eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Inżynier kontraktu dla zadania - Budowa Wewnętrznej Obwodnicy Miasta Siedlce Etap I i Etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-03

Siedlce: Inżynier kontraktu dla zadania - Budowa Wewnętrznej Obwodnicy Miasta Siedlce Etap I i Etap II
Numer ogłoszenia: 207211 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182825 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier kontraktu dla zadania - Budowa Wewnętrznej Obwodnicy Miasta Siedlce Etap I i Etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne p.n. Inżynier kontraktu dla zadania - Budowa Wewnętrznej Obwodnicy Miasta Siedlce Etap I i Etap II Zakres zamówienia: 1. Wspólne z Zamawiającym przekazanie placu budowy Wykonawcy robót. 2. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru w zakresie określonym w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z późniejszymi zmianami - sprawowanie nadzoru w sposób zapewniający nieprzerwaną realizację robót przez Wykonawcę, - reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych, i ekonomicznych, kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartą umową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, egzekwowanie jakości wykonania robót i zastosowanych materiałów o standardzie nie gorszym od wynikającego z dokumentacji - przyjmowanie dokumentów rozliczeniowych od Wykonawcy, bieżąca kontrola i zatwierdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich zamawiającemu w terminie 7 dni od ich otrzymania, - sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, - informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji inwestycji i stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w dotrzymaniu terminów robót wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót, - organizacja i prowadzenie narad koordynacyjnych budowy oraz sporządzanie protokołów i przekazywanie ich Wykonawcy i Zamawiającemu, - uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych (częściowych i końcowych), oraz odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń technicznych i zawiadamianie o tym Zamawiającego, przekazanie Zamawiającemu wszystkich protokołów odbioru, prób i badań, - współpraca z Wykonawcami robót budowlanych w zakresie planowania robót i dostaw dla zapewnienia sprawnej i właściwej technologicznie realizacji inwestycji, - kontrolowanie na bieżąco prawidłowości prowadzenia Dziennika budowy, - nadzorowanie poprawności sporządzania przez Wykonawców robót budowlanych dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej w pełnym zakresie Zamawiającemu, - przekazanie Zamawiającemu dokumentacji i korespondencji powstałej w toku realizacji inwestycji, - kompletowanie przekazanych przez kierownika budowy wszelkich dokumentów, takich jak: atesty materiałowe, aprobaty techniczne, wyniki badan, deklaracje zgodności dla dostarczonych materiałów itp., - sporządzenie rozliczenia końcowego inwestycji w terminie zgodnym z obowiązującymi terminami prawnymi, - przygotowanie dokumentów do przejęcia na stan majątkowy składników wykonanej inwestycji, - uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych, oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek. 3. Całkowite rozliczenie (rzeczowe i finansowe) projektu Budowa Wewnętrznej Obwodnicy Miasta Siedlce zwanego dalej projektem, zgodnie z umową o dofinansowanie, procedurami wdrażania RPO WM 2007-2013, umową o dofinansowanie zawartą pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Zarządzającą oraz obowiązującymi zasadami rozliczania inwestycji. W szczególności: Prowadzi monitoring rzeczowy i finansowy przez cały okres trwania projektu w celu jego prawidłowej realizacji i rozliczenia zgodnie z umową o dofinansowanie; Dokonuje rozliczenia rzeczowego i finansowego projektu. Przygotowuje wszelkie niezbędne dane wartościowe i ilościowe oraz dokumenty związane z rozliczeniami okresowymi, rozliczeniem końcowym i ostatecznym, które składa w miejscu i terminach ustalonych w umowie o dofinansowanie, po uprzednim uzyskaniu aprobaty Zamawiającego. Dokonuje korekt w/w rozliczeń zgodnie ze wskazówkami Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych. W trakcie trwania projektu oraz w okresie 5 lat po zakończeniu jego realizacji finansowej udziela wszelkich wyjaśnień i informacji, a w przypadku wezwania przez Zamawiającego, bierze udział w kontroli projektu. Wymienione wyżej obowiązki nazywane są w dalszej części SIWZ przedmiotem zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Planowane jest dofinansowanie zadania z RPO WM 2007-2013, Priorytet III, Działanie 3.1..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVESTCOM Spółka z o.o., ul. Pokoju 33, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 524783,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 335500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 335500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 486780,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.