eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Profilowanie pomocy dla klientów urzędów pracy oraz przygotowanie i realizacja Indywidualnego Planu Działania w świetle nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy dla 8 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach w tym 2 pośredników pracy zatrudnionych w ramach projektuProfesjonalny pośrednik - dostępny urząd współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z POKL - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Profilowanie pomocy dla klientów urzędów pracy oraz przygotowanie i realizacja Indywidualnego Planu Działania w świetle nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy dla 8 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach w tym 2 pośredników pracy zatrudnionych w ramach projektu: Profesjonalny pośrednik - dostępny urząd współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z POKL - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2.
Numer ogłoszenia: 186627 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-starachowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Profilowanie pomocy dla klientów urzędów pracy oraz przygotowanie i realizacja Indywidualnego Planu Działania w świetle nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy dla 8 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach w tym 2 pośredników pracy zatrudnionych w ramach projektu: Profesjonalny pośrednik - dostępny urząd współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z POKL - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa z zakresu szkolenia. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Profilowanie pomocy dla klientów urzędów pracy oraz przygotowanie i realizacja Indywidualnego Planu Działania w świetle nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy dla 8 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach w tym 2 pośredników pracy zatrudnionych w ramach projektu: Profesjonalny pośrednik - dostępny urząd współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie. Znak sprawy: ZP/9/2014. Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80500000-9. 1. Celem szkolenia jest: Nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy z zakresu profilowania i realizacji Indywidualnego Planu Działania oraz zdobycie umiejętności w zakresie skutecznej aktywizacji klientów urzędów pracy. 2. Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne: a) Doradca Klienta - kompleksowa i fachowa obsługa klientów indywidualnych, b) Narzędzia i metody pracy doradcy klienta, c) Przygotowanie i realizacja Indywidualnego Planu Działania, d) Nowe narzędzia aktywizacji określone w ustawie skierowane do poszczególnych grup klientów jako podstawowy element pomyślnego zakończenia IPD. 3. Metoda szkolenia: mini wykład, ćwiczenia, prezentacja multimedialna, studium pojedynczego przypadku, burza mózgów. 4. Szkolenie ma zostać zorganizowane i przeprowadzone do dnia 31 października 2014 roku. 5. Czas trwania szkolenia 3 dni. 6. Minimalna liczba godzin szkolenia - 20 godzin. 7. Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza zaplanowania i prowadzenia zajęć w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. 9. Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie w dni powszednie. 10. Wykłady muszą się odbywać w sali wykładowej przystosowanej do tego typu celów. 11. Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt oraz pomoce dydaktyczne dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. 12. Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia i w miejscu zakwaterowania warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 13. Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową, opiekuna grupy oraz opracuje szczegółowy harmonogram szkolenia. 14. Wykonawca zobowiązany jest do upowszechniania informacji poprzez oznaczenie sal wykładowych, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 15. Materiały dydaktyczne oraz wszelka dokumentacja związana z organizacją szkolenia dla dwóch pośredników pracy zatrudnionych w ramach projektu Zamawiający wymaga żeby materiały i dokumenty były oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 16. Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały szkoleniowe w formie skryptów, materiałów biurowych (przybory piśmienne, notatnik, itp.), pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia oraz szczegółowy harmonogram szkolenia 17. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zamówienia wyda zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r. Dla 2 pośredników pracy zaświadczenia muszą zostać dodatkowo oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 18. Miejsce szkolenia oraz zakwaterowania uczestników szkolenia nie może być usytuowane bliżej niż 20 km i nie dalej niż 60 km od granicy miasta Starachowice. 19. Wykonawca pokryje (zrefunduje) 8 uczestnikom szkolenia koszty związane z ich dojazdem ze Starachowic do miejsca szkolenia i z powrotem. 20. Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. 21. Wykonawca zapewni po dwa noclegi dla 8 uczestników skierowanych na szkolenie. 22. Uczestnicy szkolenia zostaną zakwaterowani w hotelu co najmniej dwu gwiazdkowym lub pensjonacie o równorzędnym standardzie w pokojach 2 lub jednoosobowych. Pokoje te muszą być wyposażone w pełen węzeł sanitarny. 23. Wykonawca zapewni podczas trwania szkolenia całodzienne wyżywienie dla 8 uczestników szkolenia (po 2 śniadania, po 3 obiady, po 2 kolacje) oraz serwis kawowy podczas trwania zajęć. Posiłki muszą być podawane w innej sali niż wykładowa przystosowanej do tego celu. 24. Szkolenie musi rozpocząć się w dniu przyjazdu uczestników na miejsce szkolenia. 25. Zajęcia dydaktyczne muszą odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników szkolenia lub w odległości nie większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania. 26. Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się w godzinach umożliwiających powrót uczestników szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia. 27. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust 4 ustawy prawo zamówień publicznych żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 28. Zamawiający przewiduje: ze strony Wykonawcy możliwość zmiany: opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera gdy zmiana dotyczy osoby, której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by zaproponowana osoba posiadała tożsame lub wyższe kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia wskazane przez Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga aneksowania umowy w przypadku gdy jest już podpisana. Zamawiający przewiduje zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego w oświadczeniu oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga jedynie akceptacji Zamawiającego. ze strony Zamawiającego: zmianę terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia), zmianę terminu przeprowadzenia szkolenia, zmianę liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób przeszkolonych i ceny jednostkowej). Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych w umowie. 29. W przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: 1. Ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający następujące bloki tematyczne: a) Doradca Klienta - kompleksowa i fachowa obsługa klientów indywidualnych, b) Narzędzia i metody pracy doradcy klienta, c) Przygotowanie i realizacja Indywidualnego Planu Działania, d) Nowe narzędzia aktywizacji określone w ustawie skierowane do poszczególnych grup klientów jako podstawowy element pomyślnego zakończenia IPD. 2. Dwa harmonogramy szkolenia z których jeden musi być oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3. Dwa wzory ankiet dla uczestników szkolenia z których jeden musi być oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 4. Dwa wzory zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r z których jeden musi być oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy. Przed rozliczeniem finansowym przedmiotu zamówienia Zamawiający w formie protokołu dokona odbioru zadania zleconego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych na załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca na spełnienie powyższego warunku ma obowiązek złożenia wykazu wykonanych/ wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegających na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu realizacji instrumentów oraz usług rynku pracy na załączniku nr 2 do SIWZ oraz załączy do wykazu poświadczenia mające na celu potwierdzenie należytego wykonania/ wykonywania w/w usług. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że wykonał/wykonuje z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu realizacji instrumentów oraz usług rynku pracy. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w toczącym się postępowaniu. Ponadto ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie załączonego do oferty wykazu, dokumentu oraz oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych na załączniku nr 1 do SIWZ. - Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia na załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych na załączniku nr 1 do SIWZ. - Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wykazu osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych na załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Poświadczenia mające na celu potwierdzenie należytego wykonania/ wykonywania usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegającej na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu realizacji instrumentów oraz usług rynku pracy. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w toczącym się postępowaniu. - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także w ofercie oświadczenie tych podmiotów o nie podleganiu wykluczeniu z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych według załącznika nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tworzący konsorcjum, muszą łącznie spełnić warunki w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonych działalności lub czynności, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjału ekonomicznego i finansowego (art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych). Oświadczenie na załączniku nr 1 do SIWZ - składa wyłącznie lider w imieniu konsorcjum. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych ma obowiązek złożyć oświadczenie na załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie tworzących konsorcjum - każdy z członków tego konsorcjum ma obowiązek na podstawie art. 26 ust 2d ustawy prawo zamówień publicznych złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonej do oferty listy lub informacji zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie - 15
  • 3 - Jakość świadczonych usług przez Wykonawcę - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której projekt stanowi załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji. 2. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku 3. Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4. Zamawiający przewiduje: ze strony Wykonawcy możliwość zmiany: opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera gdy zmiana dotyczy osoby, której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by zaproponowana osoba posiadała tożsame lub wyższe kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia wskazane przez Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga aneksowania umowy w przypadku gdy jest już podpisana. Zamawiający przewiduje zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego w oświadczeniu oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga jedynie akceptacji Zamawiającego. ze strony Zamawiającego: zmianę terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia), zmianę terminu przeprowadzenia szkolenia, zmianę liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób przeszkolonych i ceny jednostkowej). Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-starachowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pup-starachowice.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 13:20, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76, pok. 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. - Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. - Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu: Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie. - Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09 września 2014 r. o godz. 13:30 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 208. Otwarcie ofert jest jawne.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.