To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-07
Ogłoszenie nr 20837 - 2017 z dnia 2017-02-07 r.
Ełk: Dostawa i montaż urządzeń siłowni terenowej przy Promenadzie w Ełku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 357374-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 357374-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. M. J. Piłsudskiego
4,
19300
Ełk, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
087 73 26 200, faks
087 73 26 230, e-mail
zium@um.elk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż urządzeń siłowni terenowej przy Promenadzie w Ełku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):O-ZP.271.46.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń siłowni terenowej oraz monitoringu przy Promenadzie Ełckiej na osiedlu Baranki przy ul. Jeziornej. 1.1 ZAKRES ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych urządzeń typu: a) Narciarz + Pylon + Wyciskanie siedząc 1kpl, b) Wioślarz + Pylon + Prasa nożna 1kpl, c) Pajacyk + Pylon + Wahadło 1kpl, d) Twister + Pylon + Koła Tai Chi małe 1kpl, e) Jeździec + Pylon + Wyciąg górny 1kpl, f) Rowerek + Pylon + Motyl 1kpl, g) Orbitrek + Pylon + Motyl odwrotny 1kpl, h) Biegacz 1kpl, i) Zestaw Street Workout (19 stanowisk) 1kpl, j) Stojak na min. 4szt. rowery 2kpl, k) Tablica z regulaminem 2kpl, l) Kamera zewnętrzna wraz z licencjami 3kpl, m) Uchwyty nasłupowe do kamer 3kpl, n) Switch 1kpl, o) Kabel UTP 300mb, Szczegółowe parametry urządzeń zawarto w SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA "DOSTAWY I MONTAŻU URZĄDZEŃ SIŁOWNI PLENEROWEJ ORAZ MONITORINGU PRZY PROMENADZIE W EŁKU - Załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2 Ogólne wymagania wykonania i montażu sprzętu siłowni plenerowej: a) sprzęt powinien być nowy, wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, b) zabezpieczenie elementów metalowych winno gwarantować trwałość antykorozyjną, c) rozmieszczenie urządzeń należy przewidzieć z zachowaniem stref bezpieczeństwa (określonymi w dokumentacji producenta) pomiędzy nimi, w taki sposób aby strefy bezpieczeństwa nie zachodziły na siebie, d) wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania muszą posiadać atesty i certyfikaty - wydane przez jednostki certyfikujące - potwierdzające zgodność produktu z Polskimi Normami, e) przy każdym zainstalowanym urządzeniu powinny być umieszczone: - czytelne tablice informacyjne (lub bezpośrednio na urządzeniu w przypadku pylonów) pokazujące możliwości i sposób korzystania z urządzenia (informacja słowna i obrazkowa), tak aby zagwarantować bezpieczne korzystanie z tych urządzeń, - tabliczki znamionowe producenta. Szczegółowe parametry montażu zawarto w SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA "DOSTAWY I MONTAŻU URZĄDZEŃ SIŁOWNI PLENEROWEJ ORAZ MONITORINGU PRZY PROMENADZIE W EŁKU - Załącznik nr 4 do SIWZ. Użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. 1.3 Ogólne wymagania wykonania i montażu sprzętu monitoringu wizyjnego: a) Całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów z obszaru Unii Europejskiej, b) Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe (tzn. wyprodukowane nie dawniej, niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem) oraz by nie były używane, c) Musi posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta sprzętu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej, d) Całość dostarczonego sprzętu musi być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producentów, e) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym konfigurację sieci pasywnej i konfiguracje urządzeń aktywnych, f) Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą. Szczegółowe parametry montażu zawarto w SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA "DOSTAWY I MONTAŻU URZĄDZEŃ SIŁOWNI PLENEROWEJ ORAZ MONITORINGU PRZY PROMENADZIE W EŁKU - Załącznik nr 4 do SIWZ. GWARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji - 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
43325000-7
Dodatkowe kody CPV:
32330000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT77407.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 95119.37 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.