Ilość wymaganych bezpłatnych przeglądów technicznych w trakcie trwania gwarancji - 0.5
    • 5. Koszt dojazdu na jeden bezpłatny przegląd gwarancyjny - 0.5
    • 6. Koszt wymaganych przeglądów pogwarancyjnych min. 2 przeglądy (w tym koszty dojazdu) w okresie 24 mcy od wygaśnięcia gwarancji - 0.5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa APARATURY MEDYCZNEJ DLA SGZOZ W CHEŁMKU - tj. osprzęt do UGULa, drobny sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III. Osprzęt do UGULa - zestaw - PAKIET 3 Drobny sprzęt rehabilitacyjny - PAKIET 3 1. Taśmy 22,5 metra: rozciągliwość średnia, średnio-mocna, mocna (trzy rodzaje) - po 1 rolce 2. Trener równowagi - lateksowy, okrągły, z jednej strony z wypustkami masującymi, z drugiej strony gładki - 3 szt 3. Piłki sensoryczne z wypustkami 23 cm - 2 sztuki 4. Piłki gimnastyczne 22 cm - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 6.5
    • 2. Termin gwarancji - 1
    • 3. Czas reakcji serwisowej - 1
    • 4. Ilość wymaganych bezpłatnych przeglądów technicznych w trakcie trwania gwarancji - 0.5
    • 5. Koszt dojazdu na jeden bezpłatny przegląd gwarancyjny - 0.5
    • 6. Koszt wymaganych przeglądów pogwarancyjnych min. 2 przeglądy (w tym koszty dojazdu) w okresie 24 mcy od wygaśnięcia gwarancji - 0.5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.