eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędziny › Udzielenie Gminie Lędziny kredytu długoterminowego, którego spłata nastąpi z dochodów własnych oraz przychodów gminy Lędziny w latach od 2015 roku do 2023 roku w kwocie 3.600.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Lędziny w kwocie 1 692 590,99 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 1 907 409,01 zł.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-03

Lędziny: Udzielenie Gminie Lędziny kredytu długoterminowego, którego spłata nastąpi z dochodów własnych oraz przychodów gminy Lędziny w latach od 2015 roku do 2023 roku w kwocie 3.600.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Lędziny w kwocie 1 692 590,99 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 1 907 409,01 zł.
Numer ogłoszenia: 209077 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304326 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Lędziny kredytu długoterminowego, którego spłata nastąpi z dochodów własnych oraz przychodów gminy Lędziny w latach od 2015 roku do 2023 roku w kwocie 3.600.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Lędziny w kwocie 1 692 590,99 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 1 907 409,01 zł..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu dla Gminy Lędziny, o następującej charakterystyce: 1. Kredyt w kwocie: 3 600.000,00 zł ( słownie trzy miliony sześćset tysięcy złotych 00/100 ). 2. Okres kredytowania: Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem kredytu do dnia 31.12.2014 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. Przewidywane uruchomienie kredytu - 03.10.2014 r. 3. Spłata kapitału w latach 2015-2023 począwszy od lutego 2015 r. 1) w 2015 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca , przy czym : pierwsza rata w 2015 roku w kwocie 67 000,00 płatna do dnia 20 lutego 2015 roku, kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 2) w 2016 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca przy czym : pierwsza rata w 2016 roku w kwocie 33 700,00 , kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 3) w 2017 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca przy czym : pierwsza rata w 2017 roku w kwocie 33 700,00 , kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 4) w 2018 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca przy czym : pierwsza rata w 2017 roku w kwocie 33 700,00 , kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 5) w 2019 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca przy czym : pierwsza rata w 2016 roku w kwocie 33 700,00 , kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 6) w 2020 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca przy czym : pierwsza rata w 2016 roku w kwocie 33 700,00 , kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 7) w 2021 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca przy czym : pierwsza rata w 2021 roku w kwocie 33 700,00 , kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 8) w 2022 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca przy czym : pierwsza rata w 2022 roku w kwocie 33 700,00 , kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 9) w 2023 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca przy czym : pierwsza rata w 2023 roku w kwocie 33 700,00 , kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 4. Oprocentowanie zmienne będące sumą marży zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie i wskaźnika WIBOR 1M z dnia 08.09.2014 r. 5. Spłata odsetek miesięcznie od nie spłaconej części kredytu, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu w którym nastąpiło uruchomienie kredytu. Oprocentowanie w okresach odsetkowych (miesiącach ) płatne będzie do ostatniego dnia danego miesiąca i obliczane będzie według zaproponowanej przez wybranego Wykonawcę marży oraz notowania wskaźnika WIBOR 1 M w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca. 6. Dla potrzeb porównania i oceny ofert należy przyjąć notowanie wskaźnika WIBOR 1 M w dniu 08.09.2014 r. w wysokości 2,56 % . 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę uczestniczącego w przetargu prowizji przygotowawczej w wysokości nie przekraczającej 0,2 % kwoty kredytu. 8. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 9. Dla jednolitego sposobu obliczenia ceny i jednocześnie zagwarantowania porównywalności ofert, należy przyjąć terminy spłaty rat kredytowych na 31 grudnia w latach 2015 - 2023 bez względu na to, czy terminy te przypadają na dni wolne od pracy (sobota, niedziela). Szczegółowe zasady spłaty rat kredytu zostaną określone w umowie podpisanej z wybranym Wykonawcą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy, ul. Damrota 41, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 793900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 561848,22

  • Oferta z najniższą ceną: 561848,22 / Oferta z najwyższą ceną: 629434,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.