eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Długosiodło › Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą Dobry start - lepsze jutro - j. angielski, zamówienie w trybie z wolnej ręki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-08

Długosiodło: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą Dobry start - lepsze jutro - j. angielski, zamówienie w trybie z wolnej ręki
Numer ogłoszenia: 20747 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14261 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długosiodło, ul. Kościuszki 2, 07-210 Długosiodło, woj. mazowieckie, tel. 029 7412512 w.47, 7412526, faks 02907412512.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą Dobry start - lepsze jutro - j. angielski, zamówienie w trybie z wolnej ręki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Dobry start - lepsze jutro w kontekście realizacji projektu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jest to projekt systemowy Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych. Usługi edukacyjne polegają na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Blochach. W ramach zamówienia zostaną przeprowadzone zajęcia dla dzieci uzdolnionych językowo (j.angielski) - 15 godz. Wykonawca, w ramach realizacji zadania, jest zobowiązany do wykonywania następujących czynności: - zapoznanie się z potrzebami osób uczęszczających na pozalekcyjne zajęcia rozwojowe, - opracowanie szczegółowych programów zajęć rozwojowych, - weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z asystentem koordynatora i koordynatorem projektu, - informowanie koordynatora o wszelkich odstępstwach od harmonogramu zajęć, - realizacja ustalonego programu zajęć dydaktycznych, - kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych, - regularne wypełnianie dokumentacji w wersji elektronicznej oraz analogowej, - informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektu o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, - dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć, -aktywne uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień. Liczebność grupy uczniów biorących udział w zajęciach wynosi do 15 osób. (Rozporządzenie MENiS z dnia 7 stycznia 2003 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach). Działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów. Jednostka 1(h) godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Zamówienie będzie realizowane w godzinach ustalonych przez Zamawiającego w siatce godzin lekcyjnych szkoły.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Open Education Group Sp. z o.o., ul. Modlińska 1, 15-066 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 975,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 882,00

  • Oferta z najniższą ceną: 882,00 / Oferta z najwyższą ceną: 882,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawą do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przeprowadzonych kolejno dwóch postępowaniach w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione. Pierwsze ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.10.2012 r. pod nr 226677-2012 oraz zamieszczone na tablicy ogłoszeń przed siedzibą zamawiającego oraz stronie internetowej www.bip.dlugosiodlo.pl w dniach 25.10.2012 r. do dnia 05.11.2012 r. Drugie ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.11.2012 r. pod nr 252879-2012 oraz zamieszczone na tablicy ogłoszeń przed siedzibą zamawiającego oraz stronie internetowej www.bip.dlugosiodlo.pl w dniach 29.11.2012 r. do dnia 10.12.2012 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.