eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › ¦wiadczenie us³ug w zakresie obs³ugi kot³owni opalanych paliwem sta³ym zlokalizowanych na terenie Jednostki Wojskowej 3293 Powidz

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-08-14

Powidz: ¦wiadczenie us³ug w zakresie obs³ugi kot³owni opalanych paliwem sta³ym zlokalizowanych na terenie Jednostki Wojskowej 3293 Powidz
Numer og³oszenia: 209328 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3293 , ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 63 277 44 71, faks 63 277 41 00, 2774111.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.33bltr.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug w zakresie obs³ugi kot³owni opalanych paliwem sta³ym zlokalizowanych na terenie Jednostki Wojskowej 3293 Powidz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi obs³ugi kot³ów wodnych i parowych kot³owni sezonowych na paliwo sta³e wraz z instalacjami i urz±dzeniami pomocniczymi przynale¿nymi do kot³owni w sezonie zimowym 2015/2016, celem zapewnienia dostawy energii cieplnej do obiektów przy³±czonych do tych kot³owni: - kot³ownia nr 4, - kot³ownia nr 6, - kot³ownia nr 17. Szczegó³owy opis kot³owni zawiera za³±cznik nr 10 do SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) nadzór i kierowanie prac± zatrudnionych pracowników; 2) dozór w zakresie obs³ugi urz±dzeñ i instalacji s³u¿±cych do produkcji energii cieplnej; 3) zapewnienie gotowo¶ci urz±dzeñ, instalacji i elementów kot³owni do produkcji energii cieplnej; 4) produkcja energii cieplnej; 5) dostarczanie opa³u do magazynu wewnêtrznego i do ¼ród³a ciep³a; 6) obs³uga serwisowa urz±dzeñ i instalacji, w tym przegl±dy i konserwacja; - naprawa kot³a lub jego elementów wynikaj±ca z niew³a¶ciwej obs³ugi, - obs³uga jonitowego zmiêkczacza wody polegaj±ca na bie¿±cym utrzymywaniu ilo¶ci soli tabletkowej zgodnie z instrukcj± urz±dzenia, - bie¿±ce utrzymanie sprawno¶ci technicznej pomp obiegowych i uzupe³niaj±cych, - wymiana zu¿ytych ¿arówek w pomieszczeniach kot³owni i bezpieczników w tablicach rozdzielczych oraz dokonywanie bie¿±cych napraw zwi±zanych z usuwaniem przecieków i nieszczelno¶ci w osprzêcie kot³a rozdzielaczy i pomp, 7) usuniêcie we w³asnym zakresie i na w³asny koszt - skutków awarii elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, spowodowanej z winy Wykonawcy podczas wytwarzania i dostawy ciep³a do obiektów. Czas niezbêdny na usuniêcie tego typu awarii zostanie okre¶lony przez Wykonawcê w kryterium pozacenowym (zgodnie z czê¶ci± XV SIWZ). 8) w przypadku zaistnienia awarii kot³a, armatury kot³owni jak równie¿ instalacji c.o. powsta³ej w wyniku normalnej eksploatacji urz±dzeñ zgodnie z wymogami technologicznymi, skutki ewentualnej awarii usuwane bêd± na koszt Zamawiaj±cego; 9) zapewnienie ca³odobowej obs³ugi urz±dzeñ kot³owni bez mo¿liwo¶ci opuszczania obiektu obs³ugiwanego przez personel oraz wykonanie czynno¶ci zgodnie z instrukcj± obs³ugi kot³owni i zakresem obowi±zków; 10) przestrzeganie instrukcji obs³ugi zamontowanych urz±dzeñ, przepisów bhp, ppo¿., ochrony ¶rodowiska; 11) prowadzenie wymaganej i uzgodnionej z Zamawiaj±cym dokumentacji pracy kot³owni. Granice obs³ugi stanowi± zawory zainstalowane na rozdzielaczach budynku kot³owni. 3. Przyjêta ilo¶æ dób obs³ugi (204) mo¿e ulec zmianie, co uwarunkowane jest temperaturami zewnêtrznymi (zgodnie z Przepisami o Gospodarce Paliwami Sta³ymi w Wojsku Kwat. Bud. 109/89).

