eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-13

Warszawa: Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 208086 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164154 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 5, 00-068 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 32 00 248, faks +48 22 32 00 234.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie. 2. Opis robót budowlanych obejmujących rewitalizację znajduje się w Dokumentacji Projektowej przygotowanej przez Pana mgr inż. arch. Adama Korczaka nr upr. 613/87. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje w szczególności wykonanie rewitalizacji elewacji: - od ul. Traugutta, - od dziedzińca - Skrzydło Południowe, - od dziedzińca - Skrzydło Północne, - od ul. Krakowskie Przedmieście - Skrzydło Południowe, - od ul. Krakowskie Przedmieście - Skrzydło Północne, - zewnętrznej - Budynku D, oraz - renowacji balustrady z tralek wraz z ich montażem na Kordegardach Południowej i Północnej, - wykonanie wszelkich robót tymczasowych i towarzyszących niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonanie zabezpieczenia Anty-Graffiti oraz Anty-Plakat na zrewitalizowanych elewacjach. 3 .Szczegółowy zakres robót do wykonania znajduje się w Załączniku nr 9, który zawiera: 1. Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9-1. 2. Projekt Remontu Elewacji Budynków ASP opracowany przez arch. Adama Korczaka - Załącznik nr 9-2. 3. Projekt Renowacji Tralek oraz Tarasu nad Budynkami Kordegard Zespołu ASP opracowany przez arch. Adama Korczaka (należy wykonać renowację i montaż balustrady z tralek, bez remontu tarasów na dwóch Kordegardach) - Załącznik nr 9-3. 4. Konserwatorskie badania stratygraficzne dotyczące rozpoznania chronologii historycznych warstw malarskich stanowiących historyczną kolorystykę elewacji skrzydeł Czapskich opracowaną przez dr szt. Wiesława Procyka - Załącznik nr 9-4. 5. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót wykonana przez inż. Michała Romanowskiego - Załącznik nr 9-5. 6. Przedmiar Robót opracowany przez tech. Bud. Macieja Nowaka - Załącznik nr 9-6. 4 Przekazane przez Zamawiającego przedmiary robót stanowią dla Wykonawcy wyłącznie materiał pomocniczy. Wykonawca powinien uzyskać wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty oraz zawarcia Umowy i wykonania zamówienia. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu robót, w celu zapoznania się z warunkami wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dla określenia ryczałtowej ceny oferty, samodzielnie sporządzić kosztorys ofertowy obejmujący wszelkie koszty i elementy kształtujące cenę niezbędne do wykonania całości zamówienia wraz ze wszystkimi narzutami (R, M, S, Kp, Kz i Zysk), z zachowaniem wymogów, rodzajów rozwiązań, technologii, materiałów, urządzeń, itd. określonych w treści dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i obowiązujących przepisach. Kosztorys powinien być sporządzony w oparciu o program Norma Pro metodą kalkulacji szczegółowej. Oferowana cena musi wynikać z załączonych do oferty kosztorysów ofertowych. 5. Tam, gdzie w SIWZ, a w szczególności w dokumentacji projektowej, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach Robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający wymaga uzyskania zatwierdzenia na Karcie Materiałowej, zgodnie z zapisami we Wzorze Umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.23.53 - Roboty budowlane w zakresie pałaców 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ART-REKO Sp. z o.o., Sikorskiego 33D/65, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2743902,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1566964,49

  • Oferta z najniższą ceną: 1566964,49 / Oferta z najwyższą ceną: 4119973,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.