Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 2080 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Brzeziny: Zakup komputerów, oprogramowania oraz sprzętu biurowo- dydaktycznego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuAkademia Mistrzów Zawodu- program wsparcia dla uczniów kształcacych się w Powiecie Brzezińskim
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 366116-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński, krajowy numer identyfikacyjny
75073171100000, ul.
ul. Sienkiewicza
16,
95060
Brzeziny, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
046 8741111, 8743164, faks
468 741 111, e-mail
promocja@powiat-brzeziny.wici.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup komputerów, oprogramowania oraz sprzętu biurowo- dydaktycznego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I -sprzęt komputerowy : 1. Komputer stacjonarny- 15 szt. Wymagania minimalne: Procesor: Liczba rdzeni 4, Passmark CPU Mark: 7660 (https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) RAM: 8-16GB DYSK: 250 GB SSD Ekran: minimum 17" - 1920 x 1080 IPS lub PLN Rodzaje wyjść/wejść: 1 x HDMI, 1 x RJ45, 3 x USB (z czego co najmniej 1 x USB 3.0) System operacyjny: bez systemu Karta sieciowa: wi-fi Dodatkowo do każdego komputera: Mysz optyczna 1200 DPI, podkładka, klawiatura 2. Komputer przenośny -16 szt. Wymagania minimalne: Procesor: Liczba rdzeni 2, Passmark CPU Mark: 2440 (https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) RAM: 4 GB z możliwością rozbudowy HDD: 500 GB (SATA) Matryca: Matowa, 15" - 1920 x 1080 IPS lub PLN Rodzaje wyjść/wejść: 1 x HDMI, 1 x RJ45, 3 x USB (z czego co najmniej 1 x USB 3.0) System operacyjny: bez systemu Karta sieciowa: wi-fi Dodatkowo do każdego komputera: Mysz optyczna 1200 DPI, podkładka 3. Komputer przenośny - 1 szt. Wymagania minimalne: Procesor: Liczba rdzeni 2, Passmark CPU Mark: 3360 (https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) RAM: 8 GB z możliwością rozbudowy HDD: 1000 GB (SATA) Matryca: Matowa, 15" - 1920 x 1080 IPS lub PLN Rodzaje wyjść/wejść: 1 x HDMI, 1 x RJ45, 3 x USB (z czego co najmniej 1 x USB 3.0) System operacyjny: bez systemu Karta sieciowa: wi-fi Dodatkowo do każdego komputera: Mysz optyczna 1200 DPI, podkładka Część II - sprzęt biurowo-dydaktyczny: 1. Router - 1 szt. Wymagania minimalne Porty: 4 porty LAN 10/100/1000Mb/s 1 port WAN 10/100/1000Mb/s 2 porty USB 2.0 Zasilanie: 12VDC / 2.5A Standardy bezprzewodowe: IEEE 802.11ac/n/a 5GHz IEEE 802.11b/g/n 2.4GHz Częstotliwość pracy: 2.4GHz oraz 5GHz; Prędkość transmisji: 5GHz: do 867Mb/s 2.4GHz: do 300Mb/s; Funkcje transmisji bezprzewodowej: Włączanie/wyłączanie transmisji bezprzewodowej, most WDS, WMM, statystyki transmisji bezprzewodowej; Bezpieczeństwo transmisji bezprzewodowej: 64/128bitowe szyfrowanie WEP / WPA / WPA2, WPA-PSK / WPA2-PSK; Typ połączenia WAN: Dynamiczne IP/Statyczne IP/PPPoE/PPTP(Dual Access)/ L2TP(Dual Access)/BigPond; DHCP: Serwer/klient DHCP, lista klientów DHCP, rezerwacja adresów; Kontrola dostępu: Kontrola rodzicielska, lokalna kontrola dostępu do panelu zarządzania, lista hostów, harmonogram dostępu, zarządzanie regułami; Zabezpieczenia zapory sieciowej: Ochrona przed atakami DoS, zapora sieciowa SPI, filtrowanie domen, adresów IP i MAC, wiązanie adresów IP i MAC; Protokoły: Obsługa IPv4 oraz IPv6; Zarządzanie: kontrola dostępu, zarządzanie lokalne, zarządzanie zdalne; Funkcja Guest Network: 1 sieć 2.4GHz, 1 sieć 5GHz; Wymagania systemowe: Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, VistaTM, Windows 7, lub Windows 8, MAC OS, NetWare, UNIX lub Linux; 2. