eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu AGD, RTV, sprzętu nagłośnieniowego, projektorów multimedialnych, systemów GPS i sprzętu fotograficznego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-19

Łódź: Dostawa sprzętu AGD, RTV, sprzętu nagłośnieniowego, projektorów multimedialnych, systemów GPS i sprzętu fotograficznego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego
Numer ogłoszenia: 206142 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 635 43 54, faks 0-42 635 43 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu AGD, RTV, sprzętu nagłośnieniowego, projektorów multimedialnych, systemów GPS i sprzętu fotograficznego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD, RTV, sprzętu nagłośnieniowego, projektorów multimedialnych, systemów GPS i sprzętu fotograficznego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego o wartości poniżej 193 tys. euro. Pod pojęciem dostawy należy rozumieć dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu do jednostek organizacyjnych UŁ dokonujących zamówienia (koszt transportu wraz z ubezpieczeniem wliczony jest w cenę oferty) oraz uruchomienie sprzętu i sprawdzenie poprawności działania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 30.19.70.00-6, 30.23.30.00-1, 30.23.46.00-4, 32.30.00.00-6, 38.11.21.00-4, 38.65.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - Szczegółowa specyfikacja (np. karty katalogowe, foldery informacyjne itp.) asortymentu oferowanego, z której w sposób nie budzący wątpliwości wynika, że zaproponowany produkt spełnia minimalne parametry wymagane określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby katalogi i foldery były przedstawione w języku polskim. - Oświadczenie potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności, zgodnie z nowelizacją ustawy o systemie zgodności z dnia 15.12.2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 249, poz. 1834), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie w sprawie powierzenia części zamówienia podwykonawcom - Załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca składa niniejsze oświadczenie jedynie w przypadku korzystania z podwykonawców)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu. 2. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy. 3. W pakiecie 24 - Zamawiający dopuszcza zmiany ilościowe zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji zamówienia przy zachowaniu ogólnej wartości (ceny) zastrzeżonej dla Wykonawcy w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Gospodarcze Uniwersytetu Łódzkiego, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3 - sekretariat, pokój 201, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Centrum Gospodarcze Uniwersytetu Łódzkiego, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3 - sekretariat, pokój 201, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pakiet 2 realizowany w ramach projektu Lives in changing - a multicultural approach of initial expectations (the before), learning process (the during) and the final outcomes (the after); Akronim BUTTERFLY; projekt realizowany w ramach Programu Partnerskiego Grundtviga; numer referencyjny projektu: 2010-1-PT1-GRU06-05116 6; Pakiety 7 i 8 realizowane w ramach projektu My Łódź - języki obce w promocji regionu, numer projektu: UDA-POKL.08.01.01-10-138/10-00; Pakiet 14 realizowany w ramach projektu Cukry jako surowce odnawialne w syntezie produktów o wysokiej wartości dodanej, Numer projekt POIG.01.01.02-14-102/09; Pakiet 19 realizowany w ramach projektu Kształcenie kadr dla potrzeb rynku flexicurity i gospodarki opartej na wiedzy - oferta kierunków nauk humanistyczno-społecznych UŁ, nr projektu: WND - POKL.04.01.01-00-045/10..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Studium Wychowania Fizycznego i Sportu - telewizor, kable.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Telewizor LCD 1 szt. z elementami montażowymi, kable HDMI i USB dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydział Nauk o Wychowaniu, Zakład Andragogiki i Gerontologii - bindownica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bindownica 1 szt. dla Wydziału Nauk o Wychowaniu, Zakład Andragogiki i Gerontologii, w ramach projektu Lives in changing - a multicultural approach of initial expectations (the before), learning process (the during) and the final outcomes (the after); Akronim BUTTERFLY; projekt realizowany w ramach Programu Partnerskiego Grundtviga; numer referencyjny projektu: 2010-1-PT1-GRU06-05116 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Studium Wychowania Fizycznego i Sportu - aparat fotograficzny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat fotograficzny 1 szt. z obiektywem dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Genetyki Molekularnej - kamera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamera cyfrowa 1 szt. wraz z kartą pamięci SDHC dla Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Genetyki Molekularnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6, 30.23.46.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wydział Nauk Geograficznych, Katedra Geografii Fizycznej - ręczne systemy nawigacyjne, przewód adapter, karta pamięci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczne systemy nawigacyjne 3 szt., przewód adapter 1 szt., karta pamięci 1 szt. dla Wydziału Nauk Geograficznych, Katedra Geografii Fizycznej, w ramach projektu Narodowego Centrum Nauki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.21.00-4, 30.23.46.