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.39.00.00 - Inne us³ugi .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 25.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 4.000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100). 2. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. 3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (do up³ywu terminu sk³adania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawow± form± wadium spowoduje, i¿ oferta nie bêdzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp zostanie uznana za odrzucon±. 4. Wadium mo¿na wnie¶æ w formie: a) pieniê¿nej; b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz.620). 5. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego NBP o/Poznañ nr 95 1010 1469 0016 9013 9120 1000 z dopiskiem: Wadium - ¦wiadczenie us³ug w zakresie obs³ugi kot³owni opalanych paliwem sta³ym zlokalizowanych na terenie JW 3293 Powidz. Nr sprawy 38/2015. 6. O uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium w formie pieniê¿nej wp³acono w wymaganym terminie, decyduje data, godzina, minuta wp³ywu ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego. W wymienionym przypadku do³±czenie do oferty polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcê jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczaj±cym do stwierdzenia przez Zamawiaj±cego terminowego (przed up³ywem terminu sk³adania ofert) wniesienia wadium przez Wykonawcê. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieni±dz Wykonawca do³±cza do oferty kopiê dokumentu stwierdzaj±cego wniesienie wadium potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em i za³±cza orygina³ tego dokumentu w sposób umo¿liwiaj±cy dokonanie od³±czenia i zwrotu orygina³u dokumentu bez uszkodzenia oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie porêczeñ lub gwarancji konieczne jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiaj±cy zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówieñ publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiaj±cy nie stawia warunku. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê stosownego o¶wiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca: - posiada³ do¶wiadczenie w zakresie wykonania co najmniej dwóch g³ównych us³ug. Za g³ówn± us³ugê Zamawiaj±cy uzna us³ugi w zakresie obs³ugi kot³owni, kot³ów wodnych i parowych o warto¶ci min. 100 000,00 z³ brutto ka¿da us³uga, wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - wykaz us³ug wykonanych w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiaj±cy nie stawia warunku. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê stosownego o¶wiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca: posiada³ osoby zdolne do wykonania zamówienia, które posiadaj± aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne: - serii D grupa 2 pkt 1 i 10 - co najmniej 1 osoba nadzoruj±ca obs³ugê kot³owni, - serii E grupa 2 pkt 1 i 10 - co najmniej 9 osób wykonuj±cych obs³ugê kot³owni. (Zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz.U. Nr 89, poz.828).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiaj±cy nie stawia warunku. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê stosownego o¶wiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty zgodnie z art. 44 uPzp: 1.1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 uPzp z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 3 do SIWZ. 2. W celu oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp nale¿y za³±czyæ: 2.1. Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia okre¶lonego w czê¶ci V pkt 1b) specyfikacji, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ. (Za dowody nale¿y uznaæ po¶wiadczenie, z tym, ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych us³ug okresowych lub ci±g³ych po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - lub o¶wiadczenie wykonawcy - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia). Zaleca siê, aby przedk³adane dowody zawiera³y co najmniej: - wskazanie, ¿e Wykonawca sk³adaj±cy ofertê w niniejszym postêpowaniu realizowa³ us³ugi, których dokumenty dotycz±, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane by³y us³ugi, - wskazanie daty wykonania us³ug, - wskazanie miejsca wykonania, - opiniê, ¿e us³ugi wykonane zosta³y nale¿ycie. Wykonawca, zamiast dokumentów (dowodów), o których mowa powy¿ej mo¿e z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi wykazane w za³±czniku nr 6 do SIWZ zosta³y wykonane nale¿ycie. 2.2. Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w czê¶ci V pkt 1 c) specyfikacji, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysonowania tymi osobami, na formularzu zgodnym ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ. 2.3. O¶wiadczenie wykonawcy, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wymienione w za³±czniku nr 7 posiadaj± wymagane uprawnienia - za³±cznik nr 8 do SIWZ. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: a) art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 3.1. