eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych i domów studenckich Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Lublin: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych i domów studenckich Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 207057 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191317 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych i domów studenckich Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych i domów studenckich Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części: Część 1 - Dostawa tapczanów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 1.1 do SIWZ, Część 2 - Dostawa krzeseł, taboretów i foteli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 1.2 do SIWZ, Część 3 - Dostawa regałów, szaf, kontenerów, stołów i biurek zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 1.3 do SIWZ, Część 4 - Dostawa zestawów stół konferencyjny + krzesła zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 1.4 do SIWZ, Część 5 - Dostawa mebli laboratoryjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 1.5 do SIWZ. Montaż obejmuje rozpakowanie, wniesienie, zamontowanie, ustawienie i przekazanie mebli do użytkowania odbiorcom. Budynki, do których będą dostarczane meble znajdują się pod różnymi adresami na terenie miasta Lublina. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do skontaktowania się z Zamawiającym w celu uściślenia szczegółów w zakresie wykonania mebli, uzgodnienia kolorów tapicerek i płyt meblowych. Szczegółowe określenie, zakres oraz wielkość przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.32.00 - Taborety 39.11.31.00 - Fotele 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.14.13.00 - Szafy 39.13.10.00 - Regały biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W części 2 pn: Dostawa krzeseł, taboretów i foteli zakup 51 sztuk krzeseł szkolnych oraz w części 3 pn: Dostawa regałów, szaf, kontenerów, stołów i biurek zakup 24 sztuk stołów szkolnych i 2 sztuk regału otwartego będzie realizowany w ramach projektu PWP - Kształcenie zawodowe na neofilologiach KUL na potrzeby rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa tapczanów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Emi Plus Spółka Jawna Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski, Al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22509,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22509,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45510,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa krzeseł, taboretów i foteli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Emi Plus Spółka Jawna Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski, Al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34146,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29914,83

  • Oferta z najniższą ceną: 29914,83 / Oferta z najwyższą ceną: 38868,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa regałów, szaf, kontenerów, stołów i biurek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marell Sp. z o.o., Ul. Budowlanych 4, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94642,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66272,40

  • Oferta z najniższą ceną: 66272,40 / Oferta z najwyższą ceną: 96782,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa zestawów stół konferencyjny + krzesła

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tronus Polska Sp. z o.o., Ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6243,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6457,50

  • Oferta z najniższą ceną: 6457,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6457,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa mebli laboratoryjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tronus Polska Sp. z o.o., Ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1783,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1783,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1783,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.