eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkań w zakresie Terapii psychologicznej grupowej i rodzinnej dla 10 BO wraz z otoczeniem w ramach projektu systemowego Akademia pracy w Gminie Aleksandrów Kujawski realizowanego w ramach POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Aleksandrów Kujawski: Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkań w zakresie Terapii psychologicznej grupowej i rodzinnej dla 10 BO wraz z otoczeniem w ramach projektu systemowego Akademia pracy w Gminie Aleksandrów Kujawski realizowanego w ramach POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Numer ogłoszenia: 206293 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski , ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, faks 054 2822031, 2822059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkań w zakresie Terapii psychologicznej grupowej i rodzinnej dla 10 BO wraz z otoczeniem w ramach projektu systemowego Akademia pracy w Gminie Aleksandrów Kujawski realizowanego w ramach POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkań w zakresie: Terapii psychologicznej grupowej i rodzinnej. 2 Terapia psychologiczna grupowa obejmuje 10 rodzin tj. ok. 50 osób z terenu Gminy Aleksandrów Kujawski. System terapii obejmuje osoby, rodziny z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub rodziny w kryzysie zwłaszcza niepełne i wielodzietne oraz osoby niepełnosprawne. 4 spotkania po 3 godziny mają na celu przełamanie bariery strachu przed kontaktami z innymi, nabycie zdolności interpersonalnych, współpraca w grupie, pozyskanie umiejętności radzenia z codziennymi problemami itp. 3 Terapia psychologiczna rodzinna obejmuje 10 rodzin tj. ok. 50 osób z terenu Gminy Aleksandrów Kujawski. System terapii obejmuje osoby, rodziny z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub rodziny w kryzysie zwłaszcza niepełne i wielodzietne oraz osoby niepełnosprawne. Terapia obejmuje 60 godzin spotkań, polegających na specjalistycznych, psychologicznych świadczeniach zdrowotnych nastawionych na przeanalizowanie nasilających się problemów i trudności oznaczających dysfunkcjonalność rodziny powodującą ryzyko wystąpienia zaburzeń psychicznych i somatycznych u członków rodziny. 4 Wykonawca w przypadku terapii psychologicznej rodzinnej zobowiązany będzie do świadczenia usług osobiście w miejscach zamieszkania rodzin objętych terapią w wymiarze godzinowym określonym przez Zamawiającego w miarę potrzeb Zamawiającego, w dziennym przedziale czasowym pomiędzy godzinami od 08.00 do 18.00, od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Szczegółowy wymiar godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z merytorycznie odpowiedzialnym pracownikiem Zamawiającego. 5 Wykonawca w przypadku terapii psychologicznej grupowej zobowiązany będzie do świadczenia usług osobiście w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz w wymiarze godzinowym określonym przez Zamawiającego w miarę potrzeb Zamawiającego, w dziennym przedziale czasowym pomiędzy godzinami od 08.00 do 18.00, od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Szczegółowy wymiar godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z merytorycznie odpowiedzialnym pracownikiem Zamawiającego. 6 Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy imienny wykaz osób skierowanych do przeprowadzenia grupowej i rodzinnej terapii psychologicznej. 7 Forma umowy dotyczącej zamówienia: umowa - zlecenie z osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej lub osobami fizycznymi będącymi przedsiębiorcami w rozumieniu Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej - świadczącymi usługi objęte działalnością gospodarczą osobiście. 8 Wynagrodzenie stanowią iloczyn godzin zegarowych świadczonych przez Wykonawcę usług w danym miesiącu kalendarzowym oraz stawki za 1 (jedną) godzinę zegarową. 9 Zapłata wynagrodzenia nastąpi , na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w terminie 21 dni po dokonaniu przez Zamawiającego odbioru wykonania zakresu rzeczowego zamówienia przez Wykonawcę, w tym odbioru kompletnej dokumentacji przebiegu spotkań i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego faktury. 