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowi±ce za³±cznik nr 4 do SIWZ. 3.2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. b) art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, Wykonawca wraz z ofert± sk³ada: 3.3. Listê podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej (zgodnie z art. 26 ust. 2 lit. d ustawy Prawo zamówieñ publicznych) w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pó¼n. zm.), albo informacjê o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej - za³±cznik nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania jemu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (przyk³adowy wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 9 do SIWZ). Powy¿sze zobowi±zanie powinno wskazywaæ na faktyczn± dostêpno¶æ tych zasobów na u¿ytek wykonawcy w celu realizacji zamówienia, okre¶laæ w szczególno¶ci zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ wykonawcê z innym podmiotem, zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia oraz formê udostêpniania zasobów oraz okres jakiego to zobowi±zanie dotyczy. (Minimalnym wymaganiem dla zachowania formy pisemnej jest z³o¿enie w³asnorêcznego podpisu na dokumencie obejmuj±cym tre¶æ o¶wiadczenia. O¶wiadczenie z³o¿one w formie kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê, nie spe³nia wymogu formy pisemnej). 5. Stosownie do art. 26 ust. 2e ustawy podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawc± za szkodê zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w czê¶ci VI w punkcie 3, ppkt 3.2. specyfikacji sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 7. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów o których mowa w pkt 6 SIWZ, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 8. W przypadku za³±czenia do oferty innych materia³ów ni¿ wymagane przez Zamawiaj±cego (np. materia³ów reklamowych, informacyjnych) po¿±dane jest, aby stanowi³y one odrêbn± czê¶æ nie z³±czon± z ofert± w sposób trwa³y, z napisem dokumenty uzupe³niaj±ce.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas usuniêcia awarii, powsta³ej z winy Wykonawcy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Warunki umowy okre¶la wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 11 do SIWZ. 2. Umowa wymaga pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej (art.139 ust.2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych). 3. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie przedmiotu zamówienia: a) w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy (zmiana ilo¶ci dób) w przypadku: -wyst±pienia istotnych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, - wyst±pienia warunków pogodowych (temperatur zewnêtrznych), o których mowa w przepisach o Gospodarce Paliwami Sta³ymi w Wojsku Kwat. Bud. 109/89, - gdy zmiana wynika z uzasadnionego wniosku U¿ytkownika obiektu, który w uzasadnionych przypadkach zawnioskuje o przesuniecie terminu realizacji umowy lub zmianê harmonogramu, w tym je¿eli taki wniosek uzasadnia wa¿ny interes si³ zbrojnych RP, b) w zakresie zmiany ceny jednostkowej wynagrodzenia w przypadku: - zmian restrukturyzacyjnych zachodz±cych w jednostkach wojskowych oraz ewentualnej modernizacji urz±dzeñ polegaj±cej na zmianie technologii ogrzewania obiektów (np. monta¿ kot³ów gazowych, niektórych elementów sk³adowych kot³owni wchodz±cych w zakres przedmiotu umowy), Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do odst±pienia w czê¶ci lub ca³o¶ci od wykonywania obs³ugi poszczególnych kot³owni w czasie trwania umowy (ca³kowicie lub na okre¶lony czasokres), - braku/ograniczenia ¶rodków finansowych w planie finansowym na realizacjê umowy w roku nastêpnym, - zmiany stawki podatku VAT przez w³adzê ustawodawcz± w trakcie trwania umowy i wynikaj±cej z tego tytu³u zmiany. c) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców - w przypadku gdy w szczególno¶ci podwykonawca wadliwie wykonuje umowê w tym zaprzesta³ jej wykonywania, lub w razie upad³o¶ci/likwidacji podwykonawcy, d) zakresu realizacji umowy - w szczególno¶ci gdy Zamawiaj±cy nie posiada ¶rodków finansowych na realizacjê umowy wieloletniej w kolejnym roku, wy³±czenia obiektu, urz±dzenia z u¿ytkowania lub jego likwidacji, e) zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiaj±cemu, ¿e nowy podmiot spe³nia warunki udzia³u okre¶lone w niniejszym postêpowaniu, f) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcê, w przypadku niespodziewanych zdarzeñ losowych pod warunkiem, ¿e osoby zaproponowane w zamian bêd± spe³nia³y wymogi w zakresie kwalifikacji okre¶lone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na potwierdzenie czego Wykonawca przedstawi dokumenty w tym przedmiocie. 4. Zmiana umowy wymaga pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnego aneksu. Zmiany w zapisach umowy mog± byæ dokonane jedynie za zgod± obu stron, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33bltr.wp.mil.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Jednostka Wojskowa 3293 Powidz, ul. Witkowska nr 8, 62-430 Powidz, pokój nr 230.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3293 Powidz, ul. Witkowska nr 8, 62-430 Powidz, Kancelaria Jawna -pokój nr 118..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.