eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zatory › Wykonanie adaptacji projektu z budową kompleksu dwóch boisk sportowych (boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne z zapleczem sanitarno-szatniowym) w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Zatory: Wykonanie adaptacji projektu z budową kompleksu dwóch boisk sportowych (boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne z zapleczem sanitarno-szatniowym) w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012.
Numer ogłoszenia: 206495 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zatory , 07-217 Zatory, woj. mazowieckie, tel. 029 7410323, fax. 029 7410394.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.ugzatory.bip.org.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie adaptacji projektu z budową kompleksu dwóch boisk sportowych (boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne z zapleczem sanitarno-szatniowym) w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji projektu z budową kompleksu dwóch boisk sportowych (boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne z zapleczem sanitarno-szatniowym) w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012. kod CPV: 45212221-1 - roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 74232000-4 - usługi projektowania architektonicznego 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonanie przystosowania (adaptacji) dokumentacji projektowej budowlanej typowej zespołu boisk sportowych wraz zapleczem na dokumentację projektową budowlano-wykonawczą przewidzianą do realizacji w ramach programu ORLIK 2012 przy Zespole Placówek Oświatowych w Zatorach (działka nr ewidencyjny 763). Adaptację wykonać należy na podstawie Projektu Architektoniczno-Budowlanego Zespołu Boisk Sportowych przewidzianego do realizacji w ramach programu -Moje Boisko ORLIK 2012- opracowanego na zamówienie Ministerstwa Sportu przez jednostkę projektową KULCZYŃSKI Architekt Sp. z o.o. ul. Zgoda 4 m. 2, 00-018 Warszawa, opublikowanego na stronie internetowej: http/www.orlik2012.pl 2.2. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) Podbudowa przepuszczalna z drenażem wewnętrznym: - drenaż wewnętrzny z sączków PVC w otulinie syntetycznej i obsypce ze żwiru filtracyjnego w rozstawie co 5m, sączek zbierający, studnia chłonna - grunt rodzimy, - warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr. 10cm, - warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 31,5-63mm) o gr. 10cm, - warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr. 0-31,5mm) o gr. 5cm, - warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr. 0-4mm) o gr. 4cm, Boisko należy oddzielić od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8x30x100cm układanych na ławie z betonu B15 z oporem. Na powierzchni boiska należy wyprofilować spadki o wartości min. 0,5 %. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej bazowej oraz w oparciu o badania geologiczne i mapę terenu. Nawierzchnia do piłki nożnej: Nawierzchnia syntetyczna typu (sztuczna trawa) o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji technicznej bazowej. Nawierzchnie zastosowane do realizacji boiska winny odpowiadać: - badaniom na zgodność z normą PN-EN 15330-1 lub posiadać aprobatę techniczną ITB, lub rekomendację techniczną ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport - posiadać certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA. - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta - atest PZH dla oferowanej nawierzchni - autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię Przed zatwierdzeniem dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia spełnienia ww. wymagań dot. prac nawierzchniowych. Przy wyborze rozwiązań należy przestrzegać prawa budowlanego, praw pokrewnych i szczególnych oraz kierować się wiedzą techniczną. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej bazowej oraz w oparciu o badania geologiczne i mapę terenu. Wyposażenie: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.3. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) - szerokość - 15,10 m + 2 x 2,00m wybiegi = 19,10 m - długość - 28,10 m + 2x2,00m wybiegi = 32,10 m Podbudowa przepuszczalna z drenażem wewnętrznym: - drenaż wewnętrzny z sączków PVC w otulinie syntetycznej i obsypce ze żwiru filtracyjnego w rozstawie co 5m, sączek zbierający, studnia chłonna, - koryto (grunt rodzimy), - warstwa odsączająca z piasku o gr. 10cm, - warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 31,5-63mm, gr. 10cm, - warstwa klinująca z kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5mm, gr. 5cm, Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8x30x100cm ustawianych na ławie betonowej z betonu B10 z oporem lub odwodnieniem liniowym (na krawędziach spadków). Na powierzchni boiska należy wyprofilować dodatkowy spadek pomocniczy o wartości 1,0%. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej bazowej oraz w oparciu o badania geologiczne i mapę terenu. Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa do gry w koszykówkę i siatkówkę wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji technicznej bazowej. Nawierzchnia zastosowana do realizacji boiska winna posiadać: - odpowiadać badaniom na zgodność z normą PN-EN 14877 lub posiadać aprobatę techniczną ITB, lub rekomendację techniczną ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta - atest PZH dla oferowanej nawierzchni - autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię Przed zatwierdzeniem dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia spełnienia ww. wymagań dot. prac nawierzchniowych. Przy wyborze rozwiązań należy przestrzegać prawa budowlanego, praw pokrewnych i szczególnych oraz kierować się wiedzą techniczną. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej bazowej oraz w oparciu o badania geologiczne i mapę terenu. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuki 2.4. Ogrodzenie terenu Ogrodzenie terenu na słupkach stalowych mocowanych na podmurówce betonowej. Wypełnienie z siatki stalowej lub ogrodzenia panelowego, wysokość min. 4 m, rozstaw słupków od min. 2 m do max 5 m. Furtki i bramy systemowe przesuwne lub rozwierne, możliwość otwierania bramy za pomocą siłowników elektrycznych. Szerokość furtki od 1 do 2 m, bramy od 2,5 do 4,5 wysokość do wyboru. Piłkochwyty o wysokości min. 6 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej do adaptacji ( załącznik nr 6 do SIWZ) Rozwiązania ogrodzenia pozostawia się do wyboru przystosowując projekt do warunków miejscowych. Przy wyborze rozwiązań należy przestrzegać prawa budowlanego, praw pokrewnych i szczególnych. Ogrodzenie winno spełniać wymogi bezpieczeństwa. 2.5. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. z fundamentem i poprzeczkami na projektory oraz instalacją odgromową. Boisko piłkarskie: - średnie natężenie oświetlenia Eśr 77 lx - minimalne natężenie oświetlenia Emin 54 lx - maksymalne nateżenie oświetlenia Emax 119 lx - równomierność g1 Emin/Emax 1:1,41 (0,71) - równomierność g2 Emin/Emax 1,2,18 (0,46) Boisko do koszykówki i siatkówki: - średnie natężenie oświetlenia Eśr 103 lx - minimalne natężenie oświetlenia Emin 76 lx - maksymalne nateżenie oświetlenia Emax 136 lx - równomierność g1 Emin/Emax 1:1,35 (0,74) - równomierność g2 Emin/Emax 1,1,78 (0,56) Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej do adaptacji (załącznik nr 6 do SIWZ). 2.6. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej do adaptacji (załącznik nr 6 do SIWZ). 2.7. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego, zakup i dostawa modułowego, prefabrykowanego budynku sanitarno-szatniowego wraz z instalacjami wewnętrznymi, przyłączami oraz wyposażeniem zgodnym z dokumentacją techniczną bazową. Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową do adaptacji ( załącznik nr 6 do SIWZ) Budynek sanitarno - szatniowy obejmuje: magazyn sprzętu gospodarczo-sportowego, pomieszczenie dla trenera środowiskowego i gospodarza obiektu, pomieszczenie higieniczno-sanitarno-szatniowe dla drużyn męskich i żeńskich oddzielnie - o powierzchni 58,20 m2 i kubaturze 237,91 m3 3. Zagospodarowanie terenu w tym urządzenia budowlane, układ komunikacyjny, sieci uzbrojenia terenu z przeciwpożarowym zaopatrzeniem w wodę, ukształtowanie terenu i zieleń, odwodnienie i drenaż w zależności od uwarunkowań lokalizacyjnych- zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie typowym opracowanym na zlecenia Ministerstwa Sportu i Turystyki przystosowując do warunków miejscowych. 4. Obiekt w całości winien być przystosowany dla osób niepełnosprawnych. 