eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędziny › Udzielenie Gminie Lędziny kredytu długoterminowego, którego spłata nastąpi z dochodów własnych oraz przychodów gminy Lędziny w latach od 2015 roku do 2023 roku w kwocie 3.600.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Lędziny w kwocie 1 692 590,99 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 1 907 409,01 zł.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-12

Lędziny: Udzielenie Gminie Lędziny kredytu długoterminowego, którego spłata nastąpi z dochodów własnych oraz przychodów gminy Lędziny w latach od 2015 roku do 2023 roku w kwocie 3.600.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Lędziny w kwocie 1 692 590,99 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 1 907 409,01 zł.
Numer ogłoszenia: 304326 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny , ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Lędziny kredytu długoterminowego, którego spłata nastąpi z dochodów własnych oraz przychodów gminy Lędziny w latach od 2015 roku do 2023 roku w kwocie 3.600.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Lędziny w kwocie 1 692 590,99 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 1 907 409,01 zł..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu dla Gminy Lędziny, o następującej charakterystyce: 1. Kredyt w kwocie: 3 600.000,00 zł ( słownie trzy miliony sześćset tysięcy złotych 00/100 ). 2. Okres kredytowania: Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem kredytu do dnia 31.12.2014 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. Przewidywane uruchomienie kredytu - 30.09.2014 r. 3. Spłata kapitału w latach 2015-2023 począwszy od lutego 2015 r. 1) w 2015 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca , przy czym : pierwsza rata w 2015 roku w kwocie 67 000,00 płatna do dnia 20 lutego 2015 roku, kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 2) w 2016 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca przy czym : pierwsza rata w 2016 roku w kwocie 33 700,00 , kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 3) w 2017 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca przy czym : pierwsza rata w 2017 roku w kwocie 33 700,00 , kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 4) w 2018 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca przy czym : pierwsza rata w 2017 roku w kwocie 33 700,00 , kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 5) w 2019 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca przy czym : pierwsza rata w 2016 roku w kwocie 33 700,00 , kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 6) w 2020 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca przy czym : pierwsza rata w 2016 roku w kwocie 33 700,00 , kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 7) w 2021 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca przy czym : pierwsza rata w 2021 roku w kwocie 33 700,00 , kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 8) w 2022 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca przy czym : pierwsza rata w 2022 roku w kwocie 33 700,00 , kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 9) w 2023 roku - 400.000,00 zł w ratach miesięcznych , płatnych do dnia 20 każdego miesiąca przy czym : pierwsza rata w 2023 roku w kwocie 33 700,00 , kolejne miesięcznie w kwocie 33 300,00 zł do 20 każdego miesiąca 4. Oprocentowanie zmienne będące sumą marży zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie i wskaźnika WIBOR 1M z dnia 08.09.2014 r. 5. Spłata odsetek miesięcznie od nie spłaconej części kredytu, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu w którym nastąpiło uruchomienie kredytu. Oprocentowanie w okresach odsetkowych (miesiącach ) płatne będzie do ostatniego dnia danego miesiąca i obliczane będzie według zaproponowanej przez wybranego Wykonawcę marży oraz notowania wskaźnika WIBOR 1 M w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca. 6. Dla potrzeb porównania i oceny ofert należy przyjąć notowanie wskaźnika WIBOR 1 M w dniu 08.09.2014 r. w wysokości 2,56 % . 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę uczestniczącego w przetargu prowizji przygotowawczej w wysokości nie przekraczającej 0,2 % kwoty kredytu. 8. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 9. Dla jednolitego sposobu obliczenia ceny i jednocześnie zagwarantowania porównywalności ofert, należy przyjąć terminy spłaty rat kredytowych na 31 grudnia w latach 2015 - 2023 bez względu na to, czy terminy te przypadają na dni wolne od pracy (sobota, niedziela). Szczegółowe zasady spłaty rat kredytu zostaną określone w umowie podpisanej z wybranym Wykonawcą..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2023.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn.zm.) oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Celem spełnienia warunku zawartego w art. 22 ustawy Wykonawca musi wykazać posiadanie statusu banku w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. (t. j. Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). 3. Ocena spełniania warunków o których mowa powyżej dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach lub oświadczeniach, a wyszczególnionych w §6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej również SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. W toku dokonywania oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do pisemnego wezwania każdego Wykonawcy w celu udzielenia przez niego dodatkowych wyjaśnień na temat złożonej oferty, zachowując w tajemnicy treść prowadzonych rozmów. Od Wykonawców oczekuje się gotowości udzielenia wszelkich wyjaśnień. Odmowa udzielenia wyjaśnień przez danego Wykonawcę lub podejmowanie jakichkolwiek działań na Zamawiającego, mających na celu wywarcie wpływu na sposób dokonywania oceny złożonej przez niego oferty, spowoduje natychmiastową dyskwalifikację danego Wykonawcy. Wszelkie żądane przez Zamawiającego wyjaśnienia powinny być udzielane na piśmie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć: (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną zobowiązany jest przedłożyć takie same dokumenty) 3.1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ledziny.pl/content/show.php?pg=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lędziny 43-143 Lędziny, ul. Lędzińska 47 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, pokój DG5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2014 godzina 08:50, miejsce: Urząd Miasta Lędziny 43-143 Lędziny, ul. Lędzińska 55, pokój 112 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.