eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1836B we wsi Wagi na odcinku o dł. 438,67 m

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-20

Łomża: Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1836B we wsi Wagi na odcinku o dł. 438,67 m
Numer ogłoszenia: 207736 - 2014; data zamieszczenia: 20.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175188 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1836B we wsi Wagi na odcinku o dł. 438,67 m.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację inwestycji pn: Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1836B we wsi Wagi na odcinku o dł. 438,67 m Zakres w/w inwestycji obejmuje: 1.1. Rozwiązania drogowe. Zaprojektowano drogę o n/w parametrach technicznych: - klasa drogi - lokalna L, - prędkość projektowa - 30 km/h, - obciążenie ruchem - KR1, - przekrój poprzeczny - szlakowy, - min. promień łuku kołowego w planie - 50 m, - min. promień łuku kołowego niwelety: - łuk wypukły - 300 m, - łuk wklęsły - 300 m, - szerokość jezdni - 5,0 m, - pobocza obustronne szerokości min. 0,75 m. Początek projektowanej drogi przyjęto na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1834B w osi istniejącej nawierzchni bitumicznej (km rob. 0+000), a koniec w osi nawierzchni bitumicznej projektowanej drogi, w odległości ok. 25 m za skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1932B (km rob. 0+438,67). Drogę w planie zaprojektowano tak, aby maksymalnie wkomponować się w istniejący przebieg drogi. Korekty trasy występują jedynie w celu zwiększenia płynności drogi i dostosowania jej parametrów do obowiązujących przepisów. Skrzyżowanie projektowanej drogi z drogą powiatową nr 1834B zaprojektowano jako skrzyżowanie trójwlotowe (docelowo czterowlotowe o rozsuniętych wlotach). Krawędź jezdni na tym skrzyżowaniu wyokrąglono łukami kołowymi o promieniach R=7,0 m i 10,0 m. Skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1932B zaprojektowano jako skrzyżowanie zwykłe trójwlotowe typu T. W ramach niniejszego opracowania przewidziano wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1932B na długości 20 m od krawędzi jezdni drogi powiatowej nr 1836B. Niweletę projektowanego odcinka drogi zaprojektowano w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać istniejącą nawierzchnię brukową jako podbudowę, za wyjątkiem odcinka km 0+179,00 - 0+317,12. Płynność niwelety uzyskano przez nadanie jej spadków podłużnych od 0,412% do 5,324% gwarantujących prawidłowe odwodnienie jezdni. Zaprojektowano następujące przekroje normalne: - przekrój poprzeczny - szlakowy, - szerokość jezdni - 5,0 m, - spadek poprzeczny jezdni na prostej - 2% (daszkowy), - pobocza: - umocnione kruszywem naturalnym - szer. 1,0 m, - umocnione płytami ażurowymi - szer. 0,80 m i 1,20 m, - spadek poboczy - 8% (od jezdni). W uzgodnieniu z inwestorem zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: Na istniejącej nawierzchni brukowej (km 0+000 - 0+179,00 i 317,13 - 438,67) oraz na dr pow. nr 1832B: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S wg PN-EN 13108-1 - grub. 3 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W wg PN-EN 13108-1 - grub. 5cm, - warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - grub. 0-15 cm, - istniejąca nawierzchnia brukowa jako podbudowa. W km 0+179,00 - 0+317,13 oraz na poszerzeniach jezdni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S wg PN-EN 13108-1 - grub. 3 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W wg PN-EN 13108-1 - grub. 5cm, - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego wg PN-EN 13285 stabilizowanego mechanicznie - grub. 20cm. Na odcinku km 0+000 - 0+083,40 i km 0+179,00 - 0+314,78 po stronie lewej oraz km 0+179,00 - 0+282 SP po stronie prawej w miejscu pobocza należy wykonać ciek trójkątny otwarty szerokości 1,20 m z płyt ażurowych gr. 8 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm i podbudowie zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego stabilizowanego mechanicznie - grub. 15 cm (otwory w płytach uzupełnić pospółką). Na odcinku km 0+282,00 - 0+308,85 SP pobocze należy umocnić płytami ażurowymi (szerokość pobocza 0,8 m) na podsypce piaskowej gr. 5 cm i podbudowie zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego stabilizowanego mechanicznie - grub. 15 cm (otwory w płytach uzupełnić pospółką). Na pozostałych odcinkach pobocza należy wykonać z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm. W ramach niniejszej inwestycji w celu wysokościowego dowiązania istniejących zjazdów na posesje projektuje się ich przebudowę poprzez uzupełnienie pospółką. Zjazdy na posesje i pola należy wykonać w granicach docelowego pasa drogowego z jezdnią szerokości 5,0 m. Odprowadzenie wód opadowych z jezdni i poboczy modernizowanego odcinka drogi zaprojektowano powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne wzdłuż krawędzi pobocza (cieki odkryte z płyt ażurowych) do cieku bez nazwy. W ramach niniejszego opracowania przewidziano przebudowę n/w przepustów: - w km 0+018 pod koroną drogi funkcjonuje przepust z rur betonowych O500. Początek i koniec przepustu w linii ogrodzeń. Przepust jest w złym stanie technicznym, rury są pokruszone. W ramach niniejszego opracowania przewiduje się wymianę istniejących rur betonowych O500 na rury spiralnie karbowane O500. Należy zachować istniejące rzędne posadowienia przepustu, - w rejonie skrzyżowania pod drogą powiatową nr 1932B funkcjonuje przepust O600 z rur betonowych. Przepust jest w złym stanie technicznym, pokruszone ścianki czołowe, rury zamulone. W ramach niniejszego opracowania przewiduje się przebudowę w/w przepustu na przepust z rur spiralnie karbowanych HDPE O600. Wlot i wylot przepustu należy umocnić poprzez obrukowanie kamieniem polnym na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 z zalaniem spoin zaprawą cementową. 1.2. Zieleń W związku z planowaną budową zachodzi konieczność usunięcia 21 drzew o średnicach 10 - 54 cm oraz usunięcia krzaków rosnących w docelowym pasie drogowym na odcinku km 0+312,00 - 0+405,00. 1.3. Urządzenia obce Wzdłuż projektowanej drogi (w pasie drogowym i poza nim) przebiegają kablowe linie telekomunikacyjne, wodociągi rozdzielcze oraz napowietrzne linie energetyczne. W/w sieci nie kolidują z projektowaną nawierzchnią jezdni. Przebieg projektowanej drogi został uzgodniony z właścicielami lub zarządcami w/w urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kompletna dokumentacja projektowa tj: Projekt budowlany i wykonawczy, Przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (stanowiące załączniki do SIWZ), które dostępne są również w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1). Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 2) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3). Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 4). Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno -użytkowym tych materiałów i urządzeń. 5. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (kod CPV): 45.23.31.40-2 Roboty drogowe. 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIK-PROJEKT Sp. z o.o, ul. Poligonowa 32, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 386503,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 428183,27

  • Oferta z najniższą ceną: 428183,27 / Oferta z najwyższą ceną: 434509,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.