5. Adaptacja projektu obejmuje wykonanie: 1) projektu budowlanego wykonawczego, 2) pozyskanie niezbędnych uzgodnień dla tego typu dokumentacji w tym warunków technicznych przyłączenia do gminnej sieci wodno-kanalizacyjnej oraz sieci energetycznej oświetlenia boisk, 3) złożenie wniosku przy współudziale Zamawiającego o pozwolenie na budowę. W zakresie dokumentacji należy wykonać: 1) dokumentacja projektowa - po 5 egzemplarzy według dokumentacji typowej dla każdego obiektu wchodzącego w skład zespołu boisk sportowych, 2) kosztorys wykonawczy (ofertowy) - po 1 egzemplarzu dla każdego obiektu, 4) przedmiar robót - 1 egzemplarz dla każdego obiektu, 5) dostosować specyfikację technicznego wykonania i odbioru robót objętych opracowaniem z projektu budowlanego dla potrzeb projektu wykonawczego - 2 egzemplarze, 6. Projekt winien spełniać wymagania dotyczące formy dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej wykonawczej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202 poz. 2072). Projekt oraz wszystkie jego elementy należy wykonać również w wersji elektronicznej w formacie programów ogólnodostępnych (doc., PDF, JPEG), DOKUMENTACJA PROJEKTOWA WYMAGA UZGODNIENIA I ZATWIERDZENIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO. 7. Projektant, który wprowadzi w projekcie wykonawczym zmiany w stosunku do projektu typowego, zobowiązany jest: 1) sporządzić wykaz wprowadzonych zmian w stosunku do projektu typowego (nr zmiany, czego zmiana dotyczy, miejsce zmiany w projekcie, powód zmiany), 2) przesłać wykaz wprowadzonych zmian wraz z zaadaptowanym projektem wykonawczym do akceptacji w formie papierowej. Dokumenty te należy przesłać na adres: Polskie Stowarzyszenie Rozwoju Infrastruktury Sportu i Rekreacji IAKS Polska ul. Wybrzeże Gdyńskie 4 01-531 Warszawa 8. W przypadku braku odstępstw od projektu typowego Inwestor (we współpracy z Projektantem) zobowiązany jest złożyć oświadczenie następującej treści: Oświadczam, że: - projekt boiska w ramach programu (Moje Boisko Orlik 2012) nie różni się od projektu typowego i zgodny jest ze specyfikacją projektowo- techniczną zawartą w tym projekcie Powyższe oświadczenie przesłane zostanie po uzyskaniu podpisu Wójta lub upoważnionej przez niego osoby na adres: Ministerstwo Sportu i Turystyki Departament Infrastruktury Sportowej ul. Senatorska 14 00-921 Warszawa z dopiskiem (MOJE BOISKO ORLIK 2012) Kopię oświadczenia należy przesłać drogą elektroniczna na adres iaks@iaks.pl 9. Dokumentację geotechniczną, oryginał mapy do celów projektowych, wypis i wyrys z miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla działki na, której zlokalizowana jest inwestycja Inwestor przekaże niezwłocznie Wykonawcy wybranemu w trakcie niniejszego postępowania. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki - Dokumentacja projektowa bazowa - Mapa do celów projektowych 11. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wymagany okres gwarancji na trawę syntetyczną - 60 miesięcy. 12. Zamawiający usunie we własnym zakresie drzewa rosnące na obszarze objętym inwestycją. 13. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 74.23.20.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Dowód wniesienia wadium 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - (Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ) 4. Parafowany i podpisany wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ) 6. Zestawienie kosztów (załącznik nr 8 do SIWZ) a także następujące dokumenty: 7. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 04.09.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2). Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna, że powyższy warunek udziału w postępowaniu jest spełniony, jeżeli Oferent zapewni w opracowaniu dokumentacji projektowej udział osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych w specjalności: architektonicznej; konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Do oferty należy załączyć w/w wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3). Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a. konstrukcyjno-budowlanej, b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 9. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzatory.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zatorach, ul. Jana Pawła II 106, 07-217 Zatory.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Zatorach, ul. Jana Pawła II 106, 07-217 Zatory, pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.