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. Wymagania minimalne: Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie Komunikacja: wireless - druk przez WiFi Format obsługiwanych dokumentów: A4 Technika druku: laser kolor Miesięczne obciążenie: do 30000 stron Szybkość drukowania w kolorze: do 18 stron A4/min Rozdzielczość druku w kolorze: 2400x600 dpi Przeznaczenie do druku: mono/kolor - tekst i grafika Standardowa pojemność podajników: do 250 arkuszy Obsługiwane formaty nośników: A4 A5 A6 Letter Legal Executive Folio 3. Projektor - 2 szt. Wymagania minimalne: Rozdzielczość rzeczywista 800 x 480 (WVGA) Liczba wyświetlanych kolorów min.16,7 mln Rzeczywisty współczynnik proporcji obrazu 16:9, 4:3 Korekcja zniekształceń trapezowych (Keystone) +/- 15 (w pionie) Źródło światła lampa bezrtęciowa (ledowa) Żywotność lampy (tryb normalny) 20000 Jasność (tryb normalny) 800 Kontrast (tryb normalny) 800:1 Odległość projekcji 1-3,8 Wielkość obrazu 34-130 Głośniki Tak Ilość wbudowanych głośników 2 Moc głośnika 2 Złącza (wejścia) 1 x HDMI, 1 x USB, 1 x stereo mini-jack, 1 x wejście AV mini jack Pilot w zestawie Tak Wyposażenie dodatkowe: Sposób mocowania: podsufitowy (opcja obracania wyświetlanego obrazu) Dodatkowe wyposażenie: uchwyt podsufitowy, kabel HDMI 4m, kabel audio 2 x jack 4 m. 4. Ekran projekcyjny - 2 szt. Wymagania minimalne: Sposób mocowania: ścienne/sufitowe Rozmiar ekranu: 180x180 cm (1:1) Sposób rozwijania: pilot bezprzewodowy 5. Urządzenie wielofunkcyjne- 4 szt. Wymagania minimalne: Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie Komunikacja: kabel USB Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie Technika druku: laser kolor Miesięczne obciążenie: do 10000 stron Szybkość drukowania w kolorze: do 10 stron A4/min Rozdzielczość druku w kolorze: 2400x600 dpi Przeznaczenie do druku: mono/kolor - tekst i grafika Standardowa pojemność podajników: do 150 arkuszy Obsługiwane formaty nośników: A4 A5 A6 Letter 6. Laserowy czytnik kodów kreskowych - 4 szt. Wymagania minimalne: Źródło światła laser Technologia odczytu pojedyncza linia Głębokość odczytu 10 000 mm Rozdzielczość 0.127 mm Prędkość odczytu 100 Długość przewodu 150 cm Akcesoria w zestawie kabel USB , podstawka 7. Drukarka kodów kreskowych i etykiet logistycznych - 4 szt. Wymagania minimalne: Technika wydruku: Termotansferowa /Termiczna Rozdzielczość: min. 200 dpi Szybkość wydruku: min. 150 mm/s Maksymalna szerokość etykiet: 108 mm Maksymalna długość etykiet: 2286 mm Pamięć: 4MB Flash, 8MB SDRAM + slot kart MicroSD Złącze komunikacyjne: USB, RS i Centronics, moduł Wi-Fi, Oprogramowanie: sterowniki Windows, BarTender (wersja TSC) Inne wyposażenie: gilotyna. 8. Frankownica - 1 szt. Wymagania minimalne: Rozmiar obsługiwanych kopert: wszystkie rodzaje (powyżej 6 mm - etykiety) Automatyczne ustawianie aktualnej daty: TAK Licznik sumarycznej wartości ofrankowanej korespondencji: TAK Pamięć: do 6 różnych klisz reklamowych. Liczba użytkowników korzystających z urządzenia: do 5 Opcja drukowania zestawień ilościowych i kosztowych: TAK Opcje przesyłek: POLCONY, PRIORYTET Możliwość druku rejestrów urządzenia: TAK Materiały wymienne: etykiety/paski do frankownic (pojedyncze 1000 szt., podwójne 1000 szt.) 9. Telefon stacjonarny z faksem - 1 szt. Wymagania minimalne: Prędkość wydruku: 14 PPM Maksymalna prędkość modemu: 14 400 bps (dobierana automatycznie) Pamięć dokumentów: Ok. 100 stron w trybie odbioru dokumentów do pamięci i ok. 100 stron w trybie nadawania dokumentów Identyfikacja Abonenta Wywołującego z prezentacją nazwy i numeru: TAK Komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w języku polskim: TAK Komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w innym języku (angielskim): OPCJONALNIE Przycisk nawigacyjny ułatwiający dostęp do funkcji telefaksu oraz książki telefonicznej: TAK Ilość miejsca w książce telefonicznej: do 100 wpisów Wybieranie jednoprzyciskowe: do 20 wpisów Rozsyłanie sekwencyjne: do 20 abonentów Transmisja opóźniona: TAK Elektroniczna regulacja głośności głośnika i dzwonka: TAK Opisy na obudowie w języku polskim: TAK Opisy na obudowie w innym języku obcym (angielskim): OPCJONALNIE Materiały wymienne: 5 rolek papieru do faksu 10. Bindownica - 1 szt. Wymagania minimalne: Format: A4 Ilość dziurkowanych kartek: do 15 Ilość oprawianych kartek: do 500 Regulacja marginesu: TAK Ogranicznik formatu: TAK Miarka maksymalnej ilości dziurkowanych kartek: TAK Wskaźnik do pomiaru grubości grzbietu: TAK Wskaźnik