eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i innych materiałów zużywalnych, niezbędnych do wykonania ok. 5.100 oznaczeń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-23

Żnin: Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i innych materiałów zużywalnych, niezbędnych do wykonania ok. 5.100 oznaczeń
Numer ogłoszenia: 20856 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3031341 w. 181, faks 52 3031344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalznin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i innych materiałów zużywalnych, niezbędnych do wykonania ok. 5.100 oznaczeń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i innych materiałów zużywalnych, niezbędnych do wykonania ok. 5.100 oznaczeń, dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.w Żninie, w czasie określonym12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne analizatora, wymagane przez Zamawiającego, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga analizatora nowego, nie dopuszcza się aparatów używanych lub rekondycjonowanych. Planowana ilość wykonywanych oznaczeń ok. 5100 oznaczeń w czasie 12 m-cy. Dostawa analizatora musi nastąpić w terminie maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i innych materiałów zużywalnych, niezbędnych do wykonania ok. 5100 oznaczeń, odbywać się będzie sukcesywnie, maksymalnie w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia, w czasie 12 miesięcy trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że ilość oznaczeń wskazana przez Zamawiającego, jest ilością szacunkową, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zapotrzebowanie na odczynniki, materiały kontrolne i inne materiały zużywalne, może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 20% wartości umowy brutto w zakresie wyżej wymienionym. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu (odczynników i materiałów eksploatacyjnych)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 uPzp - Załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, stanowiących załączniki do złożonych przez Wykonawców ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokument (Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności lub wpis (ewentualnie zgłoszenie) do Rejestru Wyrobów Medycznych), potwierdzający, że oferowane urządzenie spełnia wymagania przewidziane ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r., (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679) - kserokopie dokumentu załączyć do oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać: Wypełniony przez Wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ - potwierdzający spełnianie wymaganych parametrów techniczno - użytkowych analizatora. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 2 do SIWZ. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 uPzp - Załącznik nr 4 do SIWZ. Koncesja, zezwolenie lub licencja - jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wg.pkt.4 b SIWZ. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę dostaw aparatu wraz z referencjami - wg pkt. 4.1 c SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 5 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków - wg pkt. 4.2 c) SIWZ. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg pkt. 4.2 d) SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednie dokumenty wymienione w pkt 4.2.1 SIWZ, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Dokument (Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności lub wpis (ewentualnie zgłoszenie) do Rejestru Wyrobów Medycznych), potwierdzający, że oferowane urządzenie spełnia wymagania przewidziane ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r., (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679) - wg pkt 4.3 SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy -jeżeli dotyczy. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia-jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, zmiany stawki podatku VAT na produkty objęte zamówieniem, wprowadzonej właściwymi przepisami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalznin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. lub w siedzibie Zamawiającego (biuro Zamówień publicznych)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w Pałuckim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. NZOZ w Żninie; ul. Szpitalna 30; 88-400 Żnin..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.