eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa jednorazowego oraz wielorazowego sprzętu medycznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-12

Łódź: Dostawa jednorazowego oraz wielorazowego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 206880 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi , ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 61 77 777, faks 42 61 77 917.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://usk4.umed.lodz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego oraz wielorazowego sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet Nr 1: dostawa czujników do pulsoksymetru typu Novametrix; Pakiet Nr 2: dostawa sterylnych pokrowców na mikroskop operacyjny ZEISS Pakiet Nr 3: dostawa cewników - na potrzeby bloków operacyjnych Pakiet Nr 4: dostawa jednorazowych płytek ochronnych na oczy - na potrzeby bloków operacyjnych Pakiet Nr 5: dostawa zestawów urologicznych - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii Pakiet Nr 6: dostawa kanki doodbytniczej Pakiet Nr 7: dostawa cewników urologicznych - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii Pakiet Nr 8: dostawa igieł medycznych do znieczuleń Pakiet Nr 9: dostawa osprzętu do aparatury do znieczulania PRIMUS Pakiet Nr 10: dostawa osprzętu do wiertarki laryngologicznej STRYKER Pakiet Nr 11: dostawa pułapek wodnych do kapnografu do aparatu do znieczulania Primus Pakiet Nr 12: dostawa wyposażenia do aparatu chirurgicznego MD - 150 - na potrzeby bloku operacyjnego laryngologicznego Pakiet Nr 13: dostawa pokrowców na przewody - dla potrzeb bloku operacyjnego laryngologicznego Pakiet Nr 14: dostawa części do laryngoskopów - na potrzeby bloku operacyjnego laryngologicznego Pakiet Nr 15: dostawa aparatów do przetaczania płynów infuzyjnych Pakiet Nr 16: dostawa aparatów do przetaczania krwi i preparatów krwiopochodnych Pakiet Nr 17: dostawa jednorazowych kompletnych linii tętniczych do monitorowania ciśnienia tętniczego - na potrzeby Oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii Pakiet Nr 18: dostawa cewników silikonowych Pakiet Nr 19: dostawa zamkniętego systemu do pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego OCŻ Pakiet Nr 20: dostawa cewników do kaniulacji naczyń centralnych dla Oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii Pakiet Nr 21: dostawa ostrzy i matryc do dermatomów firmy Zimmer - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii Pakiet Nr 22: dostawa ostrzy do noża Breithwaite (Hambiego) - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii. Pakiet Nr 23: dostawa klipsów tytanowych Pakiet Nr 24: dostawa sprzętu elektrochirurgicznego do diatermii Erbe ICC 300 i VIO 300D - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgicznego Pakiet Nr 25: dostawa markerów skórnych - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii Pakiet Nr 26: dostawa sterylnych liczników igieł chirurgicznych - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii Pakiet Nr 27: dostawa łączników do drenów - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.16.22.00-5, 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.17.11.00-0, 33.19.41.20-3, 33.19.42.20-4, 33.14.14.10-7, 33.19.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia:1. wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2.aktualne katalogi lub materiały promocyjne producenta lub autoryzowanego przedstawiciela zawierające opis oferowanego wyrobu z zaznaczeniem numeru pakietu i pozycji, której dotyczą; 3.oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany asortyment posiada dokumenty stwierdzające podstawę dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679 oraz Dz.U. 2011 nr 102 poz. 586) i sposobem klasyfikowania na postawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. 2010 Nr 215 poz. 1416) oraz oświadczenie Wykonawcy, że przedstawi w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego - podpisane przez osobę upoważnioną; 4. dot. Pakietu: Nr 3, Nr 6, Nr 8, Nr 19, Nr 27- bezpłatne bezzwrotne próbki, w ilości 1 szt., z dowolnie wybranego przez Wykonawcę rozmiaru - zapakowane i oznaczone nazwą Wykonawcy oraz numerem Pakietu; 5. dot. Pakietu: Nr 2, Nr 13, Nr 15, Nr 16, Nr 17, Nr 18, Nr 20, Nr 25, Nr 26 - bezpłatne bezzwrotne próbki, w ilości 1 szt. - zapakowane i oznaczone nazwą Wykonawcy oraz numerem Pakietu; 6. dot. Nr 1 - bezpłatne bezzwrotne próbki, w ilości 1 szt., z dowolnie wybranej przez Wykonawcę pozycji asortymentowej - zapakowane i oznaczone nazwą Wykonawcy oraz numerem Pakietu i pozycji; 7. dot. Pakietu Nr 5 - bezpłatne bezzwrotne próbki, w ilości 1 szt., z dowolnie wybranego przez Wykonawcę rozmiaru do każde pozycji asortymentowej - zapakowane i oznaczone nazwą Wykonawcy oraz numerem Pakietu; 8. dot. Pakietu Nr 7 - bezpłatne bezzwrotne próbki, w ilości 1 szt., do każde pozycji asortymentowej - zapakowane i oznaczone nazwą Wykonawcy oraz numerem Pakietu; 9. dot. Pakietu Nr 4 - bezpłatne bezzwrotne próbki, w ilości 1 pary - zapakowane i oznaczone nazwą Wykonawcy oraz numerem Pakietu; 10. dot. Pakietu Nr 23 - bezpłatne bezzwrotne próbki, w ilości 1 magazynku - zapakowane i oznaczone nazwą Wykonawcy oraz numerem Pakietu;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b Pzp., w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów należy przedłożyć dokumenty dotyczące: 1.