eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-02

Warszawa: Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 164154 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie , ul. Krakowskie Przedmieście 5, 00-068 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 32 00 248, faks +48 22 32 00 234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie. 2. Opis robót budowlanych obejmujących rewitalizację znajduje się w Dokumentacji Projektowej przygotowanej przez Pana mgr inż. arch. Adama Korczaka nr upr. 613/87. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje w szczególności wykonanie rewitalizacji elewacji: - od ul. Traugutta, - od dziedzińca - Skrzydło Południowe, - od dziedzińca - Skrzydło Północne, - od ul. Krakowskie Przedmieście - Skrzydło Południowe, - od ul. Krakowskie Przedmieście - Skrzydło Północne, - zewnętrznej - Budynku D, oraz - renowacji balustrady z tralek wraz z ich montażem na Kordegardach Południowej i Północnej, - wykonanie wszelkich robót tymczasowych i towarzyszących niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonanie zabezpieczenia Anty-Graffiti oraz Anty-Plakat na zrewitalizowanych elewacjach. 3 .Szczegółowy zakres robót do wykonania znajduje się w Załączniku nr 9, który zawiera: 1. Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9-1. 2. Projekt Remontu Elewacji Budynków ASP opracowany przez arch. Adama Korczaka - Załącznik nr 9-2. 3. Projekt Renowacji Tralek oraz Tarasu nad Budynkami Kordegard Zespołu ASP opracowany przez arch. Adama Korczaka (należy wykonać renowację i montaż balustrady z tralek, bez remontu tarasów na dwóch Kordegardach) - Załącznik nr 9-3. 4. Konserwatorskie badania stratygraficzne dotyczące rozpoznania chronologii historycznych warstw malarskich stanowiących historyczną kolorystykę elewacji skrzydeł Czapskich opracowaną przez dr szt. Wiesława Procyka - Załącznik nr 9-4. 5. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót wykonana przez inż. Michała Romanowskiego - Załącznik nr 9-5. 6. Przedmiar Robót opracowany przez tech. Bud. Macieja Nowaka - Załącznik nr 9-6. 4 Przekazane przez Zamawiającego przedmiary robót stanowią dla Wykonawcy wyłącznie materiał pomocniczy. Wykonawca powinien uzyskać wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty oraz zawarcia Umowy i wykonania zamówienia. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu robót, w celu zapoznania się z warunkami wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dla określenia ryczałtowej ceny oferty, samodzielnie sporządzić kosztorys ofertowy obejmujący wszelkie koszty i elementy kształtujące cenę niezbędne do wykonania całości zamówienia wraz ze wszystkimi narzutami (R, M, S, Kp, Kz i Zysk), z zachowaniem wymogów, rodzajów rozwiązań, technologii, materiałów, urządzeń, itd. określonych w treści dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i obowiązujących przepisach. Kosztorys powinien być sporządzony w oparciu o program Norma Pro metodą kalkulacji szczegółowej. Oferowana cena musi wynikać z załączonych do oferty kosztorysów ofertowych. 5. Tam, gdzie w SIWZ, a w szczególności w dokumentacji projektowej, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach Robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający wymaga uzyskania zatwierdzenia na Karcie Materiałowej, zgodnie z zapisami we Wzorze Umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.23.53 - Roboty budowlane w zakresie pałaców 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1. w pieniądzu, 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. w gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z zm.). 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu musi być załączony do oferty w formie oryginału. Beneficjentem takich dokumentów musi być Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie (00-068 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 5). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Pekao S.A. o numerze 83 1240 6247 1111 0000 4974 1652, z oznaczeniem wadium w sprawie nr ZP-9/2015 - Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie 5. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wiedzy i doświadczenia: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a. minimum dwie realizacje o wartości co najmniej 2.000.000, 00 zł brutto każda, polegające na rewitalizacji elewacji w budynkach wpisanych do rejestru zabytków, b. minimum jedną robotę o wartości co najmniej 3.000.000,00 zł brutto, polegającą na remoncie i/lub modernizacji i/lub rewitalizacji obiektu wpisanego do rejestru zabytków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpisanych do właściwej izby inżynierów budownictwa przewidywanych na stanowisko Kierownika Budowy i posiadającej doświadczenie w pracach przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej jest ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 3 000 000 PLN (słownie: trzech milionów złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6.1.1. wypełniony Formularz Ofertowy zgodny w treści z Załącznikiem nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem, 6.1.2. informację o części / częściach zamówienia, które Wykonawca powierza podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców oraz podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 6.1.3. pełnomocnictwo, w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze do reprezentowania Wykonawcy lub w przypadku składania oferty wspólnej, 6.1.4. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ., 6.1.5. dokumenty wskazane w pkt. 6.2-6.3, 6.1.6. dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie określonej w pkt 8 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Wydłużenie terminu gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany treści umowy: 1) jeżeli ze względów technologicznych nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania przedmiotu umowy, może być on przedłużony za zgodą Zamawiającego, 2) w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; siłę wyższą rozumie się jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. Zmiana taka może dotyczyć w szczególności przesunięcia terminu realizacji umowy, 3) możliwość wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie przedmiotu zamówienia ze względów technicznych lub finansowych, 4) w przypadku zmian kwoty dofinansowania, 5) w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 6) w przypadku waloryzacji lub zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, 7) z zastrzeżeniem, że zmiany nie mają istotnego wpływu na pierwotne warunki udziału w postępowaniu oraz na pierwotny przedmiot umowy określony w SIWZ. Niniejsza zmiana musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i Wykonawcę, 8) polegającej na zmianie wielkości kwoty, zakresu i kolejności wykonywania prac w § 2 ust. 3 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 5 pok. 210A, 00-068 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 5 pok. 19, 00-068 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: Wymagany termin realizacji robót - do dnia 30.11.2016 r., rozumiany jako: a) zakończenie stanowiących przedmiot Umowy robót na podstawie protokołu odbioru, b) spełnienie warunków wynikających z DECYZJI Nr 413/Ś/2011 z 11 lipca 2011 r. Zamawiający: a) w 2015 r. ogranicza zakres robót do wykonania do kwoty w wysokości brutto 955 000,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych brutto), z możliwością zmiany zgodnie z zapisami ust. 18.4 do SIWZ i § 15 wzoru umowy, z zastrzeżeniem, że w pierwszej kolejności należy wykonać rewitalizację elewacji od ul. Krakowskie Przedmieście - skrzydła południowe i północne. b) pozostały zakres robót należy wykonać do 30.11.2016 r. Kolejność wykonania pozostałych prac zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.