eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Roboty budowlane polegające na naprawie murów oporowych schodów do piwnic, zabezpieczenia barierkami, poręczami, wymiana instalacji zewnętrznej oświetleniowej zejść do piwnic przy budynkach 1,2,3,4,5,6,7. Wykonanie podjazdu do okna zasypowego, naprawa fragmentu chodnika z kostki kamiennej przy budynku nr 9 ORAZ roboty budowlane polegające na wymianie okładzin ściennych i posadzkowych, malowanie, usprawnienie instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach akumulatorowni oraz wymianie opraw w hali serwisowej w budynku nr 88 przy ulicy Saperskiej 1 w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-23

Olsztyn: Roboty budowlane polegające na naprawie murów oporowych schodów do piwnic, zabezpieczenia barierkami, poręczami, wymiana instalacji zewnętrznej oświetleniowej zejść do piwnic przy budynkach 1,2,3,4,5,6,7. Wykonanie podjazdu do okna zasypowego, naprawa fragmentu chodnika z kostki kamiennej przy budynku nr 9 ORAZ roboty budowlane polegające na wymianie okładzin ściennych i posadzkowych, malowanie, usprawnienie instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach akumulatorowni oraz wymianie opraw w hali serwisowej w budynku nr 88 przy ulicy Saperskiej 1 w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 209634 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3674 , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5422815; 5423866; 5423856, faks 89 5422815.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na naprawie murów oporowych schodów do piwnic, zabezpieczenia barierkami, poręczami, wymiana instalacji zewnętrznej oświetleniowej zejść do piwnic przy budynkach 1,2,3,4,5,6,7. Wykonanie podjazdu do okna zasypowego, naprawa fragmentu chodnika z kostki kamiennej przy budynku nr 9 ORAZ roboty budowlane polegające na wymianie okładzin ściennych i posadzkowych, malowanie, usprawnienie instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach akumulatorowni oraz wymianie opraw w hali serwisowej w budynku nr 88 przy ulicy Saperskiej 1 w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie murów oporowych schodów do piwnic, zabezpieczenia barierkami, poręczami, wymiana instalacji zewnętrznej oświetleniowej zejść do piwnic przy budynkach 1,2,3,4,5,6,7. Wykonanie podjazdu do okna zasypowego, naprawa fragmentu chodnika z kostki kamiennej przy budynku nr 9 ORAZ roboty budowlane polegające na wymianie okładzin ściennych i posadzkowych, malowanie, usprawnienie instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach akumulatorowni oraz wymianie opraw w hali serwisowej w budynku nr 88 przy ulicy Saperskiej 1 w Olsztynie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do specyfikacji: 2.1.dokumentacja projektowa (w tym rysunki, przedmiary robót, odpowiedź na zgłoszenie/decyzje); 2.2.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Oryginały dokumentów Zamawiający może także udostępnić do wglądu w swojej siedzibie po uprzednim uzgodnieniu terminu. 3.Zamawiający informuje, że przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą i orientacyjną, a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac objętych przedmiotem zamówienia.4.Roboty budowlane prowadzone będą w czynnych budynkach. 5.Od daty odbioru końcowego rozpoczyna się bieg gwarancji i rękojmi dla całości robót. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.14.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.44.00.00-3, 45.26.20.00-1, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8, 45.31.23.10-0, 45.31.12.00-2, 45.31.23.10-0, 45.31.12.00-2, 45.43.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 65.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia oferty Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 5500,00 zł., w tym: dla części 1 - 3500,00 zł. dla części 2 - 2000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, jakie zostaną jej powierzone, tj.: a) Osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - dotyczy cz. 1 i 2; b) Osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - dotyczy cz. 1 i 2; lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności. UWAGA! Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63, poz. 394). Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o posiadaniu osoby (osób) spełniającej (spełniających) powyższe warunki

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia oraz na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia w wysokości nie mniejszej niż: dla części 1 - 120.000,00 zł. brutto dla części 2 - 75.000,00 zł. brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3674, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2014 godzina 11:00, miejsce: JW 3674, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1, kanc. jawnej , bud.nr 1, pok.nr 18, parter, w dni rob. 7.30-14.30, nie dopuszcza się składania ofert na biurze przepustek lub u oficera dyżurnego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane polegające na naprawie murów oporowych schodów do piwnic, zabezpieczenia barierkami, poręczami, wymiana instalacji zewnętrznej oświetleniowej zejść do piwnic przy budynkach 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. Wykonanie podjazdu do okna zasypowego, naprawa fragmentu chodnika z kostki kamiennej przy budynku nr 9 przy ulicy Saperskiej 1 w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie murów oporowych schodów do piwnic, zabezpieczenia barierkami, poręczami, wymiana instalacji zewnętrznej oświetleniowej zejść do piwnic przy budynkach 1,2,3,4,5,6,7. Wykonanie podjazdu do okna zasypowego, naprawa fragmentu chodnika z kostki kamiennej przy budynku nr 9przy ulicy Saperskiej 1 w Olsztynie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do specyfikacji: 2.1.dokumentacja projektowa (w tym rysunki, przedmiary robót, odpowiedź na zgłoszenie/decyzje); 2.2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Oryginały dokumentów Zamawiający może także udostępnić do wglądu w swojej siedzibie po uprzednim uzgodnieniu terminu. 3.Zamawiający informuje, że przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą i orientacyjną, a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac objętych przedmiotem zamówienia. 4.Roboty budowlane prowadzone będą w czynnych budynkach. 5.Od daty odbioru końcowego rozpoczyna się bieg gwarancji i rękojmi dla całości robót. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.44.00.00-3, 45.26.20.00-1, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 65.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty budowlane polegające na wymianie okładzin ściennych i posadzkowych, malowanie, usprawnienie instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach akumulatorowni oraz wymianie opraw w hali serwisowej w budynku nr 88 przy ulicy Saperskiej 1 w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie okładzin ściennych i posadzkowych, malowanie, usprawnienie instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach akumulatorowni oraz wymianie opraw w hali serwisowej w budynku nr 88 przy ulicy Saperskiej 1 w Olsztynie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do specyfikacji: 2.1. dokumentacja projektowa (w tym rysunki, przedmiary robót, odpowiedź na zgłoszenie/decyzje); 2.2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Oryginały dokumentów Zamawiający może także udostępnić do wglądu w swojej siedzibie po uprzednim uzgodnieniu terminu. 3.Zamawiający informuje, że przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą i orientacyjną, a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac objętych przedmiotem zamówienia. 4.Roboty budowlane prowadzone będą w czynnych budynkach, 5.Od daty odbioru końcowego rozpoczyna się bieg gwarancji i rękojmi dla całości robót. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.26.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.44.00.00-3, 45.26.20.00-1, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.