eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Kompleksowa termomodernizacja z wykorzystaniem OZE budynku Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku - Białej, ul. Sobieskiego 83

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-29

Bielsko-Biała: Kompleksowa termomodernizacja z wykorzystaniem OZE budynku Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku - Białej, ul. Sobieskiego 83
Numer ogłoszenia: 20617 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22462 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, faks 033 8151630.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa termomodernizacja z wykorzystaniem OZE budynku Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku - Białej, ul. Sobieskiego 83.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z instalacją fotowoltaiczną zgodnie z załączoną dokumentacją, stanowiącą zmieniony zał. do SIWZ: zał. nr 8 - przedmiary, zał. nr 9 - specyfikacje techniczne, zmieniony zał. nr 10 - inwentaryzacja, opis wykonawczy wraz z wersją graficzną - ARCHITEKTURA, zmieniony zał. 11 - Instalacje elektryczne - projekt wykonawczy wraz z wersją graficzną i obliczeniami, zmieniony zał. nr 12 - Opis techniczny wraz z wersją graficzną CO, cwu, wod.-kan pod nazwą: Kompleksowa termomodernizacja z wykorzystaniem OZE budynku Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku - Białej, ul. Sobieskiego 83, na którą składa się Termomodernizacja Pawilonu V Szpitala Pediatrycznego zlokalizowanego w Bielsku-Białej przy ul. Sobieskiego 83 - finansowanie ze środków WFOŚiGW, Powiatu Bielskiego i Zamawiającego, oraz Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu Pawilonu V Szpitala Pediatrycznego zlokalizowanego w Bielsku Białej przy ul. Sobieskiego 83 - finansowanie ze środków WFOŚ i GW oraz Zamawiającego. Zakres zadania i oczekiwania:Zamawiający w ramach danego zadania oczekuje: Termomodernizacja Pawilonu V Szpitala Pediatrycznego zlokalizowanego w Bielsku Białej przy ul. Sobieskiego 83 - Wyszczególnienie zakres rzeczowy z danymi technicznymi obiektów: Podstawowe obiekty i roboty technologiczne: A. Źródło ciepła: Wymiennikownia, Modernizacja stacji wymienników ciepła c.o.i c.w.u. po stronie niskich parametrów - zakup i montaż pomp, modułu sterowania, zaworów, armatury. B. Instalacja wewnętrzna c.o.: Zakup i montaż grzejników higienicznych z zaworami i głowicami termostatycznymi - 117 szt., zakup i montaż pozostałych materiałów koniecznych do budowy instalacji c.o. (rury, kształtki, armatura, izolacje) oraz roboty elektryczne, ogólnobudowlane i demontażowe w obrębie instalacji c.o. C. Docieplenie: Ściany zewnętrzne - tynk ciepłochronny 4 cm, Ściany zewnętrzne - wełna mineralna 15 cm, Ściany przy gruncie - polistyren ekstrudowany 12 cm, Stropodach - wełna mineralna na dachu od zewnątrz 18 cm, Strop nad najwyższą kondygnacją - wełna na stropie 16 cm z warstwą wyrównującą, Podłoga na gruncie - styropian 12 cm Podłoga na gruncie - styropian 15 cm, Okna, luksfery i drzwi zewnętrzne - wymiana na okna o U=1,3 i drzwi o U=1,5, Wymiana pokrycia dachu i renowacja kominów ponad dachem. Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu Pawilonu V Szpitala Pediatrycznego zlokalizowanego w Bielsku Białej przy ul. Sobieskiego 83 - Wyszczególnienie: zakres rzeczowy z danymi technicznymi obiektów: Podstawowe obiekty i roboty technologiczne: Instalacja fotowoltaiczna: Zakup i montaż urządzeń technologicznych instalacji fotowoltaicznej, wyposażonej w panele słoneczne o łącznej powierzchni czynnej (netto) 144 m2 i łącznej mocy 24 kW (lub instalacja równoważna) wraz z robotami elektrycznymi, ogólnobudowlanymi w obrębie instalacji fotowoltaicznej oraz licznikiem energii elektrycznej. 1. Wymagany termin realizacji zamówienia do 31.01.2017 r. 2. Okres gwarancji 5 lat od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. 3. Termin rękojmi minimum 5 lat maksimum 10 lat od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. 4. Wykonawca zobowiązuje się do ustanowienia rusztowania w sposób niezakłócający przejazdu drogą wewnętrzną Szpitala! 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1409 z póź. zm.) i aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz winny być dopuszczone do stosowania w obiektach szpitalnych. Winne również posiadać aprobaty Instytutu Techniki Budowlanej i Państwowego Zakładu Higieny. 6. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe a podstawowe materiały muszą posiadać wymagane stosownymi przepisami świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, aktualne w dacie zakupu materiałów - na każde żądanie Zamawiającego wykonawca obowiązany jest okazać w/w dokumenty. 7. Wszelkie prace związane z realizacją zamówienia należy prowadzić w sposób nie zakłócający prawidłowego funkcjonowania szpitala. 8. Określony umową zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, p. poż, oraz zasadami sztuki budowlanej. 9. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Należy przewidzieć, że roboty nie wymienione lub ewentualnie błędnie określone w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, ale niezbędne do prawidłowego użytkowania obiektu (pomieszczeń wchodzących w zakres przedmiotu umowy) oraz zakończenia pod każdym względem prac budowlanych należy wykonać w ramach podanej ceny ryczałtowej. Załączone przedmiary są tylko materiałem pomocniczym!!10. Termin płatności: do 60 dni od daty otrzymania faktury i protokołu odbioru wykonanego etapu robót zgodnie z harmonogramie rzeczowo-terminowym, stanowiącym zał. nr 1 do umowy. 11. Zgodnie z zapisami art. 36b ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 12. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w terminie do 10.02.2016 r., po wcześniejszym jej uzgodnieniu tel. z Zamawiającym tel. 33 828 40 41 - Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno- Technicznych mgr Czesław Kapała lub 33 828 40 19 - Kierownik Działu Administracyjno-Eksploatacyjnego Irena Faruga. 13. Zgodnie z art. 38 ust. 3 Zamawiający przewiduje zebranie wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Termin zebrania zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego - www.szpitalpediatryczny.pl zakładka przetargi. 14. Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane urządzenia i materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do urządzeń i materiałów określonych przez Zamawiającego w SIWZ. W przypadku, gdy oferowany przez Wykonawcę asortyment będzie inny niż opisany w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiada on wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Informacja dodatkowa: W żadnym przypadku, wskutek prowadzenia prac remontowo - budowlanych przez Wykonawcę, nie może zostać przerwana ciągłość udzielania świadczeń medycznych dla trafiających do szpitala pacjentów lub przebywających w oddziałach szpitalnych pacjentów, jak również nie można zakłócać przejazdu drogą wewnętrzną Szpitala!.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 09.33.20.00 - Instalacje słoneczne 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WODPOL Sp. z o. o., ul. Ks. Pr. St. Słonki 24, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1869918,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1490955,94

  • Oferta z najniższą ceną: 1490955,94 / Oferta z najwyższą ceną: 2124178,99

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.