ułatwiający dobór odpowiedniej średnicy grzbietu i szerokości marginesu Materiał obudowy i podstawy: metal Materiały wymienne: grzbiety do bindowania plastikowy - 8mm 100 szt., 16 mm 100 szt., 38 mm 100 szt (kolor dowolny) okładki wierzchnie przezroczyste do bindowania - 300 szt. (kolor biały) okładki spodnie do bindowania skóropodobne do bindowania - 300 szt. (kolor granatowy) 11. Niszczarka dokumentów - 1 szt. Wymagania minimalne: Ilość niszczonych kartek: do 5 Pojemność kosza: 7 - 7,5 litra Typ niszczarki: ścinkowa Rozmiar cięcia: min. 4 x 40 Niszczony materiał: papier Inne materiały, które można niszczyć: NIE 12. Tablica suchościeralna -2 szt. Wymagania minimalne: Rozmiar: 70x100 cm Typ montażu: stojak/trójnóg regulowany do wys. min. 180 cm Rama: aluminiowa Możliwość zawieszenia bloków flipchart: OPCJONALNIE Półka na flamastry i gąbkę: TAK Materiały wymienne: flamastry (min, 3 kolory) i gąbka. 13. Tablica typu flipchart - 2 szt. Wymagania minimalne: Rozmiar: 70x100 cm Typ montażu: stojak wyposażonym w blokowane kółka Półka na flamastry i gąbkę: TAK Materiały wymienne: flamastry (min. 3 kolory), 5 szt. Bloków do flipchart (50 kartek gładkich/szt.) Część III - oprogramowanie: 1. INSERT GT - Subiekt - na 32 stanowiska komputerowe Wymagania minimalne: Do użytku szkolnego. Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r. 2. Generator Kodów Kreskowych- na 16 stanowisk komputerowych Wymagania minimalne: Do użytku szkolnego. Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r. 3. Pakiet oprogramowania podstawowego (system Windows 10, pakiet Office, wybrany program antywirusowy)- 32 szt. Wymagania minimalne: Do użytku szkolnego. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r. 4. Rachmistrz GT - na 16 stanowisk komputerowych Wymagania minimalne: Do użytku szkolnego. Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r. 5. Rewizor GT - na 16 stanowisk komputerowych Wymagania minimalne: Do użytku szkolnego. Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r. 6. Gratyfikant - na 16 stanowisk komputerowych Wymagania minimalne: Do użytku szkolnego. Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r. 7. Gestor CRM - na 16 stanowisk komputerowych Wymagania minimalne: Do użytku szkolnego. Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r. 8. Analityk - na 16 stanowisk komputerowych Wymagania minimalne: Do użytku szkolnego. Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r. 9. Biuro rachunkowe - na 16 stanowisk komputerowych Wymagania minimalne: Do użytku szkolnego. Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30213300-8
Dodatkowe kody CPV:
30213000-5,
30232110-8,
30200000-1,
32420000-3,
48000000-8,
30195920-7,
30197621-5,
30191400-8,
30100000-0,
32552520-8,
30144100-1,
42962000-7,
30216130-6,
38653400-1,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: sprzęt komputerowy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT71580 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 52830 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: sprzęt biurowo- dydaktyczny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na zadanie nr 2 ofertę złożył jeden wykonawca. Cena jaką zaproponował przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie dla zadania nr 2 unieważniono na postawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18780 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Oprogrmowanie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na zadanie Nr 3 nie wpłynęła żadna oferta, zatem postępowanie unieważniono na postawie art. 93 ust.1 pkt 1. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT43000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Wymiana konstrukcji dachu na istniejącym budynku mieszkalnym komunalnym oraz przyległej dobudówce w Eufeminowie
- Przebudowa budynku gospodarczego w miejscowości Bogdanka wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2937 E w miejscowości Marianów Kołacki"
- "Remont drogi powiatowej nr 2918 E w miejscowości Popień"
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.