eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Profilowanie pomocy dla klientów urzędów pracy oraz przygotowanie i realizacja Indywidualnego Planu Działania w świetle nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy dla 8 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach w tym 2 pośredników pracy zatrudnionych w ramach projektuProfesjonalny pośrednik - dostępny urząd współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z POKL - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Profilowanie pomocy dla klientów urzędów pracy oraz przygotowanie i realizacja Indywidualnego Planu Działania w świetle nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy dla 8 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach w tym 2 pośredników pracy zatrudnionych w ramach projektu: Profesjonalny pośrednik - dostępny urząd współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z POKL - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2
Numer ogłoszenia: 206363 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186627 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach, ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Profilowanie pomocy dla klientów urzędów pracy oraz przygotowanie i realizacja Indywidualnego Planu Działania w świetle nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy dla 8 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach w tym 2 pośredników pracy zatrudnionych w ramach projektu: Profesjonalny pośrednik - dostępny urząd współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z POKL - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa z zakresu szkolenia. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Profilowanie pomocy dla klientów urzędów pracy oraz przygotowanie i realizacja Indywidualnego Planu Działania w świetle nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy dla 8 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach w tym 2 pośredników pracy zatrudnionych w ramach projektu: Profesjonalny pośrednik - dostępny urząd współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie. Znak sprawy: ZP/9/2014. Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80500000-9. 1. Celem szkolenia jest: Nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy z zakresu profilowania i realizacji Indywidualnego Planu Działania oraz zdobycie umiejętności w zakresie skutecznej aktywizacji klientów urzędów pracy. 2. Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne: a) Doradca Klienta - kompleksowa i fachowa obsługa klientów indywidualnych, b) Narzędzia i metody pracy doradcy klienta, c) Przygotowanie i realizacja Indywidualnego Planu Działania, d) Nowe narzędzia aktywizacji określone w ustawie skierowane do poszczególnych grup klientów jako podstawowy element pomyślnego zakończenia IPD. 3. Metoda szkolenia: mini wykład, ćwiczenia, prezentacja multimedialna, studium pojedynczego przypadku, burza mózgów. 4. Szkolenie ma zostać zorganizowane i przeprowadzone do dnia 31 października 2014 roku. 5. Czas trwania szkolenia 3 dni. 6. Minimalna liczba godzin szkolenia - 20 godzin. 7. Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza zaplanowania i prowadzenia zajęć w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. 9. Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie w dni powszednie. 10. Wykłady muszą się odbywać w sali wykładowej przystosowanej do tego typu celów. 11. Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt oraz pomoce dydaktyczne dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. 12. Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia i w miejscu zakwaterowania warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 13. Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową, opiekuna grupy oraz opracuje szczegółowy harmonogram szkolenia. 14. Wykonawca zobowiązany jest do upowszechniania informacji poprzez oznaczenie sal wykładowych, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 15. Materiały dydaktyczne oraz wszelka dokumentacja związana z organizacją szkolenia dla dwóch pośredników pracy zatrudnionych w ramach projektu Zamawiający wymaga żeby materiały i dokumenty były oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 16. Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały szkoleniowe w formie skryptów, materiałów biurowych (przybory piśmienne, notatnik, itp.), pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia oraz szczegółowy harmonogram szkolenia 17. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zamówienia wyda zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r. Dla 2 pośredników pracy zaświadczenia muszą zostać dodatkowo oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 18. Miejsce szkolenia oraz zakwaterowania uczestników szkolenia nie może być usytuowane bliżej niż 20 km i nie dalej niż 60 km od granicy miasta Starachowice. 19. Wykonawca pokryje (zrefunduje) 8 uczestnikom szkolenia koszty związane z ich dojazdem ze Starachowic do miejsca szkolenia i z powrotem. 20. Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. 21. Wykonawca zapewni po dwa noclegi dla 8 uczestników skierowanych na szkolenie. 22. Uczestnicy szkolenia zostaną zakwaterowani w hotelu co najmniej dwu gwiazdkowym lub pensjonacie o równorzędnym standardzie w pokojach 2 lub jednoosobowych. Pokoje te muszą być wyposażone w pełen węzeł sanitarny. 23. Wykonawca zapewni podczas trwania szkolenia całodzienne wyżywienie dla 8 uczestników szkolenia (po 2 śniadania, po 3 obiady, po 2 kolacje) oraz serwis kawowy podczas trwania zajęć. Posiłki muszą być podawane w innej sali niż wykładowa przystosowanej do tego celu. 24. Szkolenie musi rozpocząć się w dniu przyjazdu uczestników na miejsce szkolenia. 25. Zajęcia dydaktyczne muszą odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników szkolenia lub w odległości nie większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania. 26. Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się w godzinach umożliwiających powrót uczestników szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia. 27. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust 4 ustawy prawo zamówień publicznych żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 28. Zamawiający przewiduje: ze strony Wykonawcy możliwość zmiany: opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera gdy zmiana dotyczy osoby, której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by zaproponowana osoba posiadała tożsame lub wyższe kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia wskazane przez Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga aneksowania umowy w przypadku gdy jest już podpisana. Zamawiający przewiduje zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego w oświadczeniu oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga jedynie akceptacji Zamawiającego. ze strony Zamawiającego: zmianę terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia), zmianę terminu przeprowadzenia szkolenia, zmianę liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób przeszkolonych i ceny jednostkowej). Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych w umowie. 29. W przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: 1. Ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający następujące bloki tematyczne: a) Doradca Klienta - kompleksowa i fachowa obsługa klientów indywidualnych, b) Narzędzia i metody pracy doradcy klienta, c) Przygotowanie i realizacja Indywidualnego Planu Działania, d) Nowe narzędzia aktywizacji określone w ustawie skierowane do poszczególnych grup klientów jako podstawowy element pomyślnego zakończenia IPD. 2. Dwa harmonogramy szkolenia z których jeden musi być oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3. Dwa wzory ankiet dla uczestników szkolenia z których jeden musi być oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 4. Dwa wzory zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r z których jeden musi być oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy. Przed rozliczeniem finansowym przedmiotu zamówienia Zamawiający w formie protokołu dokona odbioru zadania zleconego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu: Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Rozwoju Personalnego S-Kadra s.c, ul. Warszawska 34 lok. 618, 25-312 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7016,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.