eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Zakup sprzętu kwaterunkowego dla potrzeb Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Przemyśl: Zakup sprzętu kwaterunkowego dla potrzeb Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 209115 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, fax 016 6763271.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu kwaterunkowego dla potrzeb Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek i wniesienie wraz z ustawieniem sprzętu kwatrerunkowego nw.: Załącznik nr 1 - szafy metalowe na akta, szafy BHP; Załącznik nr 2 - biurka, krzesła, stoliki,szafki, wieszaki, Załącznik nr 3 - sprzet kwaterunkowy do wyposażenia pomieszczeń służby zdrowia, Załącznik nr 4 - metalowe kosze na śmieci , pojemniki na mydło, Załącznik nr 5 - wentylator biurowy, Załącznik nr 6 - szafy metalowe na akta klasy C, Załącznik nr 7 - szafy metalowe na akta klasy B i C Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy, kompletny. Dostawa sprzętu nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy, jego własnym transportem do siedziby Zamawiającego. Odbiór ilościowy i jakościowy nastąpui na podstawie protokołu odbioru w siedzibie Zamawiającego po wniesieniu, ustawieniu i zgłoszeniu kompletnego sprzętu do odbioru przez Wykonawcę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.11.61 - Metalowe szafy na akta Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.21.00 - Szafy na akta Oryginalny kod CPV: 36.12.11.20 - Szafki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy Oryginalny kod CPV: 36.12.14.00 - Meble komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.40.00 - Meble komputerowe Oryginalny kod CPV: 36.12.12.20 - Szafki drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy Oryginalny kod CPV: 36.11.22.00 - Fotele Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.31.00 - Fotele Oryginalny kod CPV: 36.14.71.10 - Krzesła z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.12.12.40 - Drewniane regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe Oryginalny kod CPV: 36.13.33.10 - Biurka i stoły Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.10.00 - Biurka i stoły Oryginalny kod CPV: 36.13.33.12 - Stoły Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły Oryginalny kod CPV: 36.13.14.00 - Szafy Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 36.11.23.00 - Taborety Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.32.00 - Taborety Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 28.51.29.30 - Metalowe kosze na śmieci Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci Oryginalny kod CPV: 25.24.33.00 - Artykuły gospodarstwa domowego i toaletowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.30 - Wiadra Oryginalny kod CPV: 29.23.22.00 - Wentylatory Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.71.00 - Wentylatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie moga ubiegać się Wykonawcy, którzy a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust. 1 i 2ustawy p.z.p. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełniaw oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww.warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) - w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - wg formularza stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia: 2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zameszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. 2 zastepuje się go dokumnetem zawierajacym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodnośćz oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką) osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentu przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37-700 Przemyśl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej - Kancelaria jawna ul. Mickiewicza 34 37-700 Przemyśl.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, tj. objetego niniejszym postępowaniem. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szafy metalowe na akta, szafy BHP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy metalowe na akta, szafy BHP.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.61-1, 36.12.11.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: biurka , krzesła, stoliki szafki, wieszaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: biurka , krzesła, stoliki szafki, wieszaki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.14.00-9, 36.12.12.20-3, 36.11.22.00-1, 36.14.71.10-7, 36.11.14.20-2, 36.12.12.40-9, 36.13.33.10-8, 36.13.33.12-2, 36.13.14.00-2, 36.11.23.00-2, 36.10.00.00-2, 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt kwaterunkowy do wyposażenia pomieszczeń służby zdrowia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt kwaterunkowy do wyposażenia pomieszczeń służby zdrowia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: metalowe kosze na śmieci, pojemniki na mydło.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: metalowe kosze na śmieci, pojemniki na mydło.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.51.29.30-2, 25.24.33.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wentylator biurowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wentylator biurowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.22.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: szafy metalowe na akta klacy C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafy metalowe na akta klacy C.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.61-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: szafy metalowe na akta klasy B i C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafy metalowe na akta klasy B i C.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.61-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.