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wydział Zarządzania, Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem - bindownica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bindownica 1 szt. dla Wydziału Zarządzania, Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Studium Języków Obcych- radiomagnetofony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Radiomagnetofony 8 szt. dla Studium Języków Obcych, w ramach projektu My Łódź - języki obce w promocji regionu, numer projektu: UDA-POKL.08.01.01-10-138/10-00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Studium Języków Obcych- kamera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamera 1 szt. dla Studium Języków Obcych, w ramach projektu My Łódź - języki obce w promocji regionu, numer projektu: UDA-POKL.08.01.01-10-138/10-00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Zakład Immunologii i Biologii Infekcyjnej - zamrażarka szufladowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamrażarka szufladowa 1 szt. dla Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska, Zakład Immunologii i Biologii Infekcyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Międzywydziałowy Zakład Nowych Mediów i Nauczania na Odległość - filtry ochronne, filtr polaryzacyjny, karta pamięci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry ochronne i polaryzacyjne 3 szt., karta pamięci 1 szt. dla Międzywydziałowego Zakładu Nowych Mediów i Nauczania na Odległość.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6, 30.23.46.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Antropologii - zamrażarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamrażarka 1 szt. dla Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Antropologii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych, Katedra Studiów Transatlantyckich i Mediów Masowych - mikrofon konferencyjny kompaktowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrofon konferencyjny kompaktowy 1 szt. dla Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych, Katedra Studiów Transatlantyckich i Mediów Masowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Antropologii - kuchenka mikrofalowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuchenka mikrofalowa 1 szt. dla Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Antropologii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wydział Chemii, Katedra Chemii Organicznej i Stosowanej - chłodziarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chłodziarka 1 szt. dla Wydziału Chemii, Katedra Chemii Organicznej i Stosowanej, w ramach projektu Cukry jako surowce odnawialne w syntezie produktów o wysokiej wartości dodanej, Numer projekt POIG.01.01.02-14-102/09.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Algologii i Mikologii, Zakład Mikologii - aparat fotograficzny z obiektywem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat fotograficzny 1 szt. z obiektywem dla Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Algologii i Mikologii, Zakład Mikologii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wydział Nauk Geograficznych, Katedra Badań Czwartorzędu - lodówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lodówka 1 szt. dla Wydziału Nauk Geograficznych, Katedra Badań Czwartorzędu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wydział Filozoficzno-Historyczny, Katedra Historii Sztuki - aparaty fotograficzne, lampa błyskowa, obiektywy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty fotograficzne 2 szt., lampa błyskowa 1 szt., obiektywy 5 szt. dla Wydziału Filozoficzno-Historycznego, Katedra Historii Sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: XIV Dom Studenta - zestaw mikrofonów bezprzewodowych, zestaw nagłaśniający, zewnętrzny dysk twardy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw mikrofonów bezprzewodowych (2 szt. +odbiornik), zestaw nagłaśniający (mikser, kolumny 2 szt, wzmacniacz, mikrofon), zewnętrzny dysk twardy dla XIV Domu Studenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 30.23.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wydział Filozoficzno-Historyczny - projektor multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny 1 szt. dla Wydziału Filozoficzno-Historycznego, w ramach projektu Kształcenie kadr dla potrzeb rynku flexicurity i gospodarki opartej na wiedzy - oferta kierunków nauk humanistyczno-społecznych UŁ Nr projektu: WND - POKL.04.01.01-00-045/10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wydział Chemii, Zakład Analizy Instrumentalnej, Katedra Chemii Nieorganicznej i Analitycznej UŁ - lodówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lodówka 1 szt. dla Wydziału Chemii, Zakład Analizy Instrumentalnej, Katedra Chemii Nieorganicznej i Analitycznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Centrum Obsługi Studenta - pralnice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pralnice 4 szt. dla Centrum Obsługi Studenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Samodzielna Sekcja Telekomunikacji - odkurzacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkurzacz 1 szt. dla Samodzielnej Sekcji Telekomunikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Instytut Socjologii, Katedra Socjologii Stosowanej i Pracy Społecznej - dyktafon cyfrowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyktafon cyfrowy 1 szt. z mikrofonem zewnętrznym dla Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego, Instytut Socjologii, Katedra Socjologii Stosowanej i Pracy Społecznej, w ramach projektu Narodowego Centrum Nauki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Centrum Gospodarcze - odkurzacze, grzejniki, wentylatory, czajniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkurzacze 4 szt., grzejniki 6 szt., wentylatory 50 szt., czajniki 100 szt. dla Centrum Gospodarczego; dostawy sukcesywne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Centrum Gospodarcze - lodówki, pralki, telewizory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lodówki 3 szt., pralki 3 szt. , telewizory LCD 3 szt. dla Centrum Gospodarczego; dostawy sukcesywne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 32.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.