Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdynia: wzmocnienie morskiego przejścia granicznego w Porcie Gdynia - System monitoringu bezpieczeństwa portu (PL0065) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., do kontaktów: Tamara Białasiewicz, ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6274589, fax 058 6215588, e-mail: t.bialasiewicz@port.gdynia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.port.gdynia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., Dział Projektów Unijnych (pok. 113, I piętro), Tamara Białasiewicz, ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6274589, fax 058 6215588, e-mail: t.bialasiewicz@port.gdynia.pl, www.port.gdynia.pl lub www.przetargi.kzp.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., Dział Umów i Rozliczeń (pok. 330, klatka B, III piętro), Jolanta Kreft, ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6274518, fax 058 6274765, e-mail: j.kreft@port.gdynia.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., Dział Umów i Rozliczeń (pok. 330, klatka B, III piętro), Jolanta Kreft, ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6274518, fax 058 6274765. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Zarząd Portu; Podmiot zarządzający portem o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wzmocnienie morskiego przejścia granicznego w Porcie Gdynia - System monitoringu bezpieczeństwa portu (PL0065). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu telewizji przemysłowej (dozorowej) opartego na wysokiej klasy urządzeniach sieciowych IP, współpracujących z oprogramowaniem służącym do przetwarzania, przesyłania i składowania obrazu zapisanego cyfrowo. Wykonanie zamówienia będzie obejmowało: 1) Dostawę i instalację kamer, sprzętu komputerowego, pamięci masowej, oprogramowania; 2) Instalację oraz włączenie kamer do istniejącej sieci; 3) Wykonanie głównego i lokalnych stanowisk systemu; 4) Wykonanie dwóch radiolinii punkt-punkt; 5) Przyłączenie kamer do istniejącej infrastruktury światłowodowej; 6) Budowę brakujących linii światłowodowych; 7) Wykonanie przyłączy zasilania elektrycznego; 8) Wymianę części słupów oświetlenia nawigacyjnych na nawigacyjno-kamerowe; 9) Uruchomienie i sprawdzenie systemu, szkolenie pracowników, dostarczenie szczegółowej instrukcji obsługi w języku polskim; 10) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. ZAMAWIAJĄCY DYSPONUJE SZCZEGÓŁOWĄ DOKUMENTACJĄ WYKONAWCZĄ I BUDOWLANĄ POTRZEBNĄ DO REALIZACJI ZADANIA. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.33.92 - 45.23.33.92 Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Oryginalny kod CPV: 45.31.23.20 - Instalowanie telewizji napowietrznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.20 - Montaż anten telewizyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.42.00 - Instalowanie infrastruktury kablowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza kwotę 500 000 euro, nie przekracza kwoty 5 278 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.01.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 78 000,00 PLN.
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki:
1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2006, nr 164, poz. 1163);
2) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
3) Posiadają aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie ochrony technicznej, a osoby uczestniczące w realizacji zamówienia licencję pracownika ochrony technicznej II stopnia dla kierownika robót oraz licencję ochrony technicznej I stopnia dla instalatorów i montażystów;
4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
6) Wykażą się wykonawstwem przynajmniej jednej roboty polegającej na wykonaniu systemu telewizji przemysłowej składającego się z co najmniej 20 kamer sieciowych IP oraz jednego cyfrowego rejestratora lub systemu hybrydowego składającego się z co najmniej 20 kamer analogowych, wideoserwera (wideoserwerów) umożliwiającego dołączenie tych kamer oraz jednego rejestratora sieciowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez wykonawców. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku, gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów wg następujących zasad oceny: za każde wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, zadanie z zakresu wykonania systemu telewizji przemysłowej o cechach określonych powyżej (ponad 1 wymagany) wykonawca otrzyma 2 punkty. Ww. zadania muszą być wyszczególnione w wykazie wykonanych robót oraz potwierdzone dokumentami o należytym ich wykonaniu. Referencje (dokumenty) muszą zawierać informacje o wartości wykonanych zadań, odbiorcach, dokładnie wskazywać zakres robót, które zostały wykonane oraz datę wykonania zlecenia (dotyczyć może tylko robót zakończonych).W przypadku, gdy wykonawcy uzyskają taką samą ilość punktów o kolejności wyboru zadecyduje suma kwot robót budowlanych z zakresu objętego przedmiotem zamówienia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do WNIOSKU (który należy pobrać ze stron internetowych wskazanych w Sekcji VI.2) ogłoszenia.
2) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych - załącznik nr 2 do WNIOSKU.
3) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu kancelarii niejawnej - załącznik nr 3 do WNIOSKU.
4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do WNIOSKU. (minimalnym warunkiem jest należyte wykonanie przynajmniej jednego zadania polegającego na wykonaniu systemu telewizji przemysłowej składającego się z co najmniej 20 kamer sieciowych IP oraz jednego cyfrowego rejestratora lub systemu hybrydowego składającego się z co najmniej 20 kamer analogowych, wideoserwera
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 80 2. Walory techniczno-funkcjonalne (%) 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wzór wniosku (wraz z instrukcją) należy pobrać bezpośrednio od zamawiającego lub z następujących stron internetowych; - www.port.gdynia.pl; - www.przetargi.kzp.com.pl Projekt uzyskał wsparcie ze środków Norweskiego Mechanizmu, w ramach priorytetu "Wdrażanie przepisów z Schengen, wspieranie Narodowych Planów Działania z Schengen, jak również wzmacnianie sądownictwa". Programu Operacyjnego dla wykorzystania środków finansowych Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.03.2007.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remont klatki schodowej i korytarzy w budynku ul. Opata Hackiego 31
- Remont stropu piwnicy nad lokalem ZOLTAR w Zespole Miejskich Hal Targowych w Gdyni.
- Wynajem samochodów osobowych typu BUS i typu FURGON na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni.
- Obsługa w II półroczu 2024 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych w zakresie skateparku i budowy ogrodzenia placu zabaw oraz robót budowlanych w zakresie boiska do piłki nożnej przy ul. Dedala w Gdyni
- Wynajem długoterminowy samochodu elektrycznego o nadwoziu typu osobowy van 9-cio miejscowy
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu dróg gminnych w gminie Dąbrówka - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaków - Sokołówek-Teodorów, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- Remont i renowacja sal rozpraw Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku przy ulicy Nowe Ogrody 30 (dotyczy sal rozpraw nr: 28 i 30)
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Miłki
- 41.24Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa stanu ochrony zdrowia poprzez modernizację, przebudowę i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu......"
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Pracowni Elektrofizjologii
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.