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 1.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 1.3. charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; 1.4. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania wyjaśnień, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.3.2. SIWZ oraz jej podpisem. 3. Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o takie zamówienie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:1. w poniższym zakresie: a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; b) zwiększenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt c); c) zmniejszenie ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy; d) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie; e)zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamiennik tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto i brutto; f) zmiany cen jednostkowych opakowań asortymentu objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; g) zmiany organizacyjnej po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; h) inne okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili ogłoszenia zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, nie dłużej jednak niż o dwa miesiące, w przypadku niezrealizowania umowy w terminie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w zależności od przebiegu leczenia pacjentów. 3. Zmiany wymienione w pkt 1. mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy. 4. Zmiany wymienione w pkt 2. mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://usk4.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ USK Nr 4 im. Marii Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, 91-738 Łódź, ul. Sporna 36/50. Dział zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2015 godzina 12:00, miejsce: SP ZOZ USK Nr 4 im. Marii Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, 91-738 Łódź, ul. Sporna 36/50. Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czujników do pulsoksymetru typu Novametrix;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych pokrowców na mikroskop operacyjny ZEISS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cewników - na potrzeby bloków operacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych płytek ochronnych na oczy - na potrzeby bloków operacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów urologicznych - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kanki doodbytniczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cewników urologicznych - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa igieł medycznych do znieczuleń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa osprzętu do aparatury do znieczulania PRIMUS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa osprzętu do wiertarki laryngologicznej STRYKER.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pułapek wodnych do kapnografu do aparatu do znieczulania Primus.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia do aparatu chirurgicznego MD - 150 - na potrzeby bloku operacyjnego laryngologicznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pokrowców na przewody - dla potrzeb bloku operacyjnego laryngologicznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części do laryngoskopów - na potrzeby bloku operacyjnego laryngologicznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatów do przetaczania płynów infuzyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatów do przetaczania krwi i preparatów krwiopochodnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych kompletnych linii tętniczych do monitorowania ciśnienia tętniczego - na potrzeby Oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cewników silikonowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zamkniętego systemu do pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego OCŻ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cewników do kaniulacji naczyń centralnych dla Oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ostrzy i matryc do dermatomów firmy Zimmer - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ostrzy do noża Breithwaite (Hambiego) - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa klipsów tytanowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu elektrochirurgicznego do diatermii Erbe ICC 300 i VIO 300D - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgicznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa markerów skórnych - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych liczników igieł chirurgicznych - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet Nr 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa łączników do drenów - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. jakość - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.