10 Osoba świadcząca usługi powinna posiadać wyższe wykształcenie psychologiczne lub psychiatryczne oraz uprawnienia terapeuty lub zaświadczenie o prawie wykonywania terapii psychologicznej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat. 11 Spotkania winny się odbywać od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dniu ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 18.00. 12 Wykonawca zapewni uczestnikom spotkania materiały na czas trwania terapii. 13 Wykonawca zapewni uczestnikom spotkania w trakcie trwania warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 14 W ramach terapii Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia każdemu z uczestników spotkania materiałów pomocniczych do przyswajania wiedzy teoretycznej (podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego, kartki trawle złączone metodą bindowania). Materiały, o których mowa powyżej uczestnicy otrzymują na własność; - sporządzić szczegółowy harmonogram spotkań, składający się z tematyki spotkań, imienny wykaz kadry dydaktycznej prowadzonej poszczególne zajęcia, godziny zajęć, dzienna liczba godzin spotkań wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie spotkań i uzyskanie kwalifikacji, ankiety dla uczestników spotkań, materiałów dydaktycznych., w celu przedstawienia Zamawiającemu do zaakceptowania przed zawarciem umowy na niniejsze zamówienie; - prowadzenia dokumentacji przebiegu terapii, m. in. list obecności na każdym spotkaniu zawierających własnoręczny podpis uczestnika. - prowadzenia dziennika spotkań; - wydania uczestnikom spotkań zaświadczeń o udziale i ukończeniu spotkań; - prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń; - opracowania ankiety ewaluacyjnej i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników spotkań; - przekazania Zamawiającemu listy potwierdzającej odbiór w/w zaświadczeń, kserokopii tych zaświadczeń, oryginałów list obecności, ankiet ewaluacyjnych oraz kompletu materiałów dydaktycznych wraz z protokołem z przeprowadzonej terapii psychologicznej rodzinnej i grupowej; - wyeksponowania logotypów PO KL, EFS oraz emblematów Unii Europejskiej zamieszczenia informacji o współfinansowaniu zadania ze środków EFS na materiałach dydaktycznych oraz w miejscach realizacji spotkań; - udokumentowania fotograficznego przebiegu spotkań i przekazania materiałów na nośniku CD Zamawiającemu, niezwłocznie po zakończeniu spotkań. Wykonawca wykona co najmniej 20 zdjęć z przebiegu spotkań; - realizacji merytorycznego programu (zapewnienia wykładowców). - do wykonania przedmiotu zamówienia przy zachowaniu należytej staranności. - przed zawarciem umowy z Podwykonawcą przedłożyć Zamawiającemu projekt umowy z Podwykonawcą wraz zakresem usług podlegających zleceniu i uzyskać zgodę Zamawiającego. (jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r., Nr 236, poz. 2365).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedze i doświadczenie, tj. udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 1 zadania w zakresie spotkań terapii psychologicznej rodzinnej i grupowej w kwocie nie mniejszej niż 1.000,00 zł brutto każda, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały należycie wykonane, (np. referencje, protokoły odbioru usług, itp.)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osoby, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać wyższe wykształcenie psychologiczne lub psychiatryczne oraz uprawnienia terapeuty lub zaświadczenie o prawie wykonywania terapii psychologicznej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zmniejszenia do 10 % liczby osób i kosztu szkolenia, gdy liczba zainteresowanych szkoleniem osób bezrobotnych będzie mniejsza niż planowana w umowie, 3 Harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku, kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu ze względów zdrowotnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie 4 Kadry dydaktycznej, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa miedzy Wykonawcą a wykładowcą lub kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że nowy wykładowca musi spełniać wymagania określone dla danego wykładowcy co najmniej takie jak w składanej ofercie. 5 Przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim ul. Słowackiego 12 87-700 Aleksandrów Kujawski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim ul. Słowackiego 12 87-700 Aleksandrów Kujawski pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tak, w ramach POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.