eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i pomocy dydaktycznych do zawodu technik handlowiec, spedytor i logistyk w projekcie pt.Zdobądź doświadczenie zawodowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-17

Biała Podlaska: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i pomocy dydaktycznych do zawodu technik handlowiec, spedytor i logistyk w projekcie pt.: Zdobądź doświadczenie zawodowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 20866 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 3436606, faks 83 3436606.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i pomocy dydaktycznych do zawodu technik handlowiec, spedytor i logistyk w projekcie pt.: Zdobądź doświadczenie zawodowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową ilością, opisem parametrów zamawianego sprzętu i pomocy dydaktycznych, okresu gwarancji oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego określa Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie podzielono na 40 części: część 1: termometr/higrometr - szt. 2, część 2: psychrometr - szt. 2, część 3: stojaki sklepowe na ubrania - szt. 4, część 4: manekiny postaci - szt. 8, część 5: manekin głowa - szt. 8, część 6: manekin noga - szt. 8, część 7: manekin ręka - 8 szt., część 8: testery banknotów - 4 szt., część 9: box kasowy - 2 szt., część 10: urządzenie do ekspozycji towarów - 12 szt., część 11: listwy cenowe - 60 szt., część 12: strój ochronny - 15 szt., część 13: flipchart - 2 szt., część 14: pistolet do zawieszek - 3 szt., część 15: zawieszki do pistoletów igłowych - 4 szt., część 16: elektroniczna bramka antykradzieżowa podwójna: - 1 szt., część 17: magnetyczny rozpinacz klipsów - 1 szt., część 18: klips plastikowy - 1000 szt., część 19, komplet wywieszek - 5 szt., część 20: sejf meblowy - 1 szt., część 21 - stopień sklepowy - 2 szt., część 22: koszyki sklepowe - 5 szt., część 23: multimedialna mapa tras komunikacyjnych krajowych i międzynarodowych - 15 szt., część 24: program do planowania i realizowania systemów transportowych - 15 szt., część 25: urządzenie do śledzenia pojazdów - 1 szt., część 26: urządzenie automatycznej identyfikacji towaru - 2 szt., część 27: nawigacja gps z mapami Europy - 1 szt., część 28: modele środków transportu wewnętrznego i zewnętrznego - 15 szt., część 29: kolektor danych - 2 szt., część 30: drukarka etykiet - 1 szt., część 31: dziennik podawczy - 2 szt., część 32: publikacje specjalistyczne - 1 komplet, część 33: mapy ścienne - 1 komplet, część 34: makiety środków transportu - 150 szt., część 35: wózek dwukołowy taczkowy - 1 szt., część 36: wózek unoszący paletowy - 1 szt., część 37: europaleta - 2 szt., część 38: multimetr uniwersalny - 8 szt., część 39: swich - 8 szt., część 40: zestaw materiałów eksploatacyjnych do drukarki 3D - 1 zestaw..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 18.10.00.00-0, 39.15.00.00-8, 38.11.00.00-9, 37.52.00.00-9, 30.21.61.30-6, 22.10.00.00-1, 34.00.00.00-7, 35.12.00.00-1, 38.00.00.00-5, 48.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 40.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 2 do SIWZ oraz Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, 2) Oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w dziale 11 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej: 1) Każdy z Wykonawców składających ofertą wspólnie zobligowany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w 11.2.1), 11.2.2) i 11.3. w imieniu swojej firmy.2) Pozostałe dokumenty, o których mowa w dziale 11 SIWZ są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3) Poza dokumentami wymienionymi w ust. 11.2.1) i 11.2) oraz 11.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza celem ustalenia:- Wykonawcy - pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców,- Wykonawców ubiegających się wspólnie przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy z następujących okolicznościach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, a w szczególności instytucjami Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpłynąć na realizację zamówienia, 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody umożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz1.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Białej Podlaskiej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 21-500 Biała Podlaska - sekretariat szkoły..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Białej Podlaskiej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 21-500 Biała Podlaska - sekretariat szkoły..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: termometr/higrometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: termometr/higrometr - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: psychrometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: psychrometr - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: stojaki sklepowe na ubrania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stojaki sklepowe na ubrania - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.15.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: manekiny postaci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: manekiny postaci - 8 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: manekin głowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: manekin głowa - 8 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: manekin noga.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: manekin noga - 8 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: manekin ręka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: manekin ręka - szt. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: testery banknotów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testery banknotów - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: box kasowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: box kasowy - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.17.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: urządzenie do ekspozycji towarów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie do ekspozycji towarów - 12 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: listwy cenowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: listwy cenowe - 60 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: strój ochronny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strój ochronny - 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: flipchart.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: flipchart - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pistolet do zawieszek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pistolet do zawieszek - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.17.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zawieszki do pistoletów igłowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zawieszki do pistoletów igłowych - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: elektroniczna bramka antykradzieżowa podwójna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektroniczna bramka antykradzieżowa podwójna - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: magnetyczny rozpinacz klipsów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: magnetyczny rozpinacz klipsów - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: klips plastikowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: klips plastikowy - 1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: komplet wywieszek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komplet wywieszek - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: sejf meblowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sejf meblowy - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: stopień sklepowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stopień sklepowy - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: koszyki sklepowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszyki sklepowe - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Multimedialna mapa tras komunikacyjnych krajowych i miedzynarodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Multimedialna mapa tras komunikacyjnych krajowych i miedzynarodowych - 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Program do planowania i realizowania systemów transportowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program do planowania i realizowania systemów transportowych - 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Urządzenie do śledzenia pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do śledzenia pojazdów - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Urządzenia automatycznej identyfikacji towaru - czytnik kodów kreskowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia automatycznej identyfikacji towaru - czytnik kodów kreskowych - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Nawigacja GPS z mapami Europy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nawigacja GPS z mapami Europy - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Modele środków transportu wewnętrznego i zewnętrznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modele środków transportu wewnętrznego i zewnętrznego - 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Kolektor danych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolektor danych - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Drukarka etykiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka etykiet - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Dziennik podawczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dziennik podawczy - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Publikacje specjalistyczne (np. prawo przewozowe, kodeks cywilny, albumy środków transportu).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacje specjalistyczne (np. prawo przewozowe, kodeks cywilny, albumy środków transportu) - 1 komplet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Mapy ścienne (np.polskie linie kolejowe, europejskie linie kolejowe, mapy drogowe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mapy ścienne (np.polskie linie kolejowe, europejskie linie kolejowe, mapy drogowe) - 1 komplet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Makiety środków transportu wewnętrznego i zewnętrznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Makiety środków transportu wewnętrznego i zewnętrznego - 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Wózek dwukołowy taczkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek dwukołowy taczkowy - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Wózek unoszący paletowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek unoszący paletowy - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Europaleta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Europaleta - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Multimetr uniwersalny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Multimetr uniwersalny - 8 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Switch.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Switch - 8 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Zestaw materiałów eksploatacyjnych do drukarki 3D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw materiałów eksploatacyjnych do drukarki 3D - 1 zestaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.