eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa artykułów do utrzymania czystości i środków BHP dla Oddziałów ZUS w Koszalinie i Zielonej Górze, w podziale na częściCzęść 1- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości do Oddziału ZUS w Koszalinie, Część 2 - Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości do Oddziału ZUS w Zielonej Górze.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-13

Szczecin: Dostawa artykułów do utrzymania czystości i środków BHP dla Oddziałów ZUS w Koszalinie i Zielonej Górze, w podziale na części: Część 1- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości do Oddziału ZUS w Koszalinie, Część 2 - Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości do Oddziału ZUS w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 207590 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161758 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, faks 91 459 65 76.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów do utrzymania czystości i środków BHP dla Oddziałów ZUS w Koszalinie i Zielonej Górze, w podziale na części: Część 1- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości do Oddziału ZUS w Koszalinie, Część 2 - Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości do Oddziału ZUS w Zielonej Górze..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów do utrzymania czystości i środków BHP dla Oddziałów ZUS w Koszalinie i Zielonej Górze, w podziale na części: Część 1- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości do Oddziału ZUS w Koszalinie, Część 2 - Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości do Oddziału ZUS w Zielonej Górze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa artykułów do utrzymania czystości i środków BHP dla Oddziałów ZUS w Koszalinie i Zielonej Górze, w podziale na części: Część 1- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości do Oddziału ZUS w Koszalinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIMBHP Sp j. Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki, ul. Borchardta 35-37, 76-200 Słupsk, ul. Borchardta 35-37, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105090,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93822,83

  • Oferta z najniższą ceną: 54896,10 / Oferta z najwyższą ceną: 93822,83

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa artykułów do utrzymania czystości i środków BHP dla Oddziałów ZUS w Koszalinie i Zielonej Górze, w podziale na części: Część 2 - Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości do Oddziału ZUS w Zielonej Górze.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Flesz Sp. z o.o.,, ul. Cieślewskich 25F, 03-017 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52852,10

  • Oferta z najniższą ceną: 52852,10 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.