To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-10-29
Białystok: Dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 206974 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 172046 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6773137, fax 085 6772842.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych w następującym zakresie: 1. Biurko dwuszafkowe - 270 szt. 2. Biurko pod komputer - 210 szt. 3. Stół kwadratowy (klubowo-kasynowy)- 20 szt. 4. Szafa biurowa jednodrzwiowa - 40 szt. 5. Szafa ubraniowa dwudrzwiowa - 70 szt. ZADANIE NR 2: 1. Biurko gabinetowe - 1 szt. 2. Komoda - szafka czterodrzwiowa- 1 szt. 3. Szafa ubraniowa jednodrzwiowa - 1 szt. 4. Szafa dwudrzwiowa - 1 szt. 5. Stół konferencyjny - 1 szt. ZADANIE NR 3: 1. Krzesło miękkie - 335 szt. 2. Krzesło obrotowe - 510 szt. 3. Fotel obrotowy gabinetowy - 16 szt. ZADANIE NR 4: 1. Szafa metalowa BHP - 20 szt. 2. Szafa metalowa 1-skarbczykowa - 47 szt. 3. Szafa metalowa 1-skarbczykowa z certyfikatem klasy C - 4 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.12.11.70 - Szafy metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 245325,61 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: biurka, stoły kwadratowe, szafy biurowe i ubraniowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMANDOR BIAŁYSTOK S.A., ul. Gen. F. Kleeberga 66, 15-691 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 99975.41
- Oferta z najniższą ceną: 99975.41 / oferta z najwyższą ceną: 217200.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: biurko gabinetowe, komoda, szafa ubraniowa, szafa dwudrzwiowa, stół.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMANDOR BIAŁYSTOK S. A., ul. Gen. F. Kleeberga 66, 15-691 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1558.20
- Oferta z najniższą ceną: 1558.20 / oferta z najwyższą ceną: 4854.10
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: krzesła.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAGNUS Jacek Nowak, Stare Żukowice 129E, 33-151 Nowa Jastrząbka, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 65245.00
- Oferta z najniższą ceną: 65245.00 / oferta z najwyższą ceną: 116185.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: szafy metalowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MALOW Spółka z o. o., ul. Wojska Polskiego 114A, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 78547.00
- Oferta z najniższą ceną: 73606.56 / oferta z najwyższą ceną: 155665.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Modernizacja sanitariatów w Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14
- Konserwacja, bieżące naprawy i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 2 części
- Świadczenie usługi nauki i doskonalenia pływania w roku szkolnym 2024/2025 na pływalni Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Białymstoku
- USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I OTOCZENIA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIAŁYMSTOKU
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Świadczenie usługi nauki i doskonalenia pływania w roku szkolnym 2024/2025 na pływalni Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Zakup krzeseł obrotowych dla Oddziału ZUS w Toruniu
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.