eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w zakresie- AutoCad - projektowanie komputerowe, - Profesjonalne sprzątanie i utrzymanie czystości.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-19

Inowrocław: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w zakresie: - AutoCad - projektowanie komputerowe, - Profesjonalne sprzątanie i utrzymanie czystości.
Numer ogłoszenia: 208518 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu , ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592400, 3592416, faks 052 3592400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w zakresie: - AutoCad - projektowanie komputerowe, - Profesjonalne sprzątanie i utrzymanie czystości..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w kierunku: AutoCad -projektowanie komputerowe (CPV 80530000-8) dla dwóch 5-osobowych grupy osób, oraz Profesjonalne sprzątanie i utrzymanie czystości dla jednej 10-osobowej grupy osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w kierunku: Profesjonalne sprzątanie i utrzymanie czystości (CPV 80530000-8) dla jednej 10-osobowej grupy osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników kursu w zakresie profesjonalnego sprzątania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o dokonaniu wpisu/aktualizacji wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji Wojewódzki Urząd Pracy, na 2012 rok. Wykonawca który złoży oświadczenie o dokonaniu wpisu do ww. ewidencji będzie spełniać ten warunek. Zamawiający zweryfikuje złożone oświadczenie o dokonaniu wpisu z informacją na stronie internetowej http://www.ris.praca.gov.pl

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług szkoleniowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, których należyte wykonanie jest potwierdzone załączonymi do wykazu odpowiednimi dokumentami. Wykonawca, który wykaże i udokumentuje należyte przeprowadzenie co najmniej jednego szkolenia grupowego, zgodnego z przedmiotem zamówienia (dla szkolenia w zakresie AutoCad - 5 osób, dla szkolenia Profesjonalne sprzątanie- 10 osób), będzie spełniać ten warunek. Za szkolenie grupowe zamawiający uzna szkolenie w którym brało udział minimum 5/10 osób w jednym czasie, a szkolenie tematycznie było zgodne ze szkoleniem będącym przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia. Wykaz powinien zawierać informacje na temat samej sali szkoleniowej i jej wyposażenia, ilości stanowisk szkoleniowych oraz zaplecza sanitarnego. Wymagana jest również informacja na temat prawa do dysponowania potencjałem technicznym, a w przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu/innych podmiotów - pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotu/podmiotów do udostępnienia tychże zasobów na potrzeby szkolenia. Wykonawca, który wykaże, że na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował salą o powierzchni podłogi minimum 30 m2 , która spełnia wymogi sanitarne, bhp i przeciwpożarowe, pięcioma sprawnymi komputerami (zestaw stacjonarny bądź przenośny) z zainstalowanym oprogramowaniem AutoCad (wraz z aktualną licencją na wersję program) oraz złoży dodatkowe dokumenty (dotyczące prawa do dysponowania zasobami) będą wskazywać na dysponowanie przez niego bazą i potencjałem technicznym niezbędnymi do prowadzenia szkoleń w przedmiotowym zakresie w grupach 5/10-osobowych, będzie spełniać ten warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu osób wyznaczonych do realizacji zamówienia oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - Wykonawca, który wykaże, że w celu realizacji szkoleń objętych przedmiotem zamówienia będzie dysponował co najmniej dwiema osobami, które posiadają tytuł zawodowy co najmniej inżynier, o specjalności wymagającej biegłej znajomości rysunku technicznego maszynowego, budowlanego bądź z innego zakresu, które posiadają doświadczenie i wiedzę w przedmiotowym zakresie oraz złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek (dotyczy szkolenia z zakresu AutoCad). - Wykonawca, który wykaże, że w celu realizacji szkolenia (Profesjonalne sprzątanie)będzie dysponował co najmniej dwiema osobami które posiadają wykształcenie średnie, wiedzę i doświadczenia zgodnie z przedmiotem zamówienia będzie spełniać ten warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Aktualną licencje na minimum pięć stanowisk na program (wersję) AutoCad, który zostanie wykorzystany podczas szkolenia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

10.1. szczegółowy program kursu (załącznik 8.); 10.2. oświadczenie wykonawcy o zagwarantowaniu przeprowadzenia szkolenia w całości na terenie miasta Inowrocławia (załącznik 9.); 10.3. oświadczenie wykonawcy o akceptowaniu warunków zawartych we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik 10.); 10.4. Formularz oferty (załącznik 11.); 10.5. Formularz cenowy (załącznik 12.); 10.6. Preliminarz kosztów (załącznik 13.).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie w prowadzeniu przedmiotowych szkoleń - 20
  • 3 - certyfikat/akredytacja - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

22. ZMIANA POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) informacji zawartych w Wykazie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik 4.), na następujących warunkach: a) zmiany dokonać można wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy, b) osoba/y wyznaczona/e w ramach zmiany do realizacji zamówienia będzie/będą posiadać kwalifikacje co najmniej równe kwalifikacjom osób wyszczególnionych w złożonej ofercie; 2) informacji zawartych w załączniku 9. do SIWZ, tj. w Oświadczenie Wykonawcy o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia na terenie miasta Inowrocławia, na następujących warunkach: a) zmiany dokonać można wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy, b) miejsce przeprowadzania szkoleń wyznaczone w ramach zmiany będzie zlokalizowane na terenie miasta Inowrocławia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl/?app=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, pok. 204 kancelaria (IIp.